Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
Wie gaat er nog naar de cinema in tijden van streaming.
Over het illegale content niet gesproken.
Kijk hier voor 25 $ per jaar naar alles.
Het voordeel van buitenlander te zijn volgens sommigen toch hier.
Estate Guru believer.
De laatste keer dat ik in de cinema was was in de jaren ‘70 voor Herbie , de dolle kever.
de obligatie zal op dezelfde dag over ingeschreven zijn
Wat zal dan de verdeling van de toewijzing zijn voor Boleroklanten ?
de betaaldatum = uitgiftedatum = 3 dec 2025
de betaaldatum = uitgiftedatum = 3 dec 2025
Hangt af van de vraag, ik vermoed dat kbc klanten voorang krijgen:
Behalve in geval van overinschrijving zoals uiteengezet onder sectie 7 (Vervroegde beëindiging en vermindering) en
sectie 8 (Toewijzing / overinschrijving van de Obligaties) zal een potentiële inschrijver 100% ontvangen van het bedrag
van de Obligaties waarop deze heeft ingeschreven tijdens de Inschrijvingsperiode. Particuliere Beleggers worden daarom
aangemoedigd om in te schrijven op de Obligaties op de eerste werkdag van de Inschrijvingsperiode vóór 17:30 (CET)
om ervoor te zorgen dat hun inschrijving in aanmerking wordt genomen bij de toekenning van de Obligaties,
onderworpen, in voorkomend geval, aan een proportionele vermindering van hun inschrijving.
Potentiële inschrijvers zullen door de betrokken financiële tussenpersoon op de hoogte worden gebracht over hun
toewijzingen van Obligaties in overeenstemming met de regelingen die bestaan tussen deze financiële tussenpersoon en
de potentiële inschrijver.
Het komt even niet uit qua cash, maar toch een goede propositie lijkt me?
Een avondje cinema is duur ja, zeker met parkeren, popcorn, love seat, glaasje sjampie etc maar ja, thuiscinema is toch wat schraal in vergelijking. Zonde dat ze de F1 of MotoGP niet streamen. "Gelukkig maar" zegt The One That Must Be Obeyed (TOTMBO).
Pro memorie (ik heb KIN sedert de IPO 25 + jaar geleden) -> het is niet de 1ste x dat ze een obligatie-uitgifte doen :
- Looptijd 2012 - 2019
- rendement 4,75%
- Coupondatum : 06/03
- ISIN BE0002183490
Een avondje cinema is duur ja, zeker met parkeren, popcorn, love seat, glaasje sjampie etc maar ja, thuiscinema is toch wat schraal in vergelijking. Zonde dat ze de F1 of MotoGP niet streamen. "Gelukkig maar" zegt The One That Must Be Obeyed (TOTMBO).
Pro memorie (ik heb KIN sedert de IPO 25 + jaar geleden) -> het is niet de 1ste x dat ze een obligatie-uitgifte doen :
- Looptijd 2012 - 2019
- rendement 4,75%
- Coupondatum : 06/03
- ISIN BE0002183490
Elke begeleidende bank 28% ofte 28-42Mio€ blijkbaar.
Plan voor Distributie
De beoogde toewijzingsstructuur voor de plaatsing van de Obligaties zal de volgende zijn, die gewijzigd kan worden krachtens onderlinge overeenkomst tussen de Emittent en de Joint Lead Managers:
elk van de Joint Lead Managers zal een minimum van EUR 28.000.000 en een maximum van EUR 42.000.000 van de Obligaties (of elk 28% van het Totale Nominale Bedrag van de uit te geven Obligaties) plaatsen naar best vermogen uitsluitend aan Particuliere Beleggers in diens eigen retail en private banking netwerk, tegen een prijs gelijk aan 100% van het nominale bedrag van de Obligaties, in totaal een minimum van EUR 84.000.000 en een maximum van EUR 126.000.000 (of 84% van het Totale Nominale Bedrag van de uit te geven Obligaties) (de "Retail Obligaties"); en
de Joint Lead Managers zullen, samen handelend naar best vermogen, bij derde distributeurs en/of Gekwalificeerde Beleggers een minimum van EUR 16.000.000 en een maximum van EUR 24.000.000 van de Obligaties (of 16% van het Totale Nominale Bedrag van de uit te geven Obligaties) plaatsen tegen een prijs die gelijk is aan 100% (die in voorkomend geval kan worden verminderd met een Korting) van het nominale bedrag van de Obligaties (de "QI Obligaties").
Ik zat destijds 5 jaar op kot in de straat van "de Deca" (nu Kinepolis Gent) & als het schrale studenten budget het toeliet gingen we er al eens een film zien. Maar meestal kwamen we niet verder dan de frituur en was het geld op
Voor ons als ouders is cinema even luxe, weg van die drukke tieners, ontspannen, net zoals de wellness afhuren voor ons beidjes.
Onze kinderen kijken er heel erg anders naar merk ik. Bekijken illegaal een film op hun GSM. Grote uitdaging voor Kinepolis...
Voor ons als ouders is cinema even luxe, weg van die drukke tieners, ontspannen, net zoals de wellness afhuren voor ons beidjes.
Onze kinderen kijken er heel erg anders naar merk ik. Bekijken illegaal een film op hun GSM. Grote uitdaging voor Kinepolis...
Na de film naar de Brouwzaele en mooie bierglazen pikken..Van horen zeggen deden sommige studenten dit.
Heb nog nooit een obligatie gekocht, denk dat dit de eerste keer zal worden.
Wat zijn de kosten via Bolero?
Horen zeggen? Ik heb er hier nog wel een aantal van De Brouwzaele uit begin 90s, dus ben er zuinig mee omgegaan; zou ze eigenlijk eens moeten terugbrengen
Maar ja, univ studenten in die tijd hé (niet goed te praten maar goed)
Ook een kwak glas? Ik ken iemand die nog een delirium tremens glas heeft staan in de keuken.