Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
Nieuwe obligatie Kinepolis interessant ?
3.5 % netto op 5 jaar
3.5 % netto op 5 jaar
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
De opbrengst is precies interessant genoeg om in balans te zijn met het risico.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Vertel eens wat wel goed is i.p.v alles achter een vraagteken te plaatsen.
Estate Guru believer.
Wat heb je aan iemand die je enkel de goeie dingen vertelt? Het is net belangrijk om kritische vragen te stellen bij een substantieel rendement.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
300 miljoen euro schulden....
Lijkt me toch wel een punt. Waarom lenen ze niet gewoon bij de bank tegen die of een lagere rente?
De winst loopt al 2 jaar terug. Nog maar een krappe 3% netto.
Dan kunnen ze toch ook een hypotheek nemen? Of zit die er al op?
Het is gewoon een teruglopend bedrijf.
Flink risico n.m.m. en met obligaties uitgeven aan 5% steken ze zich alleen maar dieper in de schulden en kosten.
Als een bedrijf 5% op 5 jaar wil betalen, dan weet je al zeker dat ze bij de banken niet terecht kunnen.
De Belegger raad aan om in te schrijven. Schuldgraad geen probleem
De failliete Overheid heef miljarden schulden en die durven aan een veel te lage intrestvoet te lenen.
Ik zou nooit een eurocent aan de overheid lenen.
Ik zou nooit een eurocent aan de overheid lenen.
Ik kan er nog geen mening over geven omdat ik de informatiedocumenten nog aan het lezen ben, blijkbaar kunnen jullie allemaal sneller lezen dan mij.
Wel heb ik al een vraag voor jullie. Kan je mij, op een eenvoudige manier, uitleggen wat een Financial Condition Step-Up Change of een Financial Condition Step-Down Change betekent en waardoor deze zou kunnen plaatsvinden?
Het wordt genoemd in de productfiche, maar de uitleg staat in de prospectus denk ik en deze zal ik pas 's avonds doornemen.
Wel heb ik al een vraag voor jullie. Kan je mij, op een eenvoudige manier, uitleggen wat een Financial Condition Step-Up Change of een Financial Condition Step-Down Change betekent en waardoor deze zou kunnen plaatsvinden?
Het wordt genoemd in de productfiche, maar de uitleg staat in de prospectus denk ik en deze zal ik pas 's avonds doornemen.
Bezetting van de zalen loopt terug, de belachelijke prijzen die ze vragen niet alleen voor de film maar ook voor een bak popcorn heeft de limiet overschreden.