Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
Neen, voor een Kwak-glas moest je een schoen als borg geven... dat was niet zo handig.
Maar we gaan serieus OT - ik vind het geen slecht idee deze obligatie, maar komt qua cash flow even niet uit.
Maar we gaan serieus OT - ik vind het geen slecht idee deze obligatie, maar komt qua cash flow even niet uit.
Nee bedankt, geef mij maar Roemenië 2030 of 2031. Zelfde termijn, minder risico, meer nettorendement.
Geld is er altijd maar de mensen moeten het de moeite waard vinden, voor de rest vind ik dat je gelijk hebt.VTEC schreef: ↑19 november 2025, 22:54 Ik zat destijds 5 jaar op kot in de straat van "de Deca" (nu Kinepolis Gent) & als het schrale studenten budget het toeliet gingen we er al eens een film zien. Maar meestal kwamen we niet verder dan de frituur en was het geld op![]()
Voor ons als ouders is cinema even luxe, weg van die drukke tieners, ontspannen, net zoals de wellness afhuren voor ons beidjes.
Onze kinderen kijken er heel erg anders naar merk ik. Bekijken illegaal een film op hun GSM. Grote uitdaging voor Kinepolis...
Ik denk dat ze nog meer moeten inzetten op beleving, sportwedstrijden, meet en greets, de sint die langskomt, voor en na de film beleving, arcade games, verjaardagen, een beetje o leary's toevoegen .. alee ik zeg maar wat
ik heb ook Roemeense, liggen qua rendement dicht bij mekaar, wel maar nipt investment grade, Er is geen muntrisico want ze zijn uitgegeven in euro's.
Tuurlijk, RTBF zendt dat gewoon uit. Maar in een cinemazaal met een enorm scherm en eindeloos veel speakers is dat toch anders. "Ford versus Ferrari" was epic om te zien, ik ben toen 3x gaan kijken. Fronsende wenkbrauwen waren mijn deel (iets van "ziegie nu geelegans vant padsjen af"), never a dull moment met een West-Vlaamse vriendin
Ben zelf een enorme cinema liefhebber, ookal weet ik ook al even hoe illegaal films te verkrijgen.
Het is gewoon de sfeer, iets rustig doen met de kids (zeker in de winter), of romantisch alleen met de vrouw
.
Thuis is gewoon niet hetzelfde... het is een activiteit waar je voor wil betalen, en je wil laten meeslepen. Veel van mijn generatie (40 jaar) die ik ken zien dit zo, en hebben ook het geld om dit te doen
.
True...Cijfers gaan al enige tijd achteruit... voornamelijk sinds corona, generatie die meer digitaal vindingrijk zijn, maar ook omwille van gebrek aan echt goede films.
Marvel heeft het heel wat jaren enorm goed gedaan, tot aan endgame ongeveer. Die wou je gewoon meteen in de cinema zien. Daarna was het ronduit slecht.
2026 - 2027 zie ik wel weer wat beterschap wat dat betreft.
Mij lijkt het risico toch ook heel klein....
Maar goed, kan ik dit ook gewoon via saxo aankopen? Of echt via kbc,belfius,ing?
Het is gewoon de sfeer, iets rustig doen met de kids (zeker in de winter), of romantisch alleen met de vrouw
Thuis is gewoon niet hetzelfde... het is een activiteit waar je voor wil betalen, en je wil laten meeslepen. Veel van mijn generatie (40 jaar) die ik ken zien dit zo, en hebben ook het geld om dit te doen
True...Cijfers gaan al enige tijd achteruit... voornamelijk sinds corona, generatie die meer digitaal vindingrijk zijn, maar ook omwille van gebrek aan echt goede films.
Marvel heeft het heel wat jaren enorm goed gedaan, tot aan endgame ongeveer. Die wou je gewoon meteen in de cinema zien. Daarna was het ronduit slecht.
2026 - 2027 zie ik wel weer wat beterschap wat dat betreft.
Mij lijkt het risico toch ook heel klein....
Maar goed, kan ik dit ook gewoon via saxo aankopen? Of echt via kbc,belfius,ing?
Akkoord. Ik ben al jaren niet meer naar de cinema gegaan. Toen de kinderen klein waren was dat leuk maar nu vind ik er niets meer aan. Naar sportwedstrijden in de cinema zou ik wel gaan kijken. Een F1 of MotoGP wedstrijd met bijhorend motorgebrul op groot scherm moet de max zijn.boskoo7 schreef: ↑20 november 2025, 09:16Geld is er altijd maar de mensen moeten het de moeite waard vinden, voor de rest vind ik dat je gelijk hebt.VTEC schreef: ↑19 november 2025, 22:54 Ik zat destijds 5 jaar op kot in de straat van "de Deca" (nu Kinepolis Gent) & als het schrale studenten budget het toeliet gingen we er al eens een film zien. Maar meestal kwamen we niet verder dan de frituur en was het geld op![]()
Voor ons als ouders is cinema even luxe, weg van die drukke tieners, ontspannen, net zoals de wellness afhuren voor ons beidjes.
Onze kinderen kijken er heel erg anders naar merk ik. Bekijken illegaal een film op hun GSM. Grote uitdaging voor Kinepolis...
Ik denk dat ze nog meer moeten inzetten op beleving, sportwedstrijden, meet en greets, de sint die langskomt, voor en na de film beleving, arcade games, verjaardagen, een beetje o leary's toevoegen .. alee ik zeg maar wat
Ik wil wel eens langskomenboskoo7 schreef: ↑20 november 2025, 09:16Geld is er altijd maar de mensen moeten het de moeite waard vinden, voor de rest vind ik dat je gelijk hebt.VTEC schreef: ↑19 november 2025, 22:54 Ik zat destijds 5 jaar op kot in de straat van "de Deca" (nu Kinepolis Gent) & als het schrale studenten budget het toeliet gingen we er al eens een film zien. Maar meestal kwamen we niet verder dan de frituur en was het geld op![]()
Is deze obligatie behalve via KBC, ING en Belfius ook nog via andere banken beschikbaar?
Je zou de F1 film kunnen gaan zien, maar sinds het afschaffen van de V10 is dat motorgbebrul nu ook weer niet veel soeps. Als F1 liefhebber moet je gewoon op francorchamps zijn, live.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
-
Makila_Avatar
- Newbie

- Contacteer:
Ik kan (voorlopig) online via ING de Kinepolis obligatie alvast niet aankopen. De obligatie staat er niet tussen.
Nochtans staat op de site van Kine dat ING één van de aanbieders is. Mis ik iets of heeft ING wat vertraging en moet de obligatie nog toegevoegd worden?
ISIN Code: BE0390267368 - > dan krijg ik via Self Invest: 'niets gevonden'.
Nochtans staat op de site van Kine dat ING één van de aanbieders is. Mis ik iets of heeft ING wat vertraging en moet de obligatie nog toegevoegd worden?
ISIN Code: BE0390267368 - > dan krijg ik via Self Invest: 'niets gevonden'.
Laatst gewijzigd door Makila_Avatar op 21 november 2025, 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Via Belfius kunnen inschrijven om 9.04
Daarnet kunnen intekenen bij Bolero.
Het ging niet onmiddellijk maar uiteindelijk gelukt.
Het ging niet onmiddellijk maar uiteindelijk gelukt.