Nieuwe spaarrekening bij Record Bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Nieuwe spaarrekening bij Record Bank
Ik wel, ze doen gewoon wat anderen in het verleden hebben gedaan: eerst hoge rentes geven, het zo hoog mogelijk van de toren blazen om zoveel mogelijk volk te lokken en dit zo lang mogelijk volhouden om vervolgens de rente op korte tijd dramatisch te laten zakken. Rabobank.be weet goed genoeg waarover dit gaat...Stier schreef:Fortis heeft nooit aan de top gestaan wat spaarrentes betreft.Wook schreef: Ergens vind ik dit wel vreemd want één van de voorwaarden bij Fortis destijds om staatssteun te krijgen was dat ze over een lange periode een hoge rente gaven op de spaarrekeningen van hun klanten en nu wordt Recordbank en ING afgestraft voor zoiets. Op lange termijn kan zoiets toch alleen maar meer winst genereren waardoor ze de staatssteun misschien sneller kunnen terugbetalen? Al maak ik me daar ook niet te veel illusies bij, zo'n grote bank kan wel eens snel "vergeten" dat ze ooit staatssteun hebben gekregen.
Misschien zit er veel meer achter dan we weten, voor hetzelfde geld is er ergens een machtige banklobby die dit heeft tegengehouden door Europa voor hun kar te spannen.
Ik zie niet in hoe je meer winst kan realiseren door meer interest aan je klanten uit te betalen met verlieslatende producten zoals hoogrentende spaarboekjes.
Re: Nieuwe spaarrekening bij Record Bank
En ze zijn spijtig genoeg niet alleen, credit europe, dhb, ..., mogen zich ook wel aangesproken voelen.Wook schreef:Ik wel, ze doen gewoon wat anderen in het verleden hebben gedaan: eerst hoge rentes geven, het zo hoog mogelijk van de toren blazen om zoveel mogelijk volk te lokken en dit zo lang mogelijk volhouden om vervolgens de rente op korte tijd dramatisch te laten zakken. Rabobank.be weet goed genoeg waarover dit gaat...Stier schreef:
Fortis heeft nooit aan de top gestaan wat spaarrentes betreft.
Ik zie niet in hoe je meer winst kan realiseren door meer interest aan je klanten uit te betalen met verlieslatende producten zoals hoogrentende spaarboekjes.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co