nieuwe, verbeterde regeling getrouwheidspremie
-
- Newbie
- Contacteer:
nieuwe, verbeterde regeling getrouwheidspremie
Beste moderator,
De eerste dagen van januari 2011 een " rabo spaarrekening" geopend. Gedurende het jaar kon men regelmatig nakijken: "u hebt tot nogtoe x euro intrest en y euro getrouwheidspremie, die u einde 2011 zult kunnen ontvangen". Nu lijkt het mij dat die intrest slechts eind 2012 wordt uitbetaald. Ik ben dus verplicht deze som op de gewone spaarrekening te laten staan, zoniet ben ik de getrouwheidspremie van 0,40 kwijt? Ik hoop dat Rabobank zijn eerdere belofte toch nakomt?
De eerste dagen van januari 2011 een " rabo spaarrekening" geopend. Gedurende het jaar kon men regelmatig nakijken: "u hebt tot nogtoe x euro intrest en y euro getrouwheidspremie, die u einde 2011 zult kunnen ontvangen". Nu lijkt het mij dat die intrest slechts eind 2012 wordt uitbetaald. Ik ben dus verplicht deze som op de gewone spaarrekening te laten staan, zoniet ben ik de getrouwheidspremie van 0,40 kwijt? Ik hoop dat Rabobank zijn eerdere belofte toch nakomt?
Re: nieuwe, verbeterde regeling getrouwheidspremie
Dit nauwkeurig doorlezen
http://www.rabobank.be/nl/landingpages/ ... remie.aspx
Valuta 1/1/2013 ontvang je 2 verworven getrouwheidspremies.
Een van de 12 maanden regel en een van de nu (2012) toegepaste 11 maanden regel.

http://www.rabobank.be/nl/landingpages/ ... remie.aspx
Valuta 1/1/2013 ontvang je 2 verworven getrouwheidspremies.
Een van de 12 maanden regel en een van de nu (2012) toegepaste 11 maanden regel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: nieuwe, verbeterde regeling getrouwheidspremie
De nieuwe regeling rond getrouwheidspremie zal geen enkel negatief gevolg hebben voor eerdere afspraken die in januari 2011 werden gemaakt omtrent het overboeken van de getrouwheidspremie en de uitbetaling hiervan. Ook heeft de nieuwe regeling geen enkele impact op de rentecalculator en de resultaten die deze in de loop van 2011 heeft weergegeven.zwartepiet schreef:Beste moderator,
Om tegemoet te komen aan hetzelfde probleem waar we nu de 11-maanden regel voor invoeren werd vorig jaar beslist om voor overboekingen tussen interne rekeningen die tussen 1 januari 2011 en 3 januari 2011 werden uitgevoerd, valutair te corrigeren naar 1 januari zodat uw getrouwheidspremie nog in hetzelfde jaar verworven zou zijn volgens de normale 12 maanden regel.
Als u van deze mogelijkheid gebruik heeft gemaakt en u daadwerkelijk een bedrag overschreef tussen 2 Rabobank.be rekeningen, dan is de valutadatum op deze storting op 1 januari gezet waardoor u netjes op 31 december uw getrouwheidsperiode van 12 maanden volbracht zal hebben en u de getrouwheidspremie nog dit jaar zal krijgen uitbetaald.
Mocht u een storting op 10 januari hebben gedaan, dan zou deze niet onder de speciale regeling gevallen zijn die we afgelopen jaar hebben getroffen en zou u eind 2011 ook nog geen recht hebben op de getrouwheidspremie. In deze gevallen zal de getrouwheidspremie verworven zijn op 10 januari 2012 en zullen er eind 2012, zoals in de overgangsregeling beschreven, 2 getrouwheidspremies worden uitbetaald.
Uiteraard kan ik niet meteen controleren wat de specifieke situatie op uw persoonlijke rekeningen is om u daarover exact te kunnen inlichten. Mocht u willen dat we dit even voor u nakijken, neemt u best contact op met onze Klantendienst op 03/289.28.88 (Op werkdagen van 8u30 tot 19u - vrijdag tot 18u30) of via info@rabobank.be