Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Nieuwe Vlaamse regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1262 berichten
  • Pagina 81 van 85
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • …
  • 85
  • Volgende
chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

Re: Nieuwe Vlaamse regering

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 12:59

veje schreef: ↑2 april 2026, 12:44 Zij het allemaal molens die op hetzelfde moment werden geplaatst ?
De molens die op dat moment draaien, zijn er vaak die certificaten opleveren. Daardoor levert een draaiuur nogsteeds geld op, zelfs bij een negatieve stroomprijs. Molens zonder certificaten, of met te kleine certificaten staan dan stil. Op plaatsen waar windmolens op verschillende jaren zijn bijgebouwd, kan je ze er zo uithalen na enkele weken observatie.

Net zoals molens vanaf tien jaar oud vervangen worden, of zelfs volledig verdwijnen. Omdat vanaf dan de certificaten wegvallen, en een draaiuur mogelijks meer kost dan wat het opbrengt.
Ik zal ze eens in de gaten houden. Ze zijn zeker niet allemaal gelijktijdig geplaatst. Als er een paar stil staan, dan ga ik er van uit dat er op dat moment genoeg stroom is. Ze stilzetten is dan toch een vorm van piekbelastingregeling?

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 2 april 2026, 14:58

Windmolens stopzetten terwijl er voldoende wind is om elektriciteit op te wekken lijkt me niet heel efficiënt. Zo benut je niet ten volle hun capaciteit.
Windmolens laten draaien (enkel omwille van het groenestroomcertificaat) terwijl er eigenlijk al meer dan voldoende elektriciteit is, lijkt met ook niet efficiënt.

En in verband met het beheren van pieken of dalen in elektriciteitsproductie via windmolens: windmolens stilleggen terwijl er voldoende wind is, is iets wat kan (en ook gebeurt). Maar wat doe je als er een tekort aan elektriciteit is en er ook geen of onvoldoende wind is? ???
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 15:54

VincentVega schreef: ↑2 april 2026, 14:58 Windmolens stopzetten terwijl er voldoende wind is om elektriciteit op te wekken lijkt me niet heel efficiënt. Zo benut je niet ten volle hun capaciteit.
Windmolens laten draaien (enkel omwille van het groenestroomcertificaat) terwijl er eigenlijk al meer dan voldoende elektriciteit is, lijkt met ook niet efficiënt.

En in verband met het beheren van pieken of dalen in elektriciteitsproductie via windmolens: windmolens stilleggen terwijl er voldoende wind is, is iets wat kan (en ook gebeurt). Maar wat doe je als er een tekort aan elektriciteit is en er ook geen of onvoldoende wind is? ???
1) Meer windmolens zetten. Er is nog plaats voor 800 on-shore in BE.
2) Meer internationale interconnectiviteit voorzien. Dwz 380 kV lijnen.
3) Meer Tesla Megablocks plaatsen. Cfr Ruien 800 MWh.
4) Misschien toch eens proberen de onbenutte energie op te slaan via groene waterstof. Of via groene ammoniak. Misschien komt er nu wel een boost door de hoge olieprijzen. De geschiedenis van de olieafhankelijkheid herhaalt zich immers telkens weer. Zoals nu, het is weer heel grote paniek. Terug autoloze zondagen ea. Alle hens aan dek. Maar niet echt ten gronde aanpakken en hopen dat het weer koelt zonder blazen. Tot we ons vol goede moed weer op de volgende energiecrisis kunnen gooien. Bezig blijven is ook een therapie.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 2 april 2026, 17:04

Als de wind niet waait voor het huidige aantal windmolens dan zal die ook niet waaien voor 800 extra molens. M.a.w. de meeropbrengst van die 800 is nul komma nul.
Plus waar ga je die 800 extra molens plaatsen?

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 2 april 2026, 17:40

chesini schreef: ↑2 april 2026, 12:28 Van de 14 windmolens van 2,5 MW hier in de buurt staan er regelmatig dwz bijna dagelijks een paar stil. Dwz dat men de molens ook daadwerkelijk gebruikt voor het beheer van de pieken. Dwz dat men er heel goed in slaagt het net synchroon te houden, waarschijnlijk zelfs volledig automatisch, ondanks jullie onheilsberichtgeving, want dat is het toch geregeld wel.
Ja hoor, technisch is het geen probleem om windmolens automatisch stil te zetten maar jij snapt blijkbaar niet dat windmolens die stil staan niks opbrengen ::) Een investering in een windmolen moet terug verdiend worden, liefst met nog wat ROI er boven op, hoe meer ze stil gezet worden hoe lager (of zelfs negatief) het rendement op geïnvesteerd kapitaal. Als het niet rendabel genoeg is, of de onzekerheid te groot is, zal het privaat kapitaal niet investeren in windmolens, zo simpel is dat.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 17:47

VincentVega schreef: ↑2 april 2026, 17:04 Als de wind niet waait voor het huidige aantal windmolens dan zal die ook niet waaien voor 800 extra molens. M.a.w. de meeropbrengst van die 800 is nul komma nul.
Plus waar ga je die 800 extra molens plaatsen?
De extra stroom verkopen via 2) en opslaan via 4).
Waar plaatsen is een vals probleem. Hier staan er nu 14 over een afstand van 3km. Met die dichtheid krijg je de 800 er wel bij.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 18:01

vortex schreef: ↑2 april 2026, 17:40
chesini schreef: ↑2 april 2026, 12:28 Van de 14 windmolens van 2,5 MW hier in de buurt staan er regelmatig dwz bijna dagelijks een paar stil. Dwz dat men de molens ook daadwerkelijk gebruikt voor het beheer van de pieken. Dwz dat men er heel goed in slaagt het net synchroon te houden, waarschijnlijk zelfs volledig automatisch, ondanks jullie onheilsberichtgeving, want dat is het toch geregeld wel.
Ja hoor, technisch is het geen probleem om windmolens automatisch stil te zetten maar jij snapt blijkbaar niet dat windmolens die stil staan niks opbrengen ::) Een investering in een windmolen moet terug verdiend worden, liefst met nog wat ROI er boven op, hoe meer ze stil gezet worden hoe lager (of zelfs negatief) het rendement op geïnvesteerd kapitaal. Als het niet rendabel genoeg is, of de onzekerheid te groot is, zal het privaat kapitaal niet investeren in windmolens, zo simpel is dat.
Een vrachtwagen rijdt ook geen 24h/24h 7d/7d. Mijn auto ook niet. Mijn gasbrander ook niet. Mijn kantoorgebouw is zelfs maar 36% van de week bezet. Zelfs treinen van de NMBS staan 's nachts stil. Wat snap ik dan niet volgens U?

En er is extra terugverdienen mogelijk via:
2) Meer internationale interconnectiviteit voorzien. Dwz 380 kV-lijnen. En via deze lijnen overschotten verkopen.
4) Misschien toch eens proberen de onbenutte energie op te slaan via groene waterstof. Of via groene ammoniak. Misschien komt er nu wel een boost door de hoge olieprijzen.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 2 april 2026, 18:38

chesini schreef: ↑2 april 2026, 18:01

Een vrachtwagen rijdt ook geen 24h/24h 7d/7d. ... Wat snap ik dan niet volgens U?
Het is toch heel duidelijk wat jij niet snapt; een investering zal enkel maar zin hebben wanneer er een positief rendement te verwachten is. Een transport bedrijf gaat geen extra vrachtwagen kopen wanneer die niet rendabel genoeg kan ingezet worden, een windmolen investeerder gaat geen windmolens zetten die niet genoeg renderen omdat ze steeds vaker afgeschakeld worden. Jij snapt echt niks van elementaire basis economie hé.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 2 april 2026, 18:55

Een vrachtwagen rijdt ook geen 24h/24h 7d/7d. Mijn auto ook niet. Mijn gasbrander ook niet. Mijn kantoorgebouw is zelfs maar 36% van de week bezet. Zelfs treinen van de NMBS staan 's nachts stil. Wat snap ik dan niet volgens U?
Wat een vergelijking … :D

Ik hoop dat je zelf ook inziet dat die vergelijking helemaal niet opgaat ::)

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 19:35

vortex schreef: ↑2 april 2026, 18:38
Een vrachtwagen rijdt ook geen 24h/24h 7d/7d. ... Wat snap ik dan niet volgens U?
Het is toch heel duidelijk wat jij niet snapt; een investering zal enkel maar zin hebben wanneer er een positief rendement te verwachten is. Een transport bedrijf gaat geen extra vrachtwagen kopen wanneer die niet rendabel genoeg kan ingezet worden, een windmolen investeerder gaat geen windmolens zetten die niet genoeg renderen omdat ze steeds vaker afgeschakeld worden. Jij snapt echt niks van elementaire basis economie hé.
Jij wil windmolens en alternatieve energie in een slecht daglicht stellen omdat ze geen 24h op 24h renderen. Terwijl er nagenoeg geen enkel productiemiddel is dat 24h op 24h rendeert. Jij legt aan alternatieve energie eisen op die je aan andere sectoren niet oplegt. Ik vraag mij dus echt af wat ik niet snap.
Laatst gewijzigd door chesini op 2 april 2026, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 19:38

VincentVega schreef: ↑2 april 2026, 18:55

Nee, en wat moet ik dan altijd inzien en jij nooit? Ik snap niet waarom je aan alternatieve energie strengere rendementeisen oplegt dan aan klassieke productiemiddelen.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 2 april 2026, 21:04

chesini schreef: ↑2 april 2026, 19:38
VincentVega schreef: ↑2 april 2026, 18:55

Nee, en wat moet ik dan altijd inzien en jij nooit? Ik snap niet waarom je aan alternatieve energie strengere rendementeisen oplegt dan aan klassieke productiemiddelen.
Vortex heeft het antwoord al gegeven:
vortex schreef: ↑2 april 2026, 18:38 … een investering zal enkel maar zin hebben wanneer er een positief rendement te verwachten is. Een transport bedrijf gaat geen extra vrachtwagen kopen wanneer die niet rendabel genoeg kan ingezet worden, een windmolen investeerder gaat geen windmolens zetten die niet genoeg renderen omdat ze steeds vaker afgeschakeld worden.
Om voldoende rendement te halen moeten windmolens zoveel mogelijk draaien (of renderen) als er wind staat. Windmolens stilleggen terwijl ze wel zouden kunnen draaien omdat er voldoende wind is, is niet efficiënt en is slecht voor hun rendement. Capiche?

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 21:22

VincentVega schreef: ↑2 april 2026, 21:04
chesini schreef: ↑2 april 2026, 19:38
vortex schreef: ↑2 april 2026, 18:38 … een investering zal enkel maar zin hebben wanneer er een positief rendement te verwachten is. Een transport bedrijf gaat geen extra vrachtwagen kopen wanneer die niet rendabel genoeg kan ingezet worden, een windmolen investeerder gaat geen windmolens zetten die niet genoeg renderen omdat ze steeds vaker afgeschakeld worden.
Om voldoende rendement te halen moeten windmolens zoveel mogelijk draaien (of renderen) als er wind staat. Windmolens stilleggen terwijl ze wel zouden kunnen draaien omdat er voldoende wind is, is niet efficiënt en is slecht voor hun rendement. Capiche?
In de businesscase van een windmolen zit een curtailementfactor in. Gesnapt? Die zit er in. Wat jullie poneren als algemene waarheden, dat steunt en slaat nergens op. Zoals altijd. Een businesscase van een molen van 5MW dat zijn 25blz excel. Daar zit alles in. Veel meer dan jullie ooit kunnen bedenken. Gelukkig maar. Gesnapt?

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 2 april 2026, 22:46

chesini schreef: ↑2 april 2026, 21:22
VincentVega schreef: ↑2 april 2026, 21:04

In de businesscase van een windmolen zit een curtailementfactor in. Gesnapt? Die zit er in. Wat jullie poneren als algemene waarheden, dat steunt en slaat nergens op. Zoals altijd. Een businesscase van een molen van 5MW dat zijn 25blz excel. Daar zit alles in. Veel meer dan jullie ooit kunnen bedenken. Gelukkig maar. Gesnapt?
Blablablabla… windmolens die niet draaien leveren geen rendement op. En als er onvoldoende rendement is, zal men ook niet snel geneigd zijn om er in te investeren. Behalve als je ook een vergoeding zou krijgen voor curtailment. Maar dat is helemaal de omgekeerde wereld: betaald worden om niets te doen :D

Enfin, we hebben blijkbaar andere opvattingen over het zomaar extra bijbouwen van windmolens zonder voldoende economisch rendement. Ik besluit dus met een passend plaatje …

IMG_1481.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » 2 april 2026, 23:02

VincentVega schreef: ↑2 april 2026, 22:46
chesini schreef: ↑2 april 2026, 21:22
Blablablabla… windmolens die niet draaien leveren geen rendement op. En als er onvoldoende rendement is, zal men ook niet snel geneigd zijn om er in te investeren. Behalve als je ook een vergoeding zou krijgen voor curtailment. Maar dat is helemaal de omgekeerde wereld: betaald worden om niets te doen :D

Enfin, we hebben blijkbaar andere opvattingen over het zomaar extra bijbouwen van windmolens zonder voldoende economisch rendement. Ik besluit dus met een passend plaatje …

IMG_1481.jpeg
Ja dat kennen we van U: onozele nietszeggende plaatjes. Kinderachtig. Ik denk niet dat jij in Uw gans leven al één businesscase gemaakt hebt. Je zit hier te debiteren over economisch rendement en je hebt er geen snars verstand van.

Misschien moet U eens een businesscase maken over het zomaar bijbouwen van kerncentrales. Aan de prijs die deze gaan kosten, ga je zeker geen privé-investeerders vinden. Tenzij dat je een 50-jarige peperdure afnameprijs vastlegt, die de belastingbetaler betaalt. Zo kennen we Uw soort. En de NVA. En VOKA. Ze hebben net 1 miljard energiesubsidies opgestreken, maar voor de burger is de kassa leeg. Voor windmolens ook. Voor zonnepanelen ook. En maar panikeren nu dat gas en olie niet meer als gebraden kippen in de mond vliegen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1262 berichten
  • Pagina 81 van 85
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • …
  • 85
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy