Nieuwe Vlaamse regering
- VincentVega
- VIP member

Re: Nieuwe Vlaamse regering
Mobiele EU-burgerchesini schreef: ↑13 april 2026, 22:50EU-burgers die van land veranderen binnen de EU, dat zijn geen migranten, dat zijn mobiele EU-burgers die gebruik maken van hun rechten.Trivium schreef: ↑13 april 2026, 22:40
Een Roemeen die zijn land verlaat om ergens anders te gaan wonen is wel degelijk een migrant.
Verwonderlijk dat jij dat met je exclusieve opleiding niet weet.
Hieronder een link om je het verschil uit te leggen. Zo weet je in het vervolg waar je over spreekt en maak je je niet belachelijk.
https://www.vlaanderen.be/team-taaladvi ... sielzoeker
Ik denk dat jij je evenzeer belachelijk maakt met uw star denken in hokjes. Leer er maar van afstappen dat de EU nog altijd een star duivenhok is zoals in uw denken. De EU dat wordt intern een eengemaakt continent. Ook voor EU-burgers.
Alsof in de VS een Amerikaan die van de ene staat naar de andere verhuist een migrant is? Hallo? In de VS noemen ze die persoon beleefd een "resident". Ik noem dat een mobiele EU-burger. Bij deze.
Definitie migratie: “het zich verplaatsen van personen over een grens met het doel zich in een nieuwe vaste woonplaats te vestigen”
De USA is 1 land, de EU dat zijn 27 landen
Hoe langer je blijft doordrammen om jouw fout te camoufleren, hoe erger je het maakt
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Voor mij wordt er niets erger hoor. Ik denk eerder voor jullie, you fucking idiots.VincentVega schreef: ↑13 april 2026, 23:05Mobiele EU-burgerchesini schreef: ↑13 april 2026, 22:50
EU-burgers die van land veranderen binnen de EU, dat zijn geen migranten, dat zijn mobiele EU-burgers die gebruik maken van hun rechten.
Ik denk dat jij je evenzeer belachelijk maakt met uw star denken in hokjes. Leer er maar van afstappen dat de EU nog altijd een star duivenhok is zoals in uw denken. De EU dat wordt intern een eengemaakt continent. Ook voor EU-burgers.
Alsof in de VS een Amerikaan die van de ene staat naar de andere verhuist een migrant is? Hallo? In de VS noemen ze die persoon beleefd een "resident". Ik noem dat een mobiele EU-burger. Bij deze.LOL
![]()
Definitie migratie: “het zich verplaatsen van personen over een grens met het doel zich in een nieuwe vaste woonplaats te vestigen”
De USA is 1 land, de EU dat zijn 27 landen![]()
![]()
![]()
Hoe langer je blijft doordrammen om jouw fout te camoufleren, hoe erger je het maakt![]()
Speciaal dus op uw aanvraag: https://www.youtube.com/watch?v=sLzd5Vb ... rt_radio=1
Om in schoonheid te eindigen: https://www.youtube.com/watch?v=nHP6f6M ... rt_radio=1
Manic Monday, mag je wel zeggen. Dat komt er van als er op maandag een kieken begint te neuten over Tante McRae...
Speciaal voor dat kieken als uitsmijters https://www.youtube.com/watch?v=CAvdpjYcdPc en https://www.youtube.com/watch?v=5cSmXhah_ko. Kan het kieken lekker freaken hier op. Met de groeten van de Grupettos. Aan Tante McRae.
Manic Monday, mag je wel zeggen. Dat komt er van als er op maandag een kieken begint te neuten over Tante McRae...
Speciaal voor dat kieken als uitsmijters https://www.youtube.com/watch?v=CAvdpjYcdPc en https://www.youtube.com/watch?v=5cSmXhah_ko. Kan het kieken lekker freaken hier op. Met de groeten van de Grupettos. Aan Tante McRae.
- VincentVega
- VIP member

Wat heeft dit nog met de nieuwe Vlaamse regering te maken?
Niks, maar ik snap het wel: je “misbruikt” muziek om de aandacht van jouw flaters af te leiden
LOL
En op dat vlak was het voor jou echt wel een Manic Monday
Niks, maar ik snap het wel: je “misbruikt” muziek om de aandacht van jouw flaters af te leiden
En op dat vlak was het voor jou echt wel een Manic Monday
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Vlaams Belang heeft nog niet gereageerd op de pijnlijke nederlaag van Orban.
Orban, de beste vriend van Putin na Trump, en de verrader in de EU, is compleet weggevaagd.
In 2022 was Vlaams Belang er als de kippen bij om Orban te feliciteren.
Het Vlaams Belang feliciteert de Hongaarse eerste minister Viktor Orbán en de partij Fidesz met hun klinkende verkiezingsoverwinning. “De volledige en officiële uitslag wordt pas later verwacht, maar de alliantie van linkse, groene en liberale partijen kunnen hun opgelopen achterstand niet meer goedmaken”, zegt voorzitter Tom Van Grieken. “Het is een overwinning van het nationalisme, het conservatisme en vooral van de democratie.”
Het verhaaltje van Vlaams Belang pakt niet in Vlaanderen, en ook niet meer in Oostenrijk, Nederland, Polen, Hongarije.

Orban, de beste vriend van Putin na Trump, en de verrader in de EU, is compleet weggevaagd.
In 2022 was Vlaams Belang er als de kippen bij om Orban te feliciteren.
Het Vlaams Belang feliciteert de Hongaarse eerste minister Viktor Orbán en de partij Fidesz met hun klinkende verkiezingsoverwinning. “De volledige en officiële uitslag wordt pas later verwacht, maar de alliantie van linkse, groene en liberale partijen kunnen hun opgelopen achterstand niet meer goedmaken”, zegt voorzitter Tom Van Grieken. “Het is een overwinning van het nationalisme, het conservatisme en vooral van de democratie.”
Het verhaaltje van Vlaams Belang pakt niet in Vlaanderen, en ook niet meer in Oostenrijk, Nederland, Polen, Hongarije.
Het blijft verdacht stil over de ondergang van Trumps favoriete corrupte marionet Orban. Ze voelen de bui al hangen: het is game over voor extreemrechts!
Van Grieken was gisteren in terzake,hij
gaf eigenlijk de corruptie toe van Orban...
Maar verdoezelde dat door over migratie-
Van Der Leyen te beginnen...
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik zou zeggen: daar zijn we eindelijk van af. Alleen... we (of beter gezegd: ze) zijn er niet van af. Heel het overheidsapparaat is bemand met mannetjes van Orban.
Ik schrijf wat ik om me heen zie. Blijf jij maar lekker naar statistieken zoeken, ChatGPT raadplegen of het internet afschuimen.
Chesini, Haelewyn, Destereir, Moneyking?, ...
Hoeveel leden ( geen aliassen) posten hier nog? 10? We ( ik zet mezelf er maar bij) hebben het hier mooi verknald. Zonder gezag en ingrepen krijg je anno 2026 zulke toestanden. Op fora, maar ook in het echte leven.
Ik zou mij niet te veel illusies maken over de ondergang van (extreem) rechts in Hongarije, die Péter Magyar, is net als de Hongaren eveneens zeer rechts, zat tot voor een paar jaar zelfs bij Orban in de Fidesz partij. Het enige verschil is dat hij wat minder anti Europa en pro Rusland is dan Orban. Hij heeft vooral fel campagne gevoerd tegen de corruptie van de Orban kliek, eerst maar eens afwachten of dat zo blijft nu hij en zijn partij de alleenheerschappij hebben.MeneerParmentier schreef: ↑14 april 2026, 10:18Ik zou zeggen: daar zijn we eindelijk van af. Alleen... we (of beter gezegd: ze) zijn er niet van af. Heel het overheidsapparaat is bemand met mannetjes van Orban.
Lees dit dan eens, van vandaag, en zoek de migranten in het artikel: https://www.tijd.be/netto/vastgoed/vlam ... 56368.html.pukkie007 schreef: ↑14 april 2026, 10:41Ik schrijf wat ik om me heen zie. Blijf jij maar lekker naar statistieken zoeken, ChatGPT raadplegen of het internet afschuimen.
Chesini, Haelewyn, Destereir, Moneyking?, ...
Hoeveel leden ( geen aliassen) posten hier nog? 10? We ( ik zet mezelf er maar bij) hebben het hier mooi verknald. Zonder gezag en ingrepen krijg je anno 2026 zulke toestanden. Op fora, maar ook in het echte leven.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Nja, daar zou ik nu ook wel mee oppassen met dat soort beweringen. Er is nood aan meer woningen om diverse redenen. Gezinsverdunning is er bijvoorbeeld ook een van. Los van de nood aan woningen zelf is de betaalbaarheid een issue. En die wordt gewoon door de vrije markt gedicteerd. De enige reden waarom de prijzen zo hoog zijn is omdat mensen het willen en kunnen betalen. Met een rijker wordende bevolking nemen de prijzen dus toe. Vandaag toevallig nog in de gazet: https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 56460.html
@ Chesini:
Het gaat hier al bladzijden lang over immo-prijzen. De prijs van een bestaande woning.
Dan kom jij af met de prijzen van nieuwbouw.
Je kan denken dat het 1 pot nat is, maar dat is het niet. De kost om te bouwen kan je calculeren. De prijs van een bestaande woning is geen wiskunde. Daar gaat het over vraag, aanbod en 'schimmigheden' ... De afgelegen boerderij wordt opgekocht door drugmaffia. De oude villa wordt boven de intrinsieke waarde gekocht door Roemenen of Turken. Ik geef je 5 voorbeelden in een straal van 500 meter rond mijn eigen woning. Toeval? Uitzonderlijk? Niet relevant? Mag je niet veralgemenen? Niet te vinden via AI? Right!
Het gaat hier al bladzijden lang over immo-prijzen. De prijs van een bestaande woning.
Dan kom jij af met de prijzen van nieuwbouw.
Je kan denken dat het 1 pot nat is, maar dat is het niet. De kost om te bouwen kan je calculeren. De prijs van een bestaande woning is geen wiskunde. Daar gaat het over vraag, aanbod en 'schimmigheden' ... De afgelegen boerderij wordt opgekocht door drugmaffia. De oude villa wordt boven de intrinsieke waarde gekocht door Roemenen of Turken. Ik geef je 5 voorbeelden in een straal van 500 meter rond mijn eigen woning. Toeval? Uitzonderlijk? Niet relevant? Mag je niet veralgemenen? Niet te vinden via AI? Right!
Oei oei. De partij is ronduit pro-europees, anti corruptie, pro onafhankelijke rechters, anti discriminatie. De wortels liggen bij de Fidesz partij, in een autocratie is dat niet zo vreemd toch?vortex schreef: ↑14 april 2026, 10:46Ik zou mij niet te veel illusies maken over de ondergang van (extreem) rechts in Hongarije, die Péter Magyar, is net als de Hongaren eveneens zeer rechts, zat tot voor een paar jaar zelfs bij Orban in de Fidesz partij. Het enige verschil is dat hij wat minder anti Europa en pro Rusland is dan Orban. Hij heeft vooral fel campagne gevoerd tegen de corruptie van de Orban kliek, eerst maar eens afwachten of dat zo blijft nu hij en zijn partij de alleenheerschappij hebben.MeneerParmentier schreef: ↑14 april 2026, 10:18
Ik zou zeggen: daar zijn we eindelijk van af. Alleen... we (of beter gezegd: ze) zijn er niet van af. Heel het overheidsapparaat is bemand met mannetjes van Orban.
Dat ze een strenge migratiepolitiek willen: ok voor mij, heeft m.i. niets te maken met racisme dus moet dat kunnen. Maar ook hier is het dubbel. Zonder migratie hebben we een negatief geboortecijfer, iemand gaat die vergrijzingskosten moeten opvangen.
We mogen de overwinning niet minimaliseren, het is goed voor alle niet extremistische partijen. Dat links/rechts spelletje is ook maar voor de vorm. Als we PVDA/Vlaams-belang kunnen buiten houden is het allang goed.
Ik heb geleerd om al die studies en publicaties met een zakje zout te nemen.MeneerParmentier schreef: ↑14 april 2026, 11:09Nja, daar zou ik nu ook wel mee oppassen met dat soort beweringen. Er is nood aan meer woningen om diverse redenen.Kloppt ook. Gezinsverdunning is er bijvoorbeeld ook een van.Zoals er tegenwoordig ook aardig wat cohousing is, dat had je in de jaren '70 en '80 niet. Los van de nood aan woningen zelf is de betaalbaarheid een issue. En die wordt gewoon door de vrije markt gedicteerd. De enige reden waarom de prijzen zo hoog zijn is omdat mensen het willen en kunnen betalen.Ze denken het te kunnen betalen. Er mag 25 jaar niks misgaan of het schip zinkt. Met een rijker wordende bevolking nemen de prijzen dus toe. Is dat rijker worden volgens het netto vermogen? Zit de index er voor iets tussen? Voor hoeveel % van de Belgen geldt dit?Vandaag toevallig nog in de gazet: https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 56460.html