Nieuwjaarscadeauke
Re: Nieuwjaarscadeauke
Vanavond mijn appeltaartje (eigenlijk een appelcakeje) gaan halen in het kantoor, eentje voor mij, eentje voor mij vrouw. Zo hadden we weer een gratis dessert
en geloof me, het was niet slecht.

ik ga mijn morgen halen, ben es benieuwd 

Mijn appeltaartje is ook net binnen, en twas idd dik in orde 

Heb je dat 'groot' appeltaartje helemaal alleen opgegeten, of samen met je gezinsleden ?JackPot schreef: Mijn appeltaartje is ook net binnen, en twas idd dik in orde![]()
ik zou zelfs niet meer weten wanneer ik dat moest gaan afhalen :s
Dat kan alleen maar gisteren of vandaag zijntZetZefLy schreef: ik zou zelfs niet meer weten wanneer ik dat moest gaan afhalen :s

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
ook ik ben juist mijn cadeauke gaan afhalen...
Ik hoop dat ik dat allemaal nog opgegeten krijg dit weekend...
ZO GROOT, amai amai :d
Ik hoop dat ik dat allemaal nog opgegeten krijg dit weekend...
ZO GROOT, amai amai :d
paul schreef:Heb je dat 'groot' appeltaartje helemaal alleen opgegeten, of samen met je gezinsleden ?JackPot schreef: Mijn appeltaartje is ook net binnen, en twas idd dik in orde![]()
Helemaal alleen, gelukkig had ik al 2 dagen niet meer gegeten of ik had het niet opgekregen!

Ik zou normaal geen zure-appelcake kopen. Ik ben niet zo zot van toerten en vlaaien, zeker niet als er fruit inzit. Het heeft me echter wel gesmaakt. Ik heb maar een half cake'ske opgesmuld. Meer moet dat niet zijn als desert voor mij.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Heeft er nog iemand jenever gekregen? Ook heb ik een aantal cakes gehad. Ben wel ff blijven plakken in het kantoor 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Neee geen jenever, heb wel nog 2 granny smith appelen mee gekregen.Vaganzza schreef: Heeft er nog iemand jenever gekregen? Ook heb ik een aantal cakes gehad. Ben wel ff blijven plakken in het kantoor![]()

Ik ben gisteren ook mijn cakeske gaan halen! Het was kleiner dan ik gehoopt had, maar het smaakte en ze waren heel vriendelijk op het kantoor alhoewel ik daar zelden kom.
Toffe aktie in barre tijden!
Toffe aktie in barre tijden!
ik ben er niet geraakt gisteren, mijn taartje staat daar nu waarschijnlijk te slecht te worden 

gerd schreef: ik ben er niet geraakt gisteren, mijn taartje staat daar nu waarschijnlijk te slecht te worden![]()
Geen paniek, ze zullen het met veel plezier in uw plaats hebben opgegeten

Besparingen zekermouche schreef: Het was kleiner dan ik gehoopt had