Nieuwtje die snel aan het bijhollen is
TIP
Re: Nieuwtje die snel aan het bijhollen is
Offtopic.
Lezers, focus jullie vooral op mijn vragen.
Lezers, focus jullie vooral op mijn vragen.
ja en kunnen wij met zen allen die newbe niet op de negeerknop zetten zodat wij zijn berichtjes zelf niet meer lezen
Zo gaat die zowat in de woestijn zitten zeveren,niemand die zijn gezaag nog hoort
Raar, raar, rare mentaliteit. Jullie hebben mij niet graag maar toch komen jullie op bezoek. Tzullen de Ab Inbev biertjes zijn en de goedkope stookolie! Prachtig toch en dan plots een pand waar de olie nog goedkoper is! Omdat die leidingen goud waard zijn verdient dat toch een applausje!
Offtopic.Raar, raar, rare mentaliteit. Jullie hebben mij niet graag maar toch komen jullie op bezoek. Tzullen de Ab Inbev biertjes zijn en de goedkope stookolie! Prachtig toch en dan plots een pand waar de olie nog goedkoper is! Omdat die leidingen goud waard zijn verdient dat toch een applausje!
Kan iemand deze sukkelaar van het forum verwijderen.
mag blijkbaar niet :
Re: "Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
Meld dit bericht
Citeer
Bericht door ludo » 30 Augustus 2017, 05:06
Gij hebt iets tegen Newbie's,, Thailand en Trollen zeker????
Of dit nu al dan niet door een trol geplaatst is,hetwelk je al een paar keer tot vervelens toe vermeld hebt, maakt in wezen niet zoveel uit.
De reaktie die andere forumleden erop geven, kan in voorkomend geval, toch nuttige info inhouden voor de lezers van dit topic. Baat het niet,dan schaadt het niet.
Als je er sterk van overtuigd bent dat er een Troll in het spel zit, zou je dit kunnen melden aan de moderator,die er dan een gepast gevolg aan kan geven.
Re: "Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
Meld dit bericht
Citeer
Bericht door ludo » 30 Augustus 2017, 05:06
Gij hebt iets tegen Newbie's,, Thailand en Trollen zeker????
Of dit nu al dan niet door een trol geplaatst is,hetwelk je al een paar keer tot vervelens toe vermeld hebt, maakt in wezen niet zoveel uit.
De reaktie die andere forumleden erop geven, kan in voorkomend geval, toch nuttige info inhouden voor de lezers van dit topic. Baat het niet,dan schaadt het niet.
Als je er sterk van overtuigd bent dat er een Troll in het spel zit, zou je dit kunnen melden aan de moderator,die er dan een gepast gevolg aan kan geven.
Meestal gebeurt dat pas na het weekend En dat weet hij ook. Tegen het eind van de week is ie dan weer terug onder een andere naam (vandaar newbie). En hij kent de werkwijze van de moderator nogal goed zodat hij weet dat hij enkele dagen en een WE ongestoord zijn gang kan gaan. En zolang er mensen zijn die vinden dat je daar iets uit kan leren (sic) blijft ie doorgaan.
Mij niet gelaten als het voor iedereen duidelijk is dat iedere goedbedoelde reactie verloren tijd is en niet doordringt tot bij de desbetreffende TS.
Ook is het raadzaam dat je zelf niet begint te schelden of ongepast taalgebruik terug stuurt (ook al is dat soms moeilijk bij het uitdagend gedrag van zo'n persoon, maar dat is net zijn bedoeling). Het gevolg zou dan kunnen zijn dat je zelf (tijdelijk) van het forum verwijderd wordt.
(ps. ik heb opzettelijk je quote gecensureerd zodat je zelf je tekst nog kan aanpassen zonder sporen na te laten).
We zullen samen afspreken, negeren deze xxxx. 
ik heb de indruk dat men slechts verwijderd wordt als men begint te schelden op andere forumgebruikers ( schending forumregels)
Tot hiertoe heeft hij nog niet echt gescholden, mijn kop eraf dat hij volgende week niet verwijderd wordt.
Hij zal weten dat de webmaster als loonslaaf van de persgroep 5 dagen per week werkt
Die volgende week eerst de nieuwe troll vindt krijgt een gratis spaarboekje bij de fortis met een intrest van 0,0000000000001 % ( uiteraard is het een spaarboekje met nul euro op)
Tot hiertoe heeft hij nog niet echt gescholden, mijn kop eraf dat hij volgende week niet verwijderd wordt.
Hij zal weten dat de webmaster als loonslaaf van de persgroep 5 dagen per week werkt
Die volgende week eerst de nieuwe troll vindt krijgt een gratis spaarboekje bij de fortis met een intrest van 0,0000000000001 % ( uiteraard is het een spaarboekje met nul euro op)
Stop eens met te voederen...
Als je in het topic van een trol hem rechtstreeks negeert en andere forumleden in hetzelfde topic verder discussiëren onder elkaar (waarbij duidelijk blijkt dat hij doorzien is) voed je hem niet. Dan eet hij zichzelf op van frustratie.
Het tracht dan ook wanhopig de aandacht terug naar zijn topic te trekken. Als men daar dan niet op in gaat maar rustig over iets anders begint smelt "het" vanzelf weg.
De kop van P. zal, gezien de duidelijke gestelde tijdslijn, niet rollen.
Wat ook niet veel helpt want inmiddels is het "worst case" scenario, ook weer werkelijkheid geworden en is "het" terug onder een andere naam en al bezig topics van anderen te vervuilen .
Het tracht dan ook wanhopig de aandacht terug naar zijn topic te trekken. Als men daar dan niet op in gaat maar rustig over iets anders begint smelt "het" vanzelf weg.
De kop van P. zal, gezien de duidelijke gestelde tijdslijn, niet rollen.
Wat ook niet veel helpt want inmiddels is het "worst case" scenario, ook weer werkelijkheid geworden en is "het" terug onder een andere naam en al bezig topics van anderen te vervuilen .