NL aandelen
TIP
Re: NL aandelen
Ik kreeg diverse voorstellen om m'n keuze cash of aandelen door te geven.
Wat is 't interessants?
Wat is 't interessants?
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Ik zit met dezelfde vraag voor m'n DSMmekes.
Is er nog steeds geen NL bronheffing bij keuze voor aandelen?
Is er nog steeds geen NL bronheffing bij keuze voor aandelen?
Volgens mijn info is er wel degelijk bronheffing in Nederland ook als we kiezen voor dividend in aandelen.
Het enige voordeel is dat we vaak de nieuwe aandelen tegen een kleine korting krijgen.
Gezien ik niet zo veel potentieel meer zie in DSM, heb ik gekozen voor dividend in cash.
Het enige voordeel is dat we vaak de nieuwe aandelen tegen een kleine korting krijgen.
Gezien ik niet zo veel potentieel meer zie in DSM, heb ik gekozen voor dividend in cash.
Management van ASMI vindt hun beurskoers veel te laag.
http://veb.net/content/HoofdMenu/Beurs/ ... a2014.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://veb.net/content/HoofdMenu/Beurs/ ... a2014.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
SBM Offshore krijgt weer een ferme tik vandaag.
Goed dat ik dit rommelaandeel begin dit jaar heb buitengegooid, ook al was het dan met verlies.
Goed dat ik dit rommelaandeel begin dit jaar heb buitengegooid, ook al was het dan met verlies.
Voor DSM en anderen heb ik dan toch maar gekozen voor dividend in aandelen.
Die anderen zijn Delta Lloyd, Aegon, Boskalis, TKH en ASMI,
Die anderen zijn Delta Lloyd, Aegon, Boskalis, TKH en ASMI,
deze week mijn positie opgedreven in ACOMO en Ahold die beide een appelflauwte hadden zodat ik nu het maximale bedrag dat ik NL wil investeren bereikt heb gespreid over ahold Royal Dutch , en deze 2.
Bij ahold kwam de appelflauwte door de vlakke kwartaalresultaten. Aangzien het aantal aandelen is afgenomen door de reverse split zullen de resultaten per aandeel er wel op vooruitgaan en dus hopelijk hoger dividend enz...
Bij acomo geen nieuws , is een kleiner aandeel en heeft dus niet echt nieuws nodig om hoger/lager te gaan.
Ben al wat opgeschoten met mijn huiswerk UK, maar nog niets gekocht maar dat komt nog wel.
Op termijn wil ik me er een 4à5 aanschaffen.
Bij ahold kwam de appelflauwte door de vlakke kwartaalresultaten. Aangzien het aantal aandelen is afgenomen door de reverse split zullen de resultaten per aandeel er wel op vooruitgaan en dus hopelijk hoger dividend enz...
Bij acomo geen nieuws , is een kleiner aandeel en heeft dus niet echt nieuws nodig om hoger/lager te gaan.
Ben al wat opgeschoten met mijn huiswerk UK, maar nog niets gekocht maar dat komt nog wel.
Op termijn wil ik me er een 4à5 aanschaffen.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... aan__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede resultaten bij PostNl maar in huidig klimaat kan dat niet zorgen voor een forse koersstijging.
Allee, blijkbaar bereiken de goede cijfers van PostNL met wat retard eindelijk de beleggers.
Momenteel +5%.
Momenteel +5%.
Behoorlijke resultaten bij DSM deze morgen. Vooral bij hun paradepaardje, zijnde Nutrition, verbeterden de marges.
Er is sinds kort ook een bekende activist om de proppen gekomen om DSM open te breken omdat de som der delen gewoon veel meer waard is dan de huidige beurskoers.
Er is sinds kort ook een bekende activist om de proppen gekomen om DSM open te breken omdat de som der delen gewoon veel meer waard is dan de huidige beurskoers.
Iemand die iets meer weet over de daling van Brunel die al aanhoud vanaf midden juni?
Micha3, de ganse sector (net zoals zoveel andere sectoren) zit in dalende lijn.Micha3 schreef:Iemand die iets meer weet over de daling van Brunel die al aanhoud vanaf midden juni?
-
- Hero Member
- Contacteer:
ik heb daarstraks mn Arcelor Mittal buitengesmeten
Micha3, de ganse sector herstelt vandaag wat.
Interimbedrijven net zoals banken zijn in de huidige fase van de economische cyclus aandelen die fors stijgen als de beurs stijgt en fors dalen als de beurs daalt.
Interimbedrijven net zoals banken zijn in de huidige fase van de economische cyclus aandelen die fors stijgen als de beurs stijgt en fors dalen als de beurs daalt.