Nokia.Het einde nabij?
TIP
Re: Nokia.Het einde nabij?
Ik kan Nokia wel kopen in NL. Ben klant van BinckBank.
Nokia OYJ (NL-AEX) : 2,47 ; 0,06 (2,49%) 10:39
Transactiekosten BinckBank: https://www.binck.be/_clients/binck_be/ ... ank_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Amsterdam: 9,75 EUR tot 5000 EUR transactie
Nokia OYJ (NL-AEX) : 2,47 ; 0,06 (2,49%) 10:39
Transactiekosten BinckBank: https://www.binck.be/_clients/binck_be/ ... ank_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Amsterdam: 9,75 EUR tot 5000 EUR transactie
Deze thread eens wat nieuw leven inblazen aangezien het aandeel mij toch enigszins aanstaat. Het nieuwe WP8-verhaal lijkt meer kans op slagen te hebben – meer kans om geleidelijk aan marktaandeel te verwerven. De nieuwe toestellen hebben een zekere aantrekkingskracht en de software is er fel op vooruit gegaan. Gaan mensen echter overstappen naar Windows Phone, een platform met nog relatief weinig apps?
18/10 worden de cijfers voor Q3 bekendgemaakt. Deze kunnen moeilijk positief zijn aangezien de huidige line-up niet geüpdatet zal worden naar WP8.
Aandeel staat momenteel op € 2,01
Zijn er kenners/liefhebbers?
Mensen die reeds aandelen hebben of van plan zijn te kopen?
18/10 worden de cijfers voor Q3 bekendgemaakt. Deze kunnen moeilijk positief zijn aangezien de huidige line-up niet geüpdatet zal worden naar WP8.
Aandeel staat momenteel op € 2,01
Zijn er kenners/liefhebbers?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ben ook van plan om Nokia aandelen te kopen!
Die nieuwe lumia 920 zal naar mijn mening een voltreffer worden!
Ik denk dat die Windows 8 Phones een schot in de roos zullen zijn.
Die live tiles zien er mooi uit.
Bovendien heeft de 920 een beter scherm vergeleken met de iPhone 5.
Ga me de 920 ook aanschaffen!
Waar kopen? Helsinki of Amsterdam?
Die nieuwe lumia 920 zal naar mijn mening een voltreffer worden!
Ik denk dat die Windows 8 Phones een schot in de roos zullen zijn.
Die live tiles zien er mooi uit.
Bovendien heeft de 920 een beter scherm vergeleken met de iPhone 5.
Ga me de 920 ook aanschaffen!
Waar kopen? Helsinki of Amsterdam?
Ik denk dat er in deze thread al aangeraden wordt om niet in Helsinki te kopen.
Een schot in de roos is veel gezegd. Ze zullen eerder met kleine stapjes marktaandeel kunnen winnen, denk ik. De prijs van de toestellen is essentieel, maar deze lijkt tegen te vallen. 650 euro voor de Lumia 920 volgens Engadget http://www.engadget.com/2012/09/27/noki ... nching-in/
en dus directe concurrentie met de iPhone 5. Daar wil je niet mee concurreren. De Lumia 820 zou 500 euro kosten, dus echt wel dure toestellen.
Ge lijkt zelf heel enthousiast over het toestel, Brugse Leeuw, maar misschien moet ge wat nuchterder kijken naar het aandeel
Een schot in de roos is veel gezegd. Ze zullen eerder met kleine stapjes marktaandeel kunnen winnen, denk ik. De prijs van de toestellen is essentieel, maar deze lijkt tegen te vallen. 650 euro voor de Lumia 920 volgens Engadget http://www.engadget.com/2012/09/27/noki ... nching-in/
en dus directe concurrentie met de iPhone 5. Daar wil je niet mee concurreren. De Lumia 820 zou 500 euro kosten, dus echt wel dure toestellen.
Ge lijkt zelf heel enthousiast over het toestel, Brugse Leeuw, maar misschien moet ge wat nuchterder kijken naar het aandeel
Laatst gewijzigd door jens_dev op 30 september 2012, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet omdat die nieuwe Nokia beter is dan de Apple dat het meer zal verkopen.
Zo logisch en slim is de consument natuurlijk niet.
Zo logisch en slim is de consument natuurlijk niet.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Dat de nieuwe Nokia 920 de verkoopscijfers van de iphone5 niet zal halen, besef ik ook wel.
Prijs van 649 euro is pittig maar blijft toch 150 euro goedkoper dan de iphone5 met 32 GB. (799 euro)
Bovendien krijg je bij Nokia:
- groter en beter scherm. (4,5 ipv 4 inch)
- keuze tussen meerdere kleuren
- betere camera
- draadloos oplaadsysteem
- navigatie die wel werkt
- ...
Heb al veel sites bezocht betreffende de nokia 920 en de kritieken zijn alvast lovend en velen willen deze aanschaffen!
Je kan ook genoeg vergelijkende filmpkes op youtube vinden waarbij de Nokia 920 het betere toestel is tov de andere windows 8 phones van Samsung en HTC.
Bovendien behoort Nokia wel degelijk tot de groep overnamekandidaten!
Microsoft en Samsung zouden wel eens Nokia kunnen overnemen?!
Ik denk dat een kentering mogelijk is....
Prijs van 649 euro is pittig maar blijft toch 150 euro goedkoper dan de iphone5 met 32 GB. (799 euro)
Bovendien krijg je bij Nokia:
- groter en beter scherm. (4,5 ipv 4 inch)
- keuze tussen meerdere kleuren
- betere camera
- draadloos oplaadsysteem
- navigatie die wel werkt
- ...
Heb al veel sites bezocht betreffende de nokia 920 en de kritieken zijn alvast lovend en velen willen deze aanschaffen!
Je kan ook genoeg vergelijkende filmpkes op youtube vinden waarbij de Nokia 920 het betere toestel is tov de andere windows 8 phones van Samsung en HTC.
Bovendien behoort Nokia wel degelijk tot de groep overnamekandidaten!
Microsoft en Samsung zouden wel eens Nokia kunnen overnemen?!
Ik denk dat een kentering mogelijk is....
Het instapmodel van de iPhone 5 kost ook zo'n 650 euro. Dat je dan 16gb minder geheugen hebt, is niet doorslaggevend bij keuze van toestel. De specificaties van de 920 mogen dan wel beter zijn, de vraag is of je Android en IOS-users kan doen overstappen naar een volledig nieuwe OS met nog relatief weinig apps.
Ik ga alleszins nog wachten tot 18 oktober voor eventuele aankoop.
Ik ga alleszins nog wachten tot 18 oktober voor eventuele aankoop.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Dan hebben we het over "zo'n spel om mee te bellen en nog wat toeters en bellen voor 't plezier" aan 26.000 Bef en 32.000 Bef, en zagen dat het leven duur wordt.Brugse Leeuw schreef:Dat de nieuwe Nokia 920 de verkoopscijfers van de iphone5 niet zal halen, besef ik ook wel.
Het is natuurlijk wel wat meer dan dat tegenwoordig, Spruitekop. Ik herinner me nog goed dat mijn vader 10 jaar geleden ook al een gsm had van ’20.000 BEF’ en dat ding kon echt alleen maar bellen en sms’en
Dan krijg je nu toch iets meer waar voor je geld. Hoe dan ook, een dergelijke smartphone blijft een luxeproduct.
Opdat we niet in de kroeg terechtkomen: het aandeel is gisteren bijna 4% gestegen.
Opdat we niet in de kroeg terechtkomen: het aandeel is gisteren bijna 4% gestegen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Vandaag ingestapt!
Ik blijf sterk geloven in de nieuwe Lumia Windows 8 phones.
Vandaag ook kwartaalcijfers...hopelijk vallen die mee en daarna hopelijk op naar de top!
Ik blijf sterk geloven in de nieuwe Lumia Windows 8 phones.
Vandaag ook kwartaalcijfers...hopelijk vallen die mee en daarna hopelijk op naar de top!
Net voor rode/bloedrode Q3 kwartaalcijfers instappen lijkt me anders niet de beste keuze… Ik hoop dat het verlies wat meevalt voor jou. Waarom heb je niet even gewacht?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Momenteel sterk bezig!
Zouden de cijfers al bekend zijn, of is dit nabeurs?
Was bang om de trein te missen...
Zouden de cijfers al bekend zijn, of is dit nabeurs?
Was bang om de trein te missen...
Cijfers zijn rood, maar blijkbaar beter dan verwacht. Onmiddellijk +7%.
Edit: resultaten http://www.results.nokia.com/results/No ... 012Q3e.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Opvallend is wel dat nog niet de helft van de shipped smartphones Windows Phone-toestellen zijn. Symbian wordt nog altijd meer verkocht.
Edit: resultaten http://www.results.nokia.com/results/No ... 012Q3e.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Opvallend is wel dat nog niet de helft van de shipped smartphones Windows Phone-toestellen zijn. Symbian wordt nog altijd meer verkocht.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Thx!jens_dev schreef:Cijfers zijn rood, maar blijkbaar beter dan verwacht. Onmiddellijk +7%.
Ben jij ondertussen al aandeelhouder of ben je van plan in te stappen?
Naar het schijnt zijn er in Italië al wachtlijsten voor de Nokia 920.
Ik denk dat dit model een topper zal worden...ga er zelf ook alvast 1 aanschaffen!
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
http://tweakers.net/nieuws/85015/nokia- ... dalen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
^'t gaat wel nog even duren voor ze weer wat gaan verkopen. De meesten mensen stoppen nu dus met kopen in afwachting van dat nieuw toestel, omdat de oude geen upgrades meer gaan krijgen.
^'t gaat wel nog even duren voor ze weer wat gaan verkopen. De meesten mensen stoppen nu dus met kopen in afwachting van dat nieuw toestel, omdat de oude geen upgrades meer gaan krijgen.