Nokia.Het einde nabij?
TIP
Re: Nokia.Het einde nabij?
Ik heb ze duidelijk te vroeg terug ingekocht
ah ja, you win some, you lose some
ah ja, you win some, you lose some
nieuw order geplaatst 300 stuks , bijkopen zeg ik
+ ze gaan vanaf dit jaar samenwerken met Toyota - GPS
-
wallstreet
- Newbie

- Contacteer:
" Toyota has signed up to use our search with high-quality industry mapping information and community-generated content, including millions of ratings, reviews and images fed directly into their cars from early 2014 in Europe, Russia and the Middle East."patje schreef:nieuw order geplaatst 300 stuks , bijkopen zeg ik+ ze gaan vanaf dit jaar samenwerken met Toyota - GPS
Volgend jaar dus =)
-
wallstreet
- Newbie

- Contacteer:
Inderdaad. Ze hebben hun dividend geschrapt, wat goed is.reppiepeppie schreef:Las ik niet ergens dat ze geen dividend gaan uitkeren?
-
wallstreet
- Newbie

- Contacteer:
Nokia komt met een lumia 1000 op MWC
Ik vind het heel spijtig dat Nokia opgekocht is.
Volgens mij stonden ze met hun Lumia's terug aan een booming begin.
Ik weet niet of Microsoft dit kan behouden.
Ik heb vandaag alles verkocht met een mooie winst.
Zijn er hier nog veel zittenblijvers ?
Volgens mij stonden ze met hun Lumia's terug aan een booming begin.
Ik weet niet of Microsoft dit kan behouden.
Ik heb vandaag alles verkocht met een mooie winst.
Zijn er hier nog veel zittenblijvers ?
Ik. Al denk ik er wel aan om mijn inzet eruit te halen.
Anderzijds: Nokia wordt nu winstgevend. De momenteel nog verlieslatende gsm-divisie verschuift naar Microsoft. Ik had ook vertrouwen in een turnaround van Nokia op langere termijn, maar dat is nu van de baan...
Nokia zal voortaan veel minder geld verbranden, zit momenteel met meer dan $3 miljard cash en die cashberg zal aanzienlijk toenemen door de verkoop van de gsm-divisie (ruimte voor herinvoering dividend!).
Interessante artikels van bulls:
Over waardering van de 3 poten na verkoop D&S: http://seekingalpha.com/article/1669612 ... areholders" onclick="window.open(this.href);return false;
Over de toekomst van Nokia (en Microsoft): http://seekingalpha.com/article/1668922 ... ld-hold-on" onclick="window.open(this.href);return false;
Anderzijds: Nokia wordt nu winstgevend. De momenteel nog verlieslatende gsm-divisie verschuift naar Microsoft. Ik had ook vertrouwen in een turnaround van Nokia op langere termijn, maar dat is nu van de baan...
Nokia zal voortaan veel minder geld verbranden, zit momenteel met meer dan $3 miljard cash en die cashberg zal aanzienlijk toenemen door de verkoop van de gsm-divisie (ruimte voor herinvoering dividend!).
Interessante artikels van bulls:
Over waardering van de 3 poten na verkoop D&S: http://seekingalpha.com/article/1669612 ... areholders" onclick="window.open(this.href);return false;
Over de toekomst van Nokia (en Microsoft): http://seekingalpha.com/article/1668922 ... ld-hold-on" onclick="window.open(this.href);return false;
-
marcheyrman
- Newbie

- Contacteer:
'k Vraag mij af of de patenten nu ook van Microsoft zijn ?
Grt, Marc
Grt, Marc
De patentenmarcheyrman schreef:'k Vraag mij af of de patenten nu ook van Microsoft zijn ?
Grt, Marc
Nokia behoudt zijn integrale patentportfolie en kan die ook verder blijven uitbaten. Volgens Nokia gaan ze nog minstens 10 jaar geld kunnen halen uit hun huidige patenten.
Van Microsoft krijgt Nokia 1,65 miljard euro voor 10 jaar niet-exclusief gebruik van de Nokiapatenten.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
begin vorig jaar obligatie van Nokia gekocht onder pari à 87%, vandaag verkocht à 102.38%!
Denk dat het het juiste moment was!
Denk dat het het juiste moment was!