Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Nulcoupons overzicht

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1390 berichten
  • Pagina 16 van 93
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • …
  • 93
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking
Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

Re: Nulcoupons overzicht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 14 februari 2024, 15:34

zes schreef: ↑14 februari 2024, 12:15 Tip: EU000A1Z99M6
Maturity 16/12/24
Aankoop 97%
Rendement 3.56% voor 2500€ met 0€ makelaarsloon.
Wel nog even die 0,12% tax er af.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 22 februari 2024, 19:54

huisjetuintjefiets schreef: ↑13 februari 2024, 17:03
huisjetuintjefiets schreef: ↑13 februari 2024, 10:41
En ondertussen weer flink gestegen:

US 10 jaar: 4,185%
OLO 10 jaar: 2,96%
Nu zelfs, in 1 dag
US 10 jaar: 4,28%
OLO 10 jaar: 2,99%

De aandelenbeurzen gaan blijven knallen. Het dipje van nu zal snel vergeten zijn.

Zeker als je weet dat er een hele kromme redenering achter zit. De aandelenbeurzen kennen vandaag een lichte daling omdat het te goed gaat met de Amerikaanse economie. Zo goed dat de FED de rente misschien toch niet zo snel zal laten zakken. En dus verkopen sommigen hun aandelen, en zakken de beurzen.

Anderen denken: als het zo onverwacht goed gaat met de Amerikaanse economie, dan is dat toch goed nieuws voor de bedrijven. En dus voor de beurzen?

Die laatsten gaan de overhand halen. Vooral omdat ze denken: als de FED de rentes zal laten zakken, dan is dat nog meer goed nieuws voor de bedrijven !!
En de rentes blijven hoger kruipen.
De beurzen blijven ook knallen :)

US 10 jaar: 4,34%
OLO 10 jaar: 3,01%

Sammy2

• Citeer

Bericht door Sammy2 » 22 februari 2024, 20:22

huisjetuintjefiets schreef: ↑22 februari 2024, 19:54
Nu zelfs, in 1 dag

De aandelenbeurzen gaan blijven knallen. Het dipje van nu zal snel vergeten zijn.

Zeker als je weet dat er een hele kromme redenering achter zit. De aandelenbeurzen kennen vandaag een lichte daling omdat het te goed gaat met de Amerikaanse economie. Zo goed dat de FED de rente misschien toch niet zo snel zal laten zakken. En dus verkopen sommigen hun aandelen, en zakken de beurzen.

Anderen denken: als het zo onverwacht goed gaat met de Amerikaanse economie, dan is dat toch goed nieuws voor de bedrijven. En dus voor de beurzen?

Die laatsten gaan de overhand halen. Vooral omdat ze denken: als de FED de rentes zal laten zakken, dan is dat nog meer goed nieuws voor de bedrijven !!

De grote knal komt misschien nog :D

reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reteiP » 23 februari 2024, 15:23

huisjetuintjefiets schreef: ↑22 februari 2024, 19:54 En de rentes blijven hoger kruipen.
Komt van 3,63% dus 'blijven hoger kruipen'?
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash

TrX
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer TrX
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TrX » 23 februari 2024, 16:57

huisjetuintjefiets schreef: ↑22 februari 2024, 19:54
Nu zelfs, in 1 dag

En waarom denk je dat ze nog hoger zullen gaan?

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 23 februari 2024, 17:08

reteiP schreef: ↑23 februari 2024, 15:23
huisjetuintjefiets schreef: ↑22 februari 2024, 19:54 En de rentes blijven hoger kruipen.
Komt van 3,63% dus 'blijven hoger kruipen'?
In elke mail quote ik de vorige stand om het jullie gemakkelijk te maken. Als je steeds de quote volgt, zie ik dat ik gesproken heb van een stijging vanaf 2,53% op 28/2.

Als je nu een OLO 0% op 10 jaar koopt, betaal je daar nu 5% minder voor dan op 28/12.

PS: de OLO komt van boven de 10% in 1990. Als je dit als norm neemt, ga je de volgende 10 jaar nooit obligaties nemen. In de jaren 1970 zelfs bij 20%. Daar kunnen we nog lang op wachten :)

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 23 februari 2024, 17:13

TrX schreef: ↑23 februari 2024, 16:57 En waarom denk je dat ze nog hoger zullen gaan?
Ik heb het in januari zo verwoord:
huisjetuintjefiets schreef: ↑20 december 2023, 14:05
karine schreef: ↑20 december 2023, 13:53
En op wat baseren dergelijke analisten zich dan ?
Waarom zien zij de rendementen van obligaties terug stijgen in 2024 ?
Het is ongelooflijk lang geleden dat we zo’n mooie rendementsvooruitzichten zagen voor obligaties’, zegt strateeg Christofer Govaerts van Nagelmackers.
‘Wij gaan voor obligaties uit van een rendement van 4 à 6 procent in 2024, wat niet veel minder is dan wat we verwachten voor aandelen.
Omdat dat de normale situatie is. Ze beweren dus dat we terugkeren naar de normale situatie, waar rendementen op lange termijn obligaties weer 4 à 6 percent opbrengen, zoals ze normaal doen.

Ze beweren dat de abnormale situatie van abnormaal lage rendementen op obligaties gedaan is. Dat we weer naar de normale rendementen evolueren.

Maar we zitten nu in een transitie, tussen abnormaal en normaal. Dat is onvoorspelbaar.

Een deel van de beleggers wacht niet af. Gaan vol voor aandelen (beurzen op record). Een deel wacht af. Gaan naar obligaties (koersen stijgen, rendementen dalen).

Daarna gaan de afwachters ook in actie schieten. Obligaties verkopen (rendementen stijgen) en naar aandelen (koersen nog meer omhoog).

De analisten beschrijven de laatste situatie: terugkeer naar wat normaal is, na de transitie.
Nadien heb ik deze quote aangevuld door dit:

huisjetuintjefiets schreef: ↑21 december 2023, 09:06
Picaro schreef: ↑20 december 2023, 16:26 Volgens mij betekent wat die analisten beweren niet dat we naar rentes van 4-6% evolueren, ze hebben het over opbrengsten. Als de rentes licht dalen, zullen obligaties in waarde stijgen, wat net zal zorgen voor rendement boven de rentevoeten. Ze hebben het specifiek over 2024, niet over langere termijn of wat dan ook. Daarom denk ik dat de analisten net meegaan met de relatief veel voorkomende mening dat de rentevoeten zullen dalen.
Hier een ander artikel, over andere analisten.

https://www.marketwatch.com/story/why-t ... ewer_click

Ze zeggen zeer duidelijk dat het over de volgende jaren gaat, en over een redelijk gedeelte om te beleggen in obligaties.

Enkele citaten:

But as the yield on the 10-year Treasury note BX:TMUBMUSD10Y hovers around 4%, some strategists say the case for allocating a healthy portion of one’s portfolio to bonds hasn’t been this compelling in a long time.

And with the Federal Reserve penciling three interest-rate cuts next year, investors who seize the opportunity to buy more bonds at current levels could reap rewards for years to come, as waning inflation helps to normalize the relationship between stocks and bonds, restoring bonds’ status

Rob Haworth, senior investment strategy director at U.S. Bank’s wealth-management business, says investors now have an opportunity to lock in attractive returns for decades to come, ensuring that the bonds in their portfolios will, at the very least, deliver a steady stream of income that would reduce any losses in stocks or declines in bond prices.

In dat laatste wordt duidelijk gesproken over "declines" in bond prices, dus stijgende rendementen (voor bonds die je dan koopt, niet voor bonds die je in portefeuille hebt).

En over de komende decennia :)

Voor wat het waard is natuurlijk :) . Ik kan er glad naast zitten :)

kg3010
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer kg3010
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kg3010 » 26 februari 2024, 16:19

Ik heb ervaring met aandelen kopen, maar heb nog nooit een obligatie gekocht. Met een termijnrekening die afloopt, wil ik nu mijn eerste aankoop doen (Duitse/Belgische/Europese nulobligaties).

Twee vragen:

(1) Het klopt toch dat ik geen makelaarskosten, roerende voorheffing of beurstaks verschuldigd ben als ik de obligatie tot de einddatum bijhoud? Ik betaal in dat geval enkel makelaarskosten en beurstaks bij de aankoop, en roerende voorheffing op eventuele dividenden (niet van toepassing bij nulcoupons)?

(2) Voor aandelen kan ik bij mijn broker (Saxo) het live orderboek zien en kan ik dus goed inschatten aan welke koers ik kan aankopen (met een limiet- of marktorder). Bij obligaties zie ik die informatie niet en er gebeuren precies ook maar heel weinig transacties op een dag. Iemand tips hoe ik best een limietaankooporder inleg met een grote kans op uitvoering zonder te veel te betalen?

Bedankt
Laatst gewijzigd door kg3010 op 26 februari 2024, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 26 februari 2024, 16:31

kg3010 schreef: ↑26 februari 2024, 16:19 Twee vragen:

(1) Het klopt toch dat ik geen makelaarskosten, onroerende voorheffing of beurstaks verschuldigd ben als ik de obligatie tot de einddatum bijhoud? Ik betaal in dat geval enkel makelaarskosten en beurstaks bij de aankoop, en onroerende voorheffing op eventuele dividenden (niet van toepassing bij nulcoupons)?
Klopt, behalve: je betaalt ook roerende voorheffing op het verschil tussen uitgifteprijs en terugbetalingsprijs (dat laatste is meestal 100%).
(2) Voor aandelen kan ik bij mijn broker (Saxo) het live orderboek zien en kan ik dus goed inschatten aan welke koers ik kan aankopen (met een limiet- of marktorder). Bij obligaties zie ik die informatie niet en er gebeuren precies ook maar heel weinig transacties op een dag. Iemand tips hoe ik best een limietaankooporder inleg met een grote kans op uitvoering zonder te veel te betalen?
Obligaties zijn veel minder liquide dan aandelen, behalve (meestal) staatsobligaties. Er zijn dus (meestal) veel minder transacties per dag (dikwijls zelfs 0). Het verschil tussen bid/offer kan dus groot zijn; soms meer dan 1%.

Op de beurs van Frankfurt zie je de beursinfo voor de beurs waar er meest Europese en ook veel andere obligaties verhandeld worden: bid / offer, aantal uitgevoerde transacties, ...

Let op: het aantal fixings is NIET het aantal transacties. Het is (meestal) een indicatieve koers.

Saxo (zoals bijna allemaal) heeft het nadeel dat jouw order NIET naar de beurs van Frankfurt gaat. De spread die je ziet bij Saxo is meestal breder dan Frankfurt. Je krijgt dus meestal een minder goede prijs. Bolero is zowat de enige in Belgie die wel de orders naar Frankfurt stuurt.

TIPS:
- kies geen obligaties met grote spread. Soms kun je niet anders (vb corporates). Kies er dan die nog lang lopen. De kost wordt dan gespreid.
- werk steeds met limiet. De limiet is altijd gokken.
- let op de uitgifteprijs
- corporates hebben meestal interessantere rendementen. Let op het risico (rente te hoog: wijst op extra risico)
- let op de brokerkosten: hoeveel bedragen ze, voor welk aankoopbedrag

Succes!

TrX
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer TrX
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TrX » 26 februari 2024, 23:06

kg3010 schreef: ↑26 februari 2024, 16:19 Ik heb ervaring met aandelen kopen, maar heb nog nooit een obligatie gekocht. Met een termijnrekening die afloopt, wil ik nu mijn eerste aankoop doen (Duitse/Belgische/Europese nulobligaties).

Twee vragen:

(1) Het klopt toch dat ik geen makelaarskosten, roerende voorheffing of beurstaks verschuldigd ben als ik de obligatie tot de einddatum bijhoud? Ik betaal in dat geval enkel makelaarskosten en beurstaks bij de aankoop, en roerende voorheffing op eventuele dividenden (niet van toepassing bij nulcoupons)?

Bedankt
Ik zou Duitse staatoblligaties nemen op Frankfurt via DeGiro of Bolero.

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 26 februari 2024, 23:16

TrX schreef: ↑26 februari 2024, 23:06
kg3010 schreef: ↑26 februari 2024, 16:19 Ik heb ervaring met aandelen kopen, maar heb nog nooit een obligatie gekocht. Met een termijnrekening die afloopt, wil ik nu mijn eerste aankoop doen (Duitse/Belgische/Europese nulobligaties).

Twee vragen:

Bedankt
Ik zou Duitse staatoblligaties nemen op Frankfurt via DeGiro of Bolero.
Duitse hebben inderdaad de beste rating, samen met de EU- en Kreditanstalt für Wiederaufbau onligaties (zoals o.a. DE000a25pm6).
Verder zijn er ook nog aardige te vinden bij de Oostenrijkse en Franse staatsobligaties.

LaCucaracha
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer LaCucaracha
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door LaCucaracha » 29 februari 2024, 19:39

Finny10 schreef: ↑6 februari 2024, 12:24
Vosqe schreef: ↑6 februari 2024, 07:10

Welke fora zoal, als ik op 0 coupon google vind ik niet direct iets interessants?
Zelf net een paar minuten geleden gekocht:
AT0000A28KX7 (bijgekocht)
DE900A254PM6
FR0014007TY9

Eerder al gekocht:
DE0001141802
AT0000A28KX7

Alles boven de 3% netto
Voor die Oostenrijkse staatsobligatie verschilt de koers afhankelijk van of je op de Weense dan wel de Frankfurtse beurs koopt?

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 29 februari 2024, 20:03

LaCucaracha schreef: ↑29 februari 2024, 19:39
Finny10 schreef: ↑6 februari 2024, 12:24

Zelf net een paar minuten geleden gekocht:
AT0000A28KX7 (bijgekocht)
DE900A254PM6
FR0014007TY9

Eerder al gekocht:
DE0001141802
AT0000A28KX7

Alles boven de 3% netto
Voor die Oostenrijkse staatsobligatie verschilt de koers afhankelijk van of je op de Weense dan wel de Frankfurtse beurs koopt?
Ik kijk altijd naar Frankfurt. In Wenen is er al een half jaar niet in gehandeld meen ik.

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 3 maart 2024, 13:01

Pfff Bolero, wat een knoeiers ::)

Ze zijn begonnen met een lessenreeksje over obligaties. De laatste gaat over 0 bonds.

Ze geven het (echte) voorbeeld van een Bund die tot april 2025 loopt.

Ze schrijven doodleuk:
- die Bund heeft een bruto rendement van meer dan 9% :o
- op het verschil tussen aankoop en terugbetalingsprijs betaal je 30% rv in België :o

Die lessenreeks is bedoeld om mensen iets te leren over obligaties.

Daarvan val je toch van je stoel?

pereboom
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer pereboom
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pereboom » 3 maart 2024, 13:20

@huisjetuintjefiets : Ik heb ook die "les" over obligaties gelezen op bolero. Ik viel ook bijna van mijn stoel. Denk dat de auteur daarvan niet echt financieel geschoold is en ook niet veel vakliteratuur leest.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1390 berichten
  • Pagina 16 van 93
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • …
  • 93
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy