nummer mastercard
Re: nummer mastercard
Coike, opletten hé voor mogelijke oplichting !Coike schreef:Nu we hier toch bezig zijn over de mastercard ....
Ja , ik weet dat je elders gratis kredietkaarten kunt krijgen , dus daar wil ik het hier nu even niet over hebben .
Ik kreeg vandaag toevallig een brief in de bus van ATOS Worldline met de vermelding dat ik voor mijn mastercard een jaarlijkse bijdrage van 48,00 euro moet betalenWat betekend dit nu weer ? Zijn ze plots opgeslagen zonder te verwittigen of voor wat dient zo een bijdrage eigenlijk ?
Ja , ik heb het nagekeken . Ze zijn omhoog gegaan met hun prijzen voor hun Golden Mastercard . Ik heb die kaart van AXA .Vroeger betaalde ik 25 euro , nu is dat al 48 euro . Jaja , ik moest al vroeger ergens anders geweest zijn voor een gratis kaart .Maar nu is het te laat .Ik ben bijna weg naar andere regionen .Ik zit ook bij Argenta ....ik had daar mijn gratis kaart moeten gaan halen .Of bij Rabo .....of bij .....jaja , ik weet dat allemaal wel .fid509 schreef:Dat is raar. Normaal is het de bank die u deze kosten zou aanrekenen. Wie is de uitgever van de mastercard?

Het is toch niet te geloven ! Had mijn limiet voor afhalingen met mijn Mastercard voor alle zekerheid omhoog laten trekken naar 5.000 euro .Nu , mijn limiet is nog lang niet overschreden .Ik hou alle papiertjes van betalingen en afhalingen aan pinautomaten zorgvuldig bij .Ik zit zelfs nog niet aan een overschreden bedrag van 1.000 euro .Na 2X proberen aan een ATM automaat kreeg ik nog geen geld .Gelukkig had ik mijn Maestro laten activeren voor het buitenland waar ik nu zit en daarmee kreeg ik wel gewoon mijn gevraagde bedrag aan dezelfde ATM automaat .
Ik heb reeds een mailke gestuurd naar de bank .Ben benieuwd wat ze daarop gaan zeggen .
Ik heb reeds een mailke gestuurd naar de bank .Ben benieuwd wat ze daarop gaan zeggen .
Coike,
Misschien staat er ook een daglimiet op je uitgaven?
En ik had al eerder aangeraden om meerdere Creditcards aan te houden. Altijd nuttig als je voor zo'n probleem staat!
Ik herinner je er even aan : Gratis bij Argenta, Recordbank en Deutsche bank...
Verder nog een goeie reis toegewenst
.
En ik had al eerder aangeraden om meerdere Creditcards aan te houden. Altijd nuttig als je voor zo'n probleem staat!
Ik herinner je er even aan : Gratis bij Argenta, Recordbank en Deutsche bank...
Verder nog een goeie reis toegewenst

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Ja , ik wou gewoon 10.000 Baht afhalen , dat had ik al eens gedaan in Bangkok en op andere plaatsen , ook in Vietnam had ik probleemloos geld afgehaald . Ik weet niet als er een daglimiet is ...vlo schreef:Coike,
Bedankt , ik ga er nog proberen een leuke vakantie van te maken . In de week nog aangevallen door 2 woeste honden .Beten in mijn dij en onderbeen. Heb me toch maar rap laten inenten ,want het begon zwart te worden rond 1 wonde .Moet nu nog een keer of drie teruggaan voor die inentingen .Is toch iedere keer iets meer dan 2000 Baht .Ga het proberen terug te vorderen via de verzekering .
Groetjes

Late reactie, maar toch interessant voor iedereen om te weten:vlo schreef:Coike,
Belgische kredietkaarten uitgegeven door banken die samenwerken met Atos Worldline zijn gelimiteerd tot 620 EUR/4 dagen, tenzij er een technische limiet staat op de terminal zelf. (buiten BE)
Omzeiling: Wisselkantoren! Hier kan men boven de limiet in liquide afhalen. (let wel, aparte commissie wordt berekend door het wisselkantoor in kwestie)