Nummer Mastercard
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Nummer Mastercard
Ik heb op 12 mei een nieuw nummer voor mijn Mastercard aangevraagd bij Argenta. Nu, 1maanden en 3 weken ongeveer en verscheidene mails naar Argenta later, nog steeds geen nieuw nummer. Is dat normaal?
Laatst gewijzigd door ifotep op 28 juni 2014, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nummer Mastercard
Bedoel je letterlijk een nieuw nummer voor een bestaande Mastercard ? Daar heb ik nog nooit over gehoord.
Of bedoel je een nieuwe Mastercard : dan heb je automatisch een nieuw nummer, maar ik denk dat banken alleen nieuwe kaarten geven indien je oude kaart verloren, gestolen of beschadigd is.
In het laatste geval vragen sommige banken om de oude kaart binnen te brengen, in de andere gevallen moet je Card-Stop verwittigd hebben.
Of bedoel je een nieuwe Mastercard : dan heb je automatisch een nieuw nummer, maar ik denk dat banken alleen nieuwe kaarten geven indien je oude kaart verloren, gestolen of beschadigd is.
In het laatste geval vragen sommige banken om de oude kaart binnen te brengen, in de andere gevallen moet je Card-Stop verwittigd hebben.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gewoon een nieuw nummer. Als het zou zijn dat het niet kan, had men bij Argenta dat niet verscheidene malen mogen beloven.
een nieuw nummer, houdt vanzelfsprekend in dat je een nieuwe kaart krijgt, omdat deze gegevens op die kaart vermeld staan. Je kan moeilijk een kaart met oud nummer in bezit hebben, waarvoor dan een ander nieuw nummer geldig zou zijn.
Mogelijks zal je wel eerst je oude kaart moeten blokkeren om veiligheidsredenen, via card stop, voordat je een nieuwe ontvangt.
Het één loopt automatisch samen met het andere.
Mogelijks zal je wel eerst je oude kaart moeten blokkeren om veiligheidsredenen, via card stop, voordat je een nieuwe ontvangt.
Het één loopt automatisch samen met het andere.
Re: Nieuwe Mastercard aanvragen bij Argenta
Voor de aanvraag van een nieuwe kaart is een maand en drie weken te lang. Gelezen in de faq van Argenta: "Hoe lang moet ik wachten op mijn nieuwe kredietkaart? Tussen de aanvraag van de kaart en de aflevering op kantoor zit ongeveer 1 week."
Ga persoonlijk informeren in het Argenta bankkantoor.
Ga persoonlijk informeren in het Argenta bankkantoor.
-
ikbenwalter
- Newbie

- Contacteer:
vorige week toevallig mij kaart gekregen van argenta nadat ik die een kleine 2 weken terug vroeg te vervangen (magneetstrip werkte niet meer).
Maar dat moet neig vervelend zijn zolang wachten want normaal wordt je oude kaart ondertussen afgesloten.
Maar zoals in veel dingen in het leven: assertief vragen wat je mag verwachten en je probleem oplossen.
Ik raad je zeker aan dit niet per mail af te handelen. Dit is iets dat je persoonlijk moet afhandelen wil je succes.
'echte' problemen zijn beter op te lossen op andere manieren dan per mail. Ik wed dat als je de tijd van het typen hier gestopt had in bellen dat je probleem van de baan was (desnoods naar een hoofdkantoor).
Walter
Maar dat moet neig vervelend zijn zolang wachten want normaal wordt je oude kaart ondertussen afgesloten.
Maar zoals in veel dingen in het leven: assertief vragen wat je mag verwachten en je probleem oplossen.
Ik raad je zeker aan dit niet per mail af te handelen. Dit is iets dat je persoonlijk moet afhandelen wil je succes.
'echte' problemen zijn beter op te lossen op andere manieren dan per mail. Ik wed dat als je de tijd van het typen hier gestopt had in bellen dat je probleem van de baan was (desnoods naar een hoofdkantoor).
Walter
Als je zolang wacht, moet je niet blijven mailen. Gewoon langs lopen in je kantoor is zoveel meer verhelderend. Veel beter dan oeverloos mailen.
Ik krijg op mijn werk zoveel mails binnen dat ik ze zelfs nog niet allemaal kan lezen, laat staan beantwoorden of er actie voor nemen. En ik ben zeker niet de enige. Herhaaldelijk dezelfde mail naar dezelfde persoon sturen zonder dat je antwoord krijgt heeft dus geen zin. Dan bel je beter of ga je er eens langs.