Nuplayer voor Android Tv.
Nuplayer voor Android Tv.
Beste forumleden.
Sinds enkele dagen werkt 'Nuplayer' niet meer naar behoren. Voor ik mijn Chromecast 2020 die nog in garantie is terugstuur ,wil ik graag weten waar het aan ligt.
Nu zou ik graag horen of dit aan Chromecast 2020 ligt of dat de VRt dit niet meer mogelijk maakt om ' content ' te delen via Nuplayer. Ik heb deze ook terug gereset naar fabrieksinstellingen, maar het probleem blijft.
Ik kijk alvast naar jullie reacties uit!
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Nog een fijn weekend allemaal.
Sinds enkele dagen werkt 'Nuplayer' niet meer naar behoren. Voor ik mijn Chromecast 2020 die nog in garantie is terugstuur ,wil ik graag weten waar het aan ligt.
Nu zou ik graag horen of dit aan Chromecast 2020 ligt of dat de VRt dit niet meer mogelijk maakt om ' content ' te delen via Nuplayer. Ik heb deze ook terug gereset naar fabrieksinstellingen, maar het probleem blijft.
Ik kijk alvast naar jullie reacties uit!
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Nog een fijn weekend allemaal.
Re: Nuplayer voor Android Tv.
Ja niet eenvoudig van op afstand.
Wat bedoelt ge juist met niet meer werken.
Een update gemist op chromecast - op app vrt nu ?
Google ?
Probleem met internet verbinding ?
Wat bedoelt ge juist met niet meer werken.
Een update gemist op chromecast - op app vrt nu ?
Google ?
Probleem met internet verbinding ?
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb dat ook voor met Nuplayer. Eergisteren werkte het nog om video van de catalogus te spelen. Gisteren niet meer. Live werkt wel nog.
Nuplayer is een eenmansproject, niet commercieel. Waarschijnlijk zal dat over een poosje wel terug werken. Zeer lang had VRT geen eigen officiële app voor Android TV. Die is er nu wel. Ik installeerde die en die werkt. Ook voor de catalogus.
Dus voor Nuplayer; afwachten op een update. En probeer eens de app van de VRT zelf.
Nuplayer is een eenmansproject, niet commercieel. Waarschijnlijk zal dat over een poosje wel terug werken. Zeer lang had VRT geen eigen officiële app voor Android TV. Die is er nu wel. Ik installeerde die en die werkt. Ook voor de catalogus.
Dus voor Nuplayer; afwachten op een update. En probeer eens de app van de VRT zelf.
Idem hier. Ik hoop dat de maker er een update voor maakt, maar kans bestaat dat (gezien de VRT nu wel beschikbaar is op Android TV) dat de maker het project stopzet (afhankelijk wat die persoon zijn doel was).
NuPlayer werkt naar mijn mening wel een pak vlotter en aangenamer, al is de app van de VRT op Android tv nog maar in BETA en mogen we dus nog verbeteringen verwachten.
Ik heb alvast mijn feedback doorgegeven.
NuPlayer werkt naar mijn mening wel een pak vlotter en aangenamer, al is de app van de VRT op Android tv nog maar in BETA en mogen we dus nog verbeteringen verwachten.
Beste Giskart, bedankt voor je reactie.Giskart schreef: ↑11 september 2021, 12:09 Ik heb dat ook voor met Nuplayer. Eergisteren werkte het nog om video van de catalogus te spelen. Gisteren niet meer. Live werkt wel nog.
Je 'praat' dat er een VRT app is, wat is de naam ervan?
VRTnu. Geef gewoon de zoekterm in vrt in de functie om apps te zoeken van AndroidTV. In mijn Xiaomi Mi Box S EU is die beschikbaar. Mogelijk niet via uw toestel.
Beste SMGGM,SMGGM schreef: ↑11 september 2021, 14:14 Idem hier. Ik hoop dat de maker er een update voor maakt, maar kans bestaat dat (gezien de VRT nu wel beschikbaar is op Android TV) dat de maker het project stopzet (afhankelijk wat die persoon zijn doel was).
Hartelijk dan voor je reactie.
Goed om te weten dat er een alternatief is.
Mvg.
Update:
Nuplayer is wijlen. De ontwikkelaar heeft een e-mail ontvangen met de vraag om Nuplayer te verwijderen. Dit om "de gebruiksbeleving optimaal te houden" en "hun rechten te vrijwaren". Blijkbaar gedoogde ze het zolang er geen officiële app was.
De ontwikkelaar wil niet een gevecht aangaan met de VRT en heeft Nuplayer gewist van de playstore en github.
Wie het nog staan heeft kan de functionaliteit die nog werkt nog gebruiken. Dat is live-TV en de TV-gids. Zolang dat nog werkt.
Jammer. De officiële app is niet slecht maar Nuplayer was beter.
De VRT stelde mij teleur. Had ook niets anders verwacht van de VRT. De voormalige openbare omroep.
Nuplayer is wijlen. De ontwikkelaar heeft een e-mail ontvangen met de vraag om Nuplayer te verwijderen. Dit om "de gebruiksbeleving optimaal te houden" en "hun rechten te vrijwaren". Blijkbaar gedoogde ze het zolang er geen officiële app was.
De ontwikkelaar wil niet een gevecht aangaan met de VRT en heeft Nuplayer gewist van de playstore en github.
Wie het nog staan heeft kan de functionaliteit die nog werkt nog gebruiken. Dat is live-TV en de TV-gids. Zolang dat nog werkt.
Jammer. De officiële app is niet slecht maar Nuplayer was beter.
De VRT stelde mij teleur. Had ook niets anders verwacht van de VRT. De voormalige openbare omroep.
Bedankt voor de update, staat overigens ook op de website: https://github.com/glorang/NUPlayer#current-status
Ergens had ik dit wel een beetje verwacht. De VRT had zeer lange tijd aangegeven geen Android tv versie te willen / zullen maken waardoor je mensen krijgt die er een leuke uitdaging in zien. Als zijn doel was om de VRT te forceren om een andere prioriteit te geven aan de ondersteuning van Android tv is de ontwikkelaar hier duidelijk in geslaagd.
Nu alleen hopen dat de kwaliteit van de VRT Nu app naar boven gaat want deze blinkt nog niet echt uit in gebruiksgemak.
Ergens had ik dit wel een beetje verwacht. De VRT had zeer lange tijd aangegeven geen Android tv versie te willen / zullen maken waardoor je mensen krijgt die er een leuke uitdaging in zien. Als zijn doel was om de VRT te forceren om een andere prioriteit te geven aan de ondersteuning van Android tv is de ontwikkelaar hier duidelijk in geslaagd.
Nu alleen hopen dat de kwaliteit van de VRT Nu app naar boven gaat want deze blinkt nog niet echt uit in gebruiksgemak.
Beste allen,
Jammer dat" Nuplayer " niet meer gedoogd wordt..
Op advies hier gekregen heb ik dus gezocht naar " Vrtnu" app.
Lijkt op "Nuplayer" maar is zoals reeds aangegeven helaas niet zo intuïtief.
Hopelijk zal de programmeur van dienst een abbo. hebben op deze spaargids forum en de reacties onder ogen krijgen.
Aan al de reageerders een dikke merci !!!
Samen zijn wij niet alleen sterker maar ook veel slimmer !!!
Mvg.
Jammer dat" Nuplayer " niet meer gedoogd wordt..
Op advies hier gekregen heb ik dus gezocht naar " Vrtnu" app.
Lijkt op "Nuplayer" maar is zoals reeds aangegeven helaas niet zo intuïtief.
Hopelijk zal de programmeur van dienst een abbo. hebben op deze spaargids forum en de reacties onder ogen krijgen.
Aan al de reageerders een dikke merci !!!
Samen zijn wij niet alleen sterker maar ook veel slimmer !!!
Mvg.
Er is maar 1 optie nl je feedback delen met de VRT.
Ik hou wel even mijn hart vast want het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat hun app na hun grote make-over terug stabiel was.
Ik hou wel even mijn hart vast want het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat hun app na hun grote make-over terug stabiel was.
Goeie tip, zal ik bij deze zeker doen. Uiteindelijk zijn wij de gebruikers.
Mvg.