NVAX
TIP
Re: NVAX
Waarom koop je niet op Frankfurt ? Is dat niet goedkoper ?
hier staat het allemaal: http://www.lynx.be/minimum-eisen/insider schreef:ik lees dat 3500 euro het minimum bedrag is om te kunnen handelen ....
Min 3500 om effectenrekening te openen, dat is toch geen probleem
neen hoor ! is gewoon kwestie dat ik niet in een val trap ...sleepnot schreef:hier staat het allemaal: http://www.lynx.be/minimum-eisen/insider schreef:ik lees dat 3500 euro het minimum bedrag is om te kunnen handelen ....
Min 3500 om effectenrekening te openen, dat is toch geen probleem
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Zojuist ingestapt aan 5.99. 
Bij mij was 1000 euro voldoende.insider schreef:ik lees dat 3500 euro het minimum bedrag is om te kunnen handelen ....
Hoe bedoel je? Het betreft minimum storting om Lynx rekening te activeren...evita schreef:Raar hé ? Dat heb ik op de Amerikaanse markt nog niet ervaren !
Zit er nog rek om CHTP?
Dat aandeel is toch 'ietsje' te volatiel voor mijMicha3 schreef:Zit er nog rek om CHTP?
chtp staat momenteel PLUS 92 % vandaag,
gewoon niet mogelijk??
gewoon niet mogelijk??
Vorige week biotech aandeel gezien met 328% op 1 dag! Moet er nog zand zijn???? Maar ik blijf erbij ARDM is een aandeel dat het heeeeeeeel ver gaat brengen. Lees aub de MB van dat aandeel mensen!kingsfan schreef:chtp staat momenteel PLUS 92 % vandaag,
gewoon niet mogelijk??
ardm noteert op de otc beurs, niet-gereglementeerd en vaak slachtoffer van koersmanipulaties, bij keytrade moet je zelfs een waiver ondertekenen om er een order te mogen zetten, bij argenta gaat dit zomaar en met minder kosten?
is dit wel te riskeren? verkoop zelfde dag lijkt ook niet gegarandeerd
is dit wel te riskeren? verkoop zelfde dag lijkt ook niet gegarandeerd
Wat riskeer je met laten we zeggen 5k ? Is een langetermijn belegging. Product is naar men zegt beter dan dat van INSM ! Er is geld vanujit Spanje en een nieuwe Duitse directeur....
Bij Binck ookkingsfan schreef:ardm noteert op de otc beurs, niet-gereglementeerd en vaak slachtoffer van koersmanipulaties, bij keytrade moet je zelfs een waiver ondertekenen om er een order te mogen zetten
@insider: 5k is voor de meeste mensen toch al veel geld hoor.
Ik speel met een maximum van 2.5k, de winst is wel wat kleiner, maar door al jouw adviezen heb ik toch al behoorlijk wat geld verdient
Ik speel met een maximum van 2.5k, de winst is wel wat kleiner, maar door al jouw adviezen heb ik toch al behoorlijk wat geld verdient
je hebt gelijk; iedereen moet voor zichzelf uitmaken hoeveel hij of zij wenst te spenderen.... sorry : was dat effe uit het oog verloren.
maar zelfs 2000 aandelen van ARDM is nog maar iets van 400 dollar dus ... een gokje waard me dunkt.
kijk dit heb ik gelezen ergens en dat doet me vermoeden dat er idd een toekomst is voor ARDM
maar zelfs 2000 aandelen van ARDM is nog maar iets van 400 dollar dus ... een gokje waard me dunkt.
kijk dit heb ik gelezen ergens en dat doet me vermoeden dat er idd een toekomst is voor ARDM
ARDM has a multimillion dollar deal with Grifols, the billion dollar Spanish drug company in Europe. The have hired a new Medical Director, contracted with a cGMP contract manufacturer and are going to launch their Phase III sometime in 2014. Their scope is much broader than Pa and bronchiectasis.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.