Nyrstar inkopen ?
TIP
Nyrstar inkopen ?
Wanneer ik nu al een deel Nyrstar aankoop dan kan ik toch ook tijdens de kapitaalverhoging mee intekenen op de nieuwe aandelen aan 8 a 10 euro of is dit niet zo ?
Lijkt me een mooie kan als ze nu natuurlijk niet doorzakken.
Re: Nyrstar inkopen ?
ann01 schreef:Wanneer ik nu al een deel Nyrstar aankoop dan kan ik toch ook tijdens de kapitaalverhoging mee intekenen op de nieuwe aandelen aan 8 a 10 euro of is dit niet zo ?
anderhalf jaar terug 3,5 € aangekocht , waarom toen niet ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb ze intussen al 10X gekocht en weer verkocht.burcht1 schreef:anderhalf jaar terug 3,5 € aangekocht , waarom toen niet ?ann01 schreef:Wanneer ik nu al een deel Nyrstar aankoop dan kan ik toch ook tijdens de kapitaalverhoging mee intekenen op de nieuwe aandelen aan 8 a 10 euro of is dit niet zo ?
Maar dacht nu van extra te kunnen instappen tijdens de kapitaalverhoging.
Trouwens het blijft nog steeds sterk koopwaardig.
burcht1 schreef:ann01 schreef:Wanneer ik nu al een deel Nyrstar aankoop dan kan ik toch ook tijdens de kapitaalverhoging mee intekenen op de nieuwe aandelen aan 8 a 10 euro of is dit niet zo ?
Hier zie ènè met een glazen bol !!!!!!!!!
http://www.trivano.com/nl/aandeel/170/index/" onclick="window.open(this.href);return false;
Na de opdoffer van vandaag(-4,41%) is het moment om bij te kopen voor de believers.
Na de opdoffer van vandaag(-4,41%) is het moment om bij te kopen voor de believers.

ne glazen bol zeer zeker niet.Vike schreef:burcht1 schreef:
Hier zie ènè met een glazen bol !!!!!!!!!
doen wat de meute doet ook niet.
toen Duvel op 23 € stond alle adviezen verkopen.
zie maar eens waar Duvel nu staat als ge het andersom deed.
ja de ene keer prijs , de andere keer niet.
ze noemen dat te vree zijn met wat aan meerwaarde.
en geduld veel geduld is soms nodig.
constant aan en verkopen kost ook geld.
en worden alleen maar de beurshandelaars rijker van.
moet mijne x5

- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Als je nu al aankoopt kan je uiteraard ook nog meedoen met de kapitaalverhoging. Je gaat als aandeelhouder dan de inschrijvingsrechten (voorkeurrechten) gewoon op je effectenrekening zien verschijnen, moet je enkel nog aan je broker doorgeven dat je ze wil uitoefenen.ann01 schreef:Wanneer ik nu al een deel Nyrstar aankoop dan kan ik toch ook tijdens de kapitaalverhoging mee intekenen op de nieuwe aandelen aan 8 a 10 euro of is dit niet zo ?
Maar je kan net zo goed nu helemaal niks kopen en de voorkeurrechten op de beurs aanschaffen als het zo ver is.
Wat kosten deze dan ongeveer ?disterminator schreef:ann01 schreef: Maar je kan net zo goed nu helemaal niks kopen en de voorkeurrechten op de beurs aanschaffen als het zo ver is.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
De nieuwe aandelen in de kapitaalverhoging ? Dat beslist Nyrstar zelf, vlak voor de kapitaalverhoging start.karine schreef:Wat kosten deze dan ongeveer ?disterminator schreef:
En de prijs van de voorkeurrechten hangt daar natuurlijk ook van af (en van de marktprijs van Nyrstar op dat moment)
Degene die ingekocht hebben op het moment van dit berichtje hebben geen reden tot klagen.Davy V schreef:http://www.trivano.com/nl/aandeel/170/index/

Blijkbaar vind de kapitaalverhoging plaats op 7€ per aandeel.
Is er nog iemand die dit aandeel volgt ? Ga je inschrijven op de nieuwe aandelen ?
mijn nyrstarss zijn buiten , wacht op daling om terug in te stappen.Stier schreef:Degene die ingekocht hebben op het moment van dit berichtje hebben geen reden tot klagen.Davy V schreef:http://www.trivano.com/nl/aandeel/170/index/
Na de opdoffer van vandaag(-4,41%) is het moment om bij te kopen voor de believers.![]()
Is er nog iemand die dit aandeel volgt ? Ga je inschrijven op de nieuwe aandelen ?
meer aandelen is toch verwatering of zou het nu anders zijn ?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
in princiepe wel op korte termijn, maar hier vind ik het toch nog iets anders. Nyrstar heeft m.i. wel mooie vooruitzichten en denk
dat dit in de verste verte niet te vergelijken is met bv agfa-gevaert waar het aandeel de dieperik in dook. Ga dan ook intekenen op de nieuwe aandelen.
dat dit in de verste verte niet te vergelijken is met bv agfa-gevaert waar het aandeel de dieperik in dook. Ga dan ook intekenen op de nieuwe aandelen.
burcht1 schreef:mijn nyrstarss zijn buiten , wacht op daling om terug in te stappen.Stier schreef:
Degene die ingekocht hebben op het moment van dit berichtje hebben geen reden tot klagen.![]()
meer aandelen is toch verwatering of zou het nu anders zijn ?