OBK Swing Junior Depositoboekje 2,50 + 0,75 rente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: OBK Swing Junior Depositoboekje 2,50 + 0,75 rente
Ik probeer mijn dochter de beste opvoeding te geven, maar iedereen weet dat het dan nog altijd mis kan lopen.
Er zijn gewoon al in mijn vriendenkring al enkele voorbeelden. Zo heeft iemand van zodra hij bericht kreeg van de bank dat zijn geld beschikbaar was, dit gebruikt om een wereldreis te maken, terwijl de ouders eigenlijk wouden dat de studies er mee bekostigd werden. UIteindelijk hebben de ouders dan nog eens in de buidel moeten tasten om de studies te moeten betalen.
Ik beleg elke maand een deel in fondsen (via een fund savings plan van Keytrade) en een deel op een gift account. Ik zal zelf wel beslissen wanneer ze 'wijs' genoeg is om dit geld zelf te beheren. Is dit op 18jaar, dan is dit zo. Is dit pas na haar studies, dan is dit ook goed voor mij. De toekomst zal het uitwijzen.
Er zijn gewoon al in mijn vriendenkring al enkele voorbeelden. Zo heeft iemand van zodra hij bericht kreeg van de bank dat zijn geld beschikbaar was, dit gebruikt om een wereldreis te maken, terwijl de ouders eigenlijk wouden dat de studies er mee bekostigd werden. UIteindelijk hebben de ouders dan nog eens in de buidel moeten tasten om de studies te moeten betalen.
Ik beleg elke maand een deel in fondsen (via een fund savings plan van Keytrade) en een deel op een gift account. Ik zal zelf wel beslissen wanneer ze 'wijs' genoeg is om dit geld zelf te beheren. Is dit op 18jaar, dan is dit zo. Is dit pas na haar studies, dan is dit ook goed voor mij. De toekomst zal het uitwijzen.
Ik denk dat het weinig zin heeft om die discussies nog een keer te voeren.
Iedereen spaart voor zijn kinderen hoe hij zelf wil.
Dat het OBK Swing Junior boekje hiervoor een goede keuze kan zijn, is een feit.
Dat je dit niet voortdurend moet herhalen op dit forum is ook een feit.

Iedereen spaart voor zijn kinderen hoe hij zelf wil.
Dat het OBK Swing Junior boekje hiervoor een goede keuze kan zijn, is een feit.
Dat je dit niet voortdurend moet herhalen op dit forum is ook een feit.
Zwiertje schreef:Dat je dit niet voortdurend moet herhalen op dit forum is ook een feit.
Gedaan met herhalen.
Aan de webmaster
u mag de titel dringend aanpassen, de rente is momenteel 1.50 % + 1.25 % = 2.75 %
u mag de titel dringend aanpassen, de rente is momenteel 1.50 % + 1.25 % = 2.75 %
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bijf bij Rabobank dus...
Constant een hoge rente...
Constant een hoge rente...