Obligatie Bekaert
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Obligatie Bekaert
Bij Kbc krijg je iets meer dan 81 procent.
Ik weet niet of dit ook voor Bolero zo is
Het totale bedrag van de inschrijvingen ontvangen door KBC Bank NV (CBC Banque SA inbegrepen) is
hoger dan het bedrag aan Obligaties dat aan KBC Bank NV werd toegewezen. De inschrijvingen zullen
bijgevolg proportioneel worden herleid (op basis van de volgende ratio en rekening houdende met
afrondingen: 81,62%) met een toewijzing van een veelvoud van EUR 1.000, en in de mate van het
mogelijke een minimaal nominaal bedrag van EUR 1.000.
hoger dan het bedrag aan Obligaties dat aan KBC Bank NV werd toegewezen. De inschrijvingen zullen
bijgevolg proportioneel worden herleid (op basis van de volgende ratio en rekening houdende met
afrondingen: 81,62%) met een toewijzing van een veelvoud van EUR 1.000, en in de mate van het
wow, dat is meer dan andere obligaties !!wim013 schreef: ↑12 oktober 2020, 20:44 Het totale bedrag van de inschrijvingen ontvangen door KBC Bank NV (CBC Banque SA inbegrepen) is
benieuwd wat bnp paribas zal toekennen....
Haha, doen ze bij BNP nog in obligaties? Dat zal gene vette meer zijn. Kijk eens naar hun aanbod, geraak je aan 25? Het kan natuurlijk zijn dat je daar, voor uzelf, 2 interessante tussen vindt. Maar iemand die een deftig aanbod zoekt, is daar niks verloren. Ze geven dat ook ootmoedig toe: aandelen en fondsen zijn hun dada.
neen, ik bedoel met welke verdeelsleutel bnp Paribas zal werken voor de obligatie van bekaert.pukkie007 schreef: ↑12 oktober 2020, 21:27 Haha, doen ze bij BNP nog in obligaties? Dat zal gene vette meer zijn. Kijk eens naar hun aanbod, geraak je aan 25? Het kan natuurlijk zijn dat je daar, voor uzelf, 2 interessante tussen vindt. Maar iemand die een deftig aanbod zoekt, is daar niks verloren. Ze geven dat ook ootmoedig toe: aandelen en fondsen zijn hun dada.
immobel, daar kreeg je maar een vierde van via belfius
laatste bedrijfsobligaties waren telkens zwaar overschreven
hier lees ik dat er meer dan 80% wordt toegekend via KBC : dat is veel!
Ah, ok. Klopt dat zowat elke Belgische bedrijfsobligatie zwaar wordt overschreven. Onbegrijpelijk eigenlijk want:
- de koper krijgt een habbekrats (1,6% per jaar).
- de banken verdienen er ongelooflijk goed aan.
- de bedrijven lenen bijna gratis.
- en de prospectus is bijna zo dik als een Van Dale ...
en toch vind ik een gezonde balans tss obligaties en aandelen gezondpukkie007 schreef: ↑12 oktober 2020, 21:42 Ah, ok. Klopt dat zowat elke Belgische bedrijfsobligatie zwaar wordt overschreven. Onbegrijpelijk eigenlijk want:
volgens mij gaat de rente nog lang heel laag blijven
hoe denk jij hier over ?
Ik beleg op korte termijn, vooral obligaties. Eén obligatie durf ik meerdere keren verhandelen binnen het jaar.
Over de toekomst kan ik helaas niets kwijt. En voor het verleden moet je bij Dirk2 zijn ( bad joke, I know
).

Over de toekomst kan ik helaas niets kwijt. En voor het verleden moet je bij Dirk2 zijn ( bad joke, I know

Geen bekaert obligatie aangevraagd?
Neen, primair al jaren niets gekocht. Voor 1,6 spreek ik mijn beleggingsrekening niet aan. 

wat een verschil met bnp paribas : zij hebben een verdeelsleutel van 46,66%fwybo schreef: ↑12 oktober 2020, 21:06wow, dat is meer dan andere obligaties !!wim013 schreef: ↑12 oktober 2020, 20:44 Het totale bedrag van de inschrijvingen ontvangen door KBC Bank NV (CBC Banque SA inbegrepen) is
benieuwd wat bnp paribas zal toekennen....
maar bon, komt goed uit want had gegokt op de helft te krijgen :-)
-
- Newbie
- Contacteer:
Komende donderdag bij Bolero crowfunding.
Lijkt me het rente aanbod voor die obligatie toch iets beter. 6,5% brutto voor 5 jaar.
Ge moogt er zelfs vanaf 500 € tot 25000 € investeren.
Niet wachten tot 10 u 30 kan dan al te laat zijn.
En zich registreren voor donderdag.
Estate Guru believer.
Om het een beetje on topic te houden. Het risico van deze crowdfunding obligaties lijkt toch groter te zijn dan de meest recente obligaties van Bekaert en Atenor.
Risico , als nen glazen bol in bezit.
En ja dat zullen allemaal weer uilen zijn die op zoiets intekenen.
500.000 € op 10 minuten in verleden zijn allemaal uilen dan ??
Of ge overal dan de max moet investeren ?
Spreiden he .
Het onbekende zeker, bij Look & Fin als particulier nog geen kans om in te schrijven .
Onbekend onbemind.
Estate Guru believer.