Obligatie D'Ieteren
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Obligatie D'Ieteren
Een stomme vraag misschien. Maar hoe kan je iets enorm interessant vinden als je niet eens weet wat het is of het actueel rendement is ??Tomasz schreef: Ik wou hier ook op intekenen, maar te laat dus.. Het leek me enorm interessant die e-mail van Rabo, ken er wel niets van.
Kan iemand mij uitleggen wat obligaties zijn? En hoe het zit met actueel rendement enzo bij deze investering? Dan kan ik het eens bekijken en bij volgend mailtje eventueel korter op de bal spelen...
Laatst gewijzigd door cp1234 op 28 november 2009, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Het zal dans wel een hele slimme mens zijn die de vraag stom vind ?
Ik vind dat het niet wenselijk is van onbeleefd te zijn.
Mensen waarschuwen dat ze niet lichtzinnig met hun geld moeten omgaan is goedbedoeld, hoe jij hier ook over denkt.jules schreef: Het zal dans wel een hele slimme mens zijn die de vraag stom vind ?
En ergens op willen intekenen als je niet eens weet wat het is of wat het rendement is, is op zijn minst lichtzinnig te noemen!
" Ik wou hier ook op intekenen, maar te laat dus "
" Kan iemand mij uitleggen wat obligaties zijn? "
Mocht ik het geweten hebben wat alles betekende, had ik het op tijd gedaan... En iets wat bruto 5,... oplevert, moet netto toch ook mooier zijn dan spaarrekening?
Ik ben linguïst, ken niets van economie en door beroepsbezigheden heb ik jammer genoeg momenteel niet de tijd om mezelf bij te scholen. Je had je energie ook in iets positiefs kunnen steken door het mij duidelijker te maken...
Ik ben linguïst, ken niets van economie en door beroepsbezigheden heb ik jammer genoeg momenteel niet de tijd om mezelf bij te scholen. Je had je energie ook in iets positiefs kunnen steken door het mij duidelijker te maken...
Heb ik gedaan, doe met je geld pas iets als je tenminste weet wat je ermee aan het doen bent. Das de eerste les die ze mij geleerd hebben.Tomasz schreef: Mocht ik het geweten hebben wat alles betekende, had ik het op tijd gedaan... En iets wat bruto 5,... oplevert, moet netto toch ook mooier zijn dan spaarrekening?
Trouwens op dit forum staan er al zoveel topics over obligaties ( zowel bedrijfs- converteerbare- achtergestelde- als staatsobligaties ) dat het een kleine moeite was geweest om die eerst eens te lezen.
Is er iemand sowieso in geslaagd deze obligatie aan te kopen via Fortis?
Zo ja, via PC-banking of via kantoor en op welk tijdstip?
Zo ja, via PC-banking of via kantoor en op welk tijdstip?
-
Frafradr
Ja gelukt maar dit was in het kantoor zelf. Na enkele pogingen door de bediende gelukt het was dan nog maar net 9H10.
Na een half uur was alles al weg.
Na een half uur was alles al weg.