Obligatie: Etex gaat voor 5 procent!
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Obligatie: Etex gaat voor 5 procent!
In deze tijden van lage rentes kan die 5% inderdaad aan geen kanten zonder risico zijn. Onder "normale" omstandigheden zou deze rente nog stukken hoger liggen. ;
inschrijvingsperiode op de eerste dag vervroegd afgesloten
http://www.etexgroup.com/news/etex-sati ... bond-issue
http://www.etexgroup.com/news/etex-sati ... bond-issue
Toch veel interesse in die "unrated bonds" ... Bij rabo kan/kon je deze morgen nog intekenen, zoals ik heb gedaan 
Ik ben toch benieuwd of U effectief stukken gaat toegewezen krijgen, Etex sluit gisteren af en Rabo verkoopt er U nog vanmorgen ?Jhn schreef:Toch veel interesse in die "unrated bonds" ... Bij rabo kan/kon je deze morgen nog intekenen, zoals ik heb gedaan
Rabo verkoopt gewoon door voor bnp-fortis. Laat het eens weten wat de uitslag is van Uw inschrijving, wanneer U het te weten komt.
Ik heb gisteren voormiddag gekocht bij ING en ik ben zelf benieuwd of ik ze eigenlijk zal toegewezen krijgen ?
Ik heb er een goed in oog in! Rabo krijgt vooraf een pakket dat ze sowieso kunnen verkopen.
Altijd iets later dan de grote jongens.
Bij de vorige obligatie was dat ook zo.
Rabo volgt hopelijk het op is op principe, bij arseus was dat toch zo
Altijd iets later dan de grote jongens.
Bij de vorige obligatie was dat ook zo.
Rabo volgt hopelijk het op is op principe, bij arseus was dat toch zo
Ik heb niet ingeschreven, daar ik het sop de kool niet waard vond, op 2.000 €, zou ik op de eindvervaldag een 100 € meer hebben, tegenover een termijnrekening.
maar, ieder zijn mening !
maar, ieder zijn mening !
100 € op 2000 € is 5% ...
En een termijnrekening kan je tussentijds niet met winst verkopen. Bij een obligatie kan dit soms wel.
En een termijnrekening kan je tussentijds niet met winst verkopen. Bij een obligatie kan dit soms wel.
Heb effe gechecked ze zijn ook al op bij rabo, op is op!JanD2 schreef:Ik ben toch benieuwd of U effectief stukken gaat toegewezen krijgen, Etex sluit gisteren af en Rabo verkoopt er U nog vanmorgen ?Jhn schreef:Toch veel interesse in die "unrated bonds" ... Bij rabo kan/kon je deze morgen nog intekenen, zoals ik heb gedaan
Rabo verkoopt gewoon door voor bnp-fortis. Laat het eens weten wat de uitslag is van Uw inschrijving, wanneer U het te weten komt.
Ik heb gisteren voormiddag gekocht bij ING en ik ben zelf benieuwd of ik ze eigenlijk zal toegewezen krijgen ?
waarom is het plots zo stil over obligatie etexco bij spaargids ?
Omdat alles verkocht is zeker !
Bij KBC krijg je 96% van de aanvraag op donderdag, afgerond op €500.
Hoe weet je dat zo snel? Ik vind dat percentage wel heel hoog. Afwachten hoe andere leden straks berichten.
Deze ochtend om 9.10 ingelogd bij rabobank, obligatie aangekocht zonder problemen.
Rabobank werkt inderdaad volgens het 'op=op' principe. Je krijgt dus de gevraagde stuks.
Om 9.20u nog eens gekeken, alle beschikbare stuks waren dan al uitverkocht.
Rabobank werkt inderdaad volgens het 'op=op' principe. Je krijgt dus de gevraagde stuks.
Om 9.20u nog eens gekeken, alle beschikbare stuks waren dan al uitverkocht.
Ik heb donderdag ingetekend via KBC en kreeg gisteren vrijdag volgend bericht:pukkie007 schreef:Hoe weet je dat zo snel? Ik vind dat percentage wel heel hoog. Afwachten hoe andere leden straks berichten.
"Voor de intekeningen op de emissie van ETEXCO wordt een herallocatie van 96,11 % toegepast (met afronding naar boven of beneden op 500)."
Rabo had slechts een pakket van € 2 mio. Op 8 min was het uitverkocht.