Obligatie Nystar 5.30%
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Obligatie Nystar 5.30%
Heb gehoord van een betrouwbare bron dat er een obligatie uitkomt (normaal maandag) van Nystar 5,30% , termijn was niet geweten.
Misschien interessant voor sommige personen ...
groeten
Tom
Misschien interessant voor sommige personen ...
groeten
Tom
Re: Obligatie Nystar 5.30%
Looptijd? 5 jaar?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Alle geruchten over zoiets zijn welkom. Ik kan me vergissen maar volgens mij wordt zoiets meestal officiëel meegedeeld juist na beurstijd.
Het lijkt me eigenaardig dat je een interestvoet als gerucht opvangt zonder een looptijd. De interestvoet hangt nogal samen met de looptijd.
Het lijkt me eigenaardig dat je een interestvoet als gerucht opvangt zonder een looptijd. De interestvoet hangt nogal samen met de looptijd.
Het komt van iemand van op de beleggingensdienst bij een grootbank, dus is nogal redelijk betrouwbaar 

Interessant om weten, een verwittigd mens reageert alerter !
u bedoelt Nyrstar ?
uitgifte bij welke bank ?
uitgifte bij welke bank ?
Re: Obligatie Nyrstar 5.30%
Ja, ik heb nog nooit geweten dat van een obligatieuitgifte die niet daags vooraf via de media werd aangekondigd. Zou me dus straf lijken indien deze dus maandag gelanceerd worden.Stier schreef:Alle geruchten over zoiets zijn welkom. Ik kan me vergissen maar volgens mij wordt zoiets meestal officiëel meegedeeld juist na beurstijd.
Enfin, iedere Belgische obligatieuitgfite is welkom. Je zou verwachten dat dit vaker gebeurt, want langs de ene kant hebben bedrijven geld nodig (banken zijn momenteel nogal krenterig) en anderzijds is er bij de particulier veel geld beschikbaar want alle nieuwe obligaties zijn na enkele minuten uitverkocht.
Normaal komt het in de media als er een persmededeling wordt gedaan. Meestal mag de media dan maar met het nieuws naar buiten komen na beurstijd. De start van de inschrijving is meestal de dag volgend op de mededeling.
Als het in de media ( of op een forum) komt zonder persmededeling zijn het niet meer dan geruchten.
Als het in de media ( of op een forum) komt zonder persmededeling zijn het niet meer dan geruchten.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Deze obligatie had inderdaad vandaag moeten worden gelanceerd (5,50 % - 5 jaar - uitgifteprijs 101,875), maar de uitgifte is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Geen obligatie. Wel een nieuwe lening van 400 miljoen bij de banken (een 'gestructureerde revolverende kredietfaciliteit' voor de vrienden).
Een obligatieuitgifte zal men op de dag zelf niet afgelasten.
Waarmee weer bewezen is dat je niet alles moet geloven dat je op een forum leest.
Een obligatieuitgifte zal men op de dag zelf niet afgelasten.
Waarmee weer bewezen is dat je niet alles moet geloven dat je op een forum leest.
Volgens informatie via grootbank is de emissie uitgesteld tot woensdag.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Inderdaad, morgen komt de obligatie uit.
Wel aan 5,50 %, niet aan 5,30 % zoals verkeerd vermeld in de onderwerptitel (uitgifte aan 101,875).
Wel aan 5,50 %, niet aan 5,30 % zoals verkeerd vermeld in de onderwerptitel (uitgifte aan 101,875).
Sorry, dat ik het verkeerde percentage had.
Maar ik had het wel bij het rechte eind
Maar ik had het wel bij het rechte eind

Waar kan ik meer info vinden
Wie zijn de lead distributeurs
Wie zijn de lead distributeurs
Gevonden
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 32-434.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 32-434.art" onclick="window.open(this.href);return false;