Obligatie RCI 3 jaar YTM4%
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Obligatie RCI 3 jaar YTM4%
Hallo,
Ik las dat RCI een obligatie met looptijd van 3 jaar en een actuarieel rendement van 4% gaat uitbrengen via Fortis.
Weet er iemand of deze ook bij goedkopere banken te verkrijgen zal zijn? Rabobank? Keytrade?
Ik las dat RCI een obligatie met looptijd van 3 jaar en een actuarieel rendement van 4% gaat uitbrengen via Fortis.
Weet er iemand of deze ook bij goedkopere banken te verkrijgen zal zijn? Rabobank? Keytrade?
Re: Obligatie RCI 3 jaar YTM4%
nee, bnp is de enige tussenpersoon, ik zou je haasten als je wil intekenen, ik vermoed dat maandag de laatste dag zal zijn...m0225749 schreef:Hallo,
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Moet je je haasten? Ik zie dat de lening nog beschikbaar is bij verscheidene banken en beursvenootschappen : KBC Bank, Dierickx Leys en SG Private Bank.
is de obligatie van abn amrobank aan 4.25% tot 2016 en nu te koop aan 96 geen beter alternatief.
waarom noteert die obligatie onder pari?is er iets aan de hand met abn amro?
Misschien omdat beleggingen in banken in het algemeen momenteel een bovengemiddeld risico inhouden.
Opgelet met deze lening. De terugbetaling wordt gegarandeerd door Royal Bank of Scotland. De schuld werd enige jaren terug overgenomen door RBS, maar de naam van de obligatie bleef behouden. Vandaar het hogere rendement op de lening (i.c. lagere prijs). Weet dat obligaties uit de financiële sector momenteel niet erg gewild zijn en tegenwoordig een risico inhouden. Voor dat risico krijg je een hoger rendement.frank1 schreef:is de obligatie van abn amrobank aan 4.25% tot 2016 en nu te koop aan 96 geen beter alternatief.
RCI Banque SA is het financieel vehikel van Groupe Renault. Houden zich bezig met het verlenen van autoleningen en leasingcontracten.
Net bericht gekregen dat de obligatie van RCI ook via Argenta wordt verspreid.