Obligaties minderjarig kind - via welke broker
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Obligaties minderjarig kind - via welke broker
Ik zoek een broker om obligaties te kopen op naam van mijn minderjarig kind.
Ik heb enkel interesse in obligaties in EUR, van de belgische staat of in mindere mate andere Europese staat (of EU).
Bolero weigert minderjarigen.
Keytrade is mogelijk, hij heeft er een account maar het online aanbod is miniem. Het is mogelijk telefonisch andere obligaties te kopen (maar zonder limietprijs!). Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring met een broker waar dit gelukt is?
Ik heb enkel interesse in obligaties in EUR, van de belgische staat of in mindere mate andere Europese staat (of EU).
Bolero weigert minderjarigen.
Keytrade is mogelijk, hij heeft er een account maar het online aanbod is miniem. Het is mogelijk telefonisch andere obligaties te kopen (maar zonder limietprijs!). Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring met een broker waar dit gelukt is?
-
huisjetuintjefiets
- Verbannen Gebruiker

Re: Obligaties minderjarig kind - via welke broker
Sinds een maand of 2 verloopt het bij Keytrade zeer moeizaam.
Je belt naar de algemene helpdesk.
Je wacht lang tot je iemand aan de lijn hebt.
Je zegt welke obligaties je wilt kopen.
Ze noteren dat.
Het gesprek wordt geëindigd
Later word je teruggebeld door een trader.
Die je eventueel zegt dat ze die obligaties niet kunnen kopen. Anders krijg je een prijs en je beslist of je koopt aan die prijs of niet
Zeer omslachtig. Zeer moeizaam. Ik koop geen obligaties meer bij Keytrade
DB heeft ook een goed aanbod van obligaties en je kunt er ook laten toevoegen. Misschien laten zij minderjarigen toe. DB heeft wel een jaarlijkse kost per lijn die je hebt. Dus niet interessant bij kleine posities in obligaties.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Obligaties minderjarig kind - via welke broker
Ik zette alles op een aparte Bolero-rekening en op mijn eigen naam. Zelfs toen ze meerderjarig waren en het geld nog niet nodig hadden.
Wat als? 't Ja, daar hou ik me niet mee bezig. Geen tijd voor en geen zin in. Ik heb ook geen 12 kinderen natuurlijk.
Wat als? 't Ja, daar hou ik me niet mee bezig. Geen tijd voor en geen zin in. Ik heb ook geen 12 kinderen natuurlijk.