OBLIGATIES
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
OBLIGATIES
mijn moeder 80 jaar heeft zich in de tijd dit nog laten aansmeren maar vraagt zich nu af of ze dat nu vroeger dan zijn einddatum kan verkopen,aangezien ze vier kinderen heeft maar èèn al 15 jaar niet meer naar huis komt,
wie verkoopt zo nog iets aan een oudere dame denk je dan,
frn dfn 05 hournglass notes 040517
frn dfn 06 equity notes 051212
obl dfn 08 step up 2013 2016 170416
ps ik denk het wel al is er èèn bij waar ik aan twijfel
thx voor de hulp
wie verkoopt zo nog iets aan een oudere dame denk je dan,
frn dfn 05 hournglass notes 040517
frn dfn 06 equity notes 051212
obl dfn 08 step up 2013 2016 170416
ps ik denk het wel al is er èèn bij waar ik aan twijfel
thx voor de hulp
Re: OBLIGATIES
De eerste noteert aan 100,95%, dus verkoopbaar zonder verlies.
Die tweede noteert aan 96%, dus als je nu verkoopt heb je toch wat verlies.
De derde noteert aan 102,75%, dus verkoopbaar met kleine winst.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
dit zijn aankoopprijzen, vermoed dat verkoopprijzen een stuk lager liggen.robokat schreef:De eerste noteert aan 100,95%, dus verkoopbaar zonder verlies.
Aangezien de bank zei tegen haar dat ze niet verkoopbaar waren voor de einddatum wilde ik het toch eens op het forum plaatsen,
want die moedertjes zijn nu eenmaal ze daar zitten zo vertrouwd met hun bank dat ze het hier toch eens zal moeten lezen voor ze het zal geloven ,
met dank ,
want die moedertjes zijn nu eenmaal ze daar zitten zo vertrouwd met hun bank dat ze het hier toch eens zal moeten lezen voor ze het zal geloven ,
met dank ,
De bank zal deze inderdaad zelf niet terugkopen. Maar ze kan wel een zgn. secundaire markt organiseren waarop je die dan te koop kan aanbieden aan andere mensen. Of ze in de praktijk verkoopbaar zijn is dus afhankelijk of er effectief kopers opdagen.Vike schreef:Aangezien de bank zei tegen haar dat ze niet verkoopbaar waren voor de einddatum wilde ik het toch eens op het forum plaatsen
Hou rekening dat er extra transactie kosten mee verbonden zijn die (zoals zeverare zegt) resulteren in een lagere verkoopprijs.
Bedenking: of het opportuun is om te verkopen, is iets wat je zelf moet afwegen, maar als je rekening houdt met de instapkosten die destijds zijn betaald, zou ik toch twee keer nadenken. Wat is de bedoeling precies ?
tis toch wat met die bankenVike schreef:Aangezien de bank zei tegen haar dat ze niet verkoopbaar waren voor de einddatum wilde ik het toch eens op het forum plaatsen,
met dank ,
gelukkig hebben ze tegenwoordig wel goede websites
dexia: Particulier»Sparen & Beleggen»Producten»Obligaties, kasbons en soortgelijke producten»Gestructureerde uitgiften»Overzicht
in de samenvatting van de prospectus staat hoe je er vanaf kan geraken en wat de kosten zij