Octa+
Octa+
Ik ben van plan om van electriciteits- en gasleverancier te veranderen (van Electrabel naar Octa+).
Volgens de V-test zou mij dit €700 per jaar besparen, volgens de website van Octa+ €530. Voldoende om de overstap te doen.
-- url verwijderd, geen reclame aub---
Wat zijn jullie ervaringen met Octa+?
Alvast bedankt.
Volgens de V-test zou mij dit €700 per jaar besparen, volgens de website van Octa+ €530. Voldoende om de overstap te doen.
-- url verwijderd, geen reclame aub---
Wat zijn jullie ervaringen met Octa+?
Alvast bedankt.
Re: Octa+
http://www.vreg.be" onclick="window.open(this.href);return false; al de rest van sites is sponsoring.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Octa+
op de site van de vreg staat een lijst met leveranciers van energie in belgie. hierin staan er ook die men bij de vreg niet weergeeft bij hun simulatie.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Octa+
Ik zit nu bij Octa+ voor electriciteit en vanaf 1 maart zal dit ook voor gas zijn.
Snelle respons bij inschrijving, geen onnodige documenten (overstap bij gas heb ik via de site gedaan en niets moeten tekenen en opsturen) en duidelijke facturen.
Mijn eerste ervargin nu is zeer positief. Maar ik heb natuurlijk buiten de inschrijving hun helpdesk nog niet nodig gehad. Zo heb ik de voorschotsfactuur nog niet proberen te verlagen en zo.
Snelle respons bij inschrijving, geen onnodige documenten (overstap bij gas heb ik via de site gedaan en niets moeten tekenen en opsturen) en duidelijke facturen.
Mijn eerste ervargin nu is zeer positief. Maar ik heb natuurlijk buiten de inschrijving hun helpdesk nog niet nodig gehad. Zo heb ik de voorschotsfactuur nog niet proberen te verlagen en zo.
Re: Octa+
heb gisteren op de site gekeken bij Octa+ omdat deze maatschappij ook voordeliger zou zijn voor mijn elek. Heb via hun site gisternamiddag bericht dat ze mij even mochten bellen voor vraag die ik nog heb in verband met contract van vorige energieleverancier , tot op heden nog niks gehoord .......afwachter 

Re: Octa+
Ah , telefoontje daarnet gekregen , goede info gekregen , meteen online ingeschreven . 

-
- Jr. Member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 07 okt 2011
- Contacteer:
Re: Octa+
Ik ben eind november overgeschakeld naar Octa+.
Het enige dat ik bij de overschakeling heb gezien, is mijn eindafrekening van Nuon, enkele weken na de overschakeling. Niets, volstrekt niets van Eandis of van Octa+ (na het opsturen van het contract 2 maanden voordien). Ik kreeg blijkbaar zelfs geen online factuur (let daar bij op als je het contract invult, ik dacht dat alleen om papier ging). Ik kreeg ook geen info over de prijs van de stroom die mij werd aangerekend op het ogenblik dat mijn nieuw contract inging.
Toch moet ik zeggen dat de helpdesk van Octa+ altijd snel en goed reageert op de emails, ook als je al klant bent, en met goed resultaat. Dus ik ben een tevreden klant en ik raad iedereen aan om over te schakelen als je daar voordeel bij hebt. De overschakeling is alleen administratief, het is niet dat de elektriciteit uitvalt wanneer er iets fout gaat!
Het enige dat ik bij de overschakeling heb gezien, is mijn eindafrekening van Nuon, enkele weken na de overschakeling. Niets, volstrekt niets van Eandis of van Octa+ (na het opsturen van het contract 2 maanden voordien). Ik kreeg blijkbaar zelfs geen online factuur (let daar bij op als je het contract invult, ik dacht dat alleen om papier ging). Ik kreeg ook geen info over de prijs van de stroom die mij werd aangerekend op het ogenblik dat mijn nieuw contract inging.
Toch moet ik zeggen dat de helpdesk van Octa+ altijd snel en goed reageert op de emails, ook als je al klant bent, en met goed resultaat. Dus ik ben een tevreden klant en ik raad iedereen aan om over te schakelen als je daar voordeel bij hebt. De overschakeling is alleen administratief, het is niet dat de elektriciteit uitvalt wanneer er iets fout gaat!
Re: Octa+
Bedankt voor alle reacties.
Gisteren eens naar de helpdesk gebeld met fictieve vragen om te evalueren hoe professsioneel ze zijn. Wel, dat was professioneel. Vriendelijke man (ik was dan ook nog geen klant), duidelijke antwoorden, geen wachttijden. Dus dan maar meteen een aanvraag tot verandering gedaan.
Nog te doen: domicilierings opdracht van electrabel annuleren zodat ik terug de controle krijg over de centjes die nog naar hun moeten. Niet om lastig te doen, maar stel dat er een grove fout is in de eindafrekening, dan wil ik toch wat goodwill aan de andere kant van de lijn hebben.
Wat ik me eigenlijk afvraag voor wat gas betref: is er een verschil in het gas dat ik geleverd zal krijgen? Ik denk niet dat dit kan omdat er dan een verschilend distributie systeem zou zijn natuurlijk. Een intelligentere vraag zou zijn of er een verschil is in de benzine/diesel met die van de grotere merken die ze aan de pomp leveren?
Groetjes,
Gisteren eens naar de helpdesk gebeld met fictieve vragen om te evalueren hoe professsioneel ze zijn. Wel, dat was professioneel. Vriendelijke man (ik was dan ook nog geen klant), duidelijke antwoorden, geen wachttijden. Dus dan maar meteen een aanvraag tot verandering gedaan.
Nog te doen: domicilierings opdracht van electrabel annuleren zodat ik terug de controle krijg over de centjes die nog naar hun moeten. Niet om lastig te doen, maar stel dat er een grove fout is in de eindafrekening, dan wil ik toch wat goodwill aan de andere kant van de lijn hebben.
Wat ik me eigenlijk afvraag voor wat gas betref: is er een verschil in het gas dat ik geleverd zal krijgen? Ik denk niet dat dit kan omdat er dan een verschilend distributie systeem zou zijn natuurlijk. Een intelligentere vraag zou zijn of er een verschil is in de benzine/diesel met die van de grotere merken die ze aan de pomp leveren?
Groetjes,
Re: Octa+
Fijn om vast te stellen dat Octa+ klantvriendelijk is. Voor mij zou het ook voordelig zijn.
Re: Octa+
Betalen jullie allemaal maandelijks? Is het toegestaan dat je zelf een bedrag kiest? Ik betaal bij Elektrabel om de zes maanden.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Octa+
ik betaal maandelijks. Ik probeer trouwens al mijn kosten maandelijks te betalen. Zo is alles meer gespreid en heb ik een redelijk constante uitgavenstroom elke maand en heb ik een beter overzicht over mijn uitgaven vs mijn inkomsten...
Re: Octa+
zelf bedrag kiezen weet ik niet , maar je kan kiezen tussen maandelijks en driemaandelijkse voorschotten