Omniumverzekeringen getest door TA
Omniumverzekeringen getest door TA
Als ik hun tabel bekijk dan komen volgende omniumcontracten in de top 5
1 KBC - aankoopgarantie 30 maand + 10%
2 KBC idem maar zonder 10%
3 Allianz gold24
4 Fidea - aankoopgarantie 30 maand + 10%
5 AG Insurance - insurance Pack Auto +
Dus denk ik dt ik best uit deze top 5 kies om toch redelijk op safe te spelen?
1 KBC - aankoopgarantie 30 maand + 10%
2 KBC idem maar zonder 10%
3 Allianz gold24
4 Fidea - aankoopgarantie 30 maand + 10%
5 AG Insurance - insurance Pack Auto +
Dus denk ik dt ik best uit deze top 5 kies om toch redelijk op safe te spelen?
Re: Omniumverzekeringen getest door TA
kbc + apart de reisbijstand pech aan 258 € per jaar, zonder Turkije
bvb bij P&v 50 euro voor hetzelfde en zelfs in alle landen rondom Middellandse zee + Turkije.
bvb bij P&v 50 euro voor hetzelfde en zelfs in alle landen rondom Middellandse zee + Turkije.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
TA heeft waarschijnlijk niet door dat KBC vergoedt obv de factuurwaarde en Allianz obv cataloguswaarde. Bij een totaalverlies kan dit een verschil uitmaken van 10 a 30 % (afhankelijk van hoeveel korting je kreeg van de garage)
Assistance bij Allianz = 81.12 (zit dan bij Allianz Global Assistance = vroegere mondial assistance = wereldmarktleider)
Daarenboven voor totaalklanten valt de vrijstelling gratis weg bij schade groter dan 625 euro excl. BTW. Totaalklant ben je als je drie polissen hebt. Een slimme makelaar maakt dan voor niet-totaalklanten een BA, een omnium en een bestuurdersverzekering apart op.
En anders kan je ervoor bijbetalen.
Maar daar heeft TA natuurlijk geen voeling mee.
Vorige week nog een offerte moeten maken voor een KBC klant en met de vingers in de neus 'gewonnen' dankzij Allianz. Zowel prijs als voorwaarden beter bij Allianz. Geloof mij.
Assistance bij Allianz = 81.12 (zit dan bij Allianz Global Assistance = vroegere mondial assistance = wereldmarktleider)
Daarenboven voor totaalklanten valt de vrijstelling gratis weg bij schade groter dan 625 euro excl. BTW. Totaalklant ben je als je drie polissen hebt. Een slimme makelaar maakt dan voor niet-totaalklanten een BA, een omnium en een bestuurdersverzekering apart op.
En anders kan je ervoor bijbetalen.
Maar daar heeft TA natuurlijk geen voeling mee.
Vorige week nog een offerte moeten maken voor een KBC klant en met de vingers in de neus 'gewonnen' dankzij Allianz. Zowel prijs als voorwaarden beter bij Allianz. Geloof mij.
Bedankt voor de tips. Voor Morgen had ik sowiezo een afspraak bij kbc. Eens kijken wat hun prijs is. Een makelaar die ook allianz doet, had me volgende offerte voor de gold24
BA: 327,52 euro
voll.omnium formule gold: 718,34 euro
RB: 39,75 euro voor basis of 55,65 voor meer uitgebr.
Bestuurder:46,85 euro
BA: 327,52 euro
voll.omnium formule gold: 718,34 euro
RB: 39,75 euro voor basis of 55,65 voor meer uitgebr.
Bestuurder:46,85 euro
om goed en eerlijk te vergelijken met je vragen hoeveel precies je krijgt bij een totaal verlies (uitgedrukt in euro's).
Vraag dit voor de 24ste maand en voor de 30ste.
Vraag dit voor de 24ste maand en voor de 30ste.