Onderhandelen over SSV
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Onderhandelen over SSV
Ik moet als alleenstaande een lening aangaan op 20 jaar, maar wil geen SSV nemen (ben 34 en kerngezond, kwotiteit van 45%).
Bij de voorwaarden van banken lees je altijd dat je enkel van het voordeeltarief kan genieten als je een brandverzekering, SSV en loondomiciliëring bij hen neemt. Op spaargids zie ik echter officiële leningvoorstellen van mensen die genieten van het voordeeltarief, maar waar een SSV nergens te bespeuren valt.
Dus hierbij twee vragen:
- Zou ik een lening aan voordeeltarief en zonder SSV kunnen bekomen of moet je dan echt al een goede klant zijn bij een bank?
- Zijn er banken die erom bekend staan dat ze de voorwaarde van de SSV niet zo nauw nemen?
Bij de voorwaarden van banken lees je altijd dat je enkel van het voordeeltarief kan genieten als je een brandverzekering, SSV en loondomiciliëring bij hen neemt. Op spaargids zie ik echter officiële leningvoorstellen van mensen die genieten van het voordeeltarief, maar waar een SSV nergens te bespeuren valt.
Dus hierbij twee vragen:
- Zou ik een lening aan voordeeltarief en zonder SSV kunnen bekomen of moet je dan echt al een goede klant zijn bij een bank?
- Zijn er banken die erom bekend staan dat ze de voorwaarde van de SSV niet zo nauw nemen?
Re: Onderhandelen over SSV
Alles valt te onderhandelen. Of de banken meegaan zal afhangen van hoe graag ze je zien komen (of gaan). Hangt echt af van situatie tot situatie.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.