Onterecht RV ingehouden op obligatiefonds bij DB?
TIP
Re: Onterecht RV ingehouden op obligatiefonds bij DB?
@Ruben27: Ik heb het 'geluk' gehad bij mijn eerste ronde problemen een tweetal weken geleden, te worden gecontacteerd door iemand van mijn financial center, per e-mail dan nog. Als je de algemene contacten gebruikt, bellen ze je meestal (altijd?) terug en als je dan net onbereikbaar bent, wordt er geen gevolg aan gegeven. Nu met die contactpersoon is alles tot nu toe snel in orde gekomen, ik stuur een mailtje, krijg een mailtje terug dat het in behandeling is, nu weer even afwachten - hopelijk duurt het hier nu ook geen 2 weken. 
Wel jammer idd dat ze bij overdracht zelf niet vermelden het belang van je aankooporders door te geven, ik ging er van uit dat al het nodige wel automatisch zou overgedragen worden. En alles narekenen, chance dat we die reflex nog hebben, anders draaien ze er eentje af waar je bij staat, maar bon dat is een universeel gegeven in een maatschappij die om geld draait.

Wel jammer idd dat ze bij overdracht zelf niet vermelden het belang van je aankooporders door te geven, ik ging er van uit dat al het nodige wel automatisch zou overgedragen worden. En alles narekenen, chance dat we die reflex nog hebben, anders draaien ze er eentje af waar je bij staat, maar bon dat is een universeel gegeven in een maatschappij die om geld draait.

Ik heb dit ook aan mijn contactpersoon bij het financial center laten weten en ze gingen dit zo snel mogelijk in orde brengen. Blijkbaar is zo snel mogelijk langer dan 2 weken. Mijn vertrouwen in de banken heeft toch weer een forse knauw gekregen.
Dat banken zo handelen begrijp ik toch niet, heb lang geleden ook zo'n probleem gehad bij KBC en toen heb ik hun de vraag gesteld wie er klant is? Ik of de fiscus? Dan ben ik er maar weggegaan.
@Ruben27: Misschien een ideetje: ik had ook een e-mail gestuurd via hun formulier op de website en werd gecontacteerd door een customer service rep. van op de hoofdzetel, ik heb de situatie uitgelegd en verteld dat ik intussen de nodige gegevens heb bezorgd aan persoon X van financial center die de nodige stappen zou ondernemen, de rep. ging dan naar eigen zeggen met deze persoon contact opnemen om de rechtzetting op te volgen. Op hoop van zege.