ook bij ethias renteverhoging?
-
mr intrest
- Full Member

ook bij ethias renteverhoging?
Beste,
Recent verhoogde rabobank aanzienlijk zijn basisrente op zijn spaarrekeningen. Ik had graag geweten of Ethias -die tot heden steeds ook één van de hoogste rentevoeten geeft- dit voorbeeld zal volgen.
Alvast dank voor uw antwoord.
vriendelijke groeten
Recent verhoogde rabobank aanzienlijk zijn basisrente op zijn spaarrekeningen. Ik had graag geweten of Ethias -die tot heden steeds ook één van de hoogste rentevoeten geeft- dit voorbeeld zal volgen.
vriendelijke groeten
Re: ook bij ethias renteverhoging?
Aanzienlijk...... + 0,1 %.......dus "aanzienlijk" moet zijn "minimaal"mr intrest schreef:Beste,
vriendelijke groeten
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad, maar ... het is een begin !
Alle begin is moeilijk hé, maar het is hopelijk een begin naar rente's hoger dan de inflatieJoBe schreef:Inderdaad, maar ... het is een begin !
-
mr intrest
- Full Member

Een verhoging op de rabo-accountrekening van 1% naar 1,25% noem ik een aanzienlijke verhoging, vermeerderd dan nog met de 1,5% getrouwheidspremie.Aanzienlijk...... + 0,1 %.......dus "aanzienlijk" moet zijn "minimaal"
Maar ik wacht nu vooral het antwoord af van de ethiasbank.
K'heb zo'n gedacht dat ze dat niet eerst hier gaan vertellenmr intrest schreef:Maar ik wacht nu vooral het antwoord af van de ethiasbank.
@ pol,
Inderdaad !
accountrekening dat is geen spaarrekening....maar een valstrik. puntmr intrest schreef:Een verhoging op de rabo-accountrekening van 1% naar 1,25% noem ik een aanzienlijke verhoging, vermeerderd dan nog met de 1,5% getrouwheidspremie.Aanzienlijk...... + 0,1 %.......dus "aanzienlijk" moet zijn "minimaal"
Onafhankelijk van je mening over de grootte van de renteverhoging of het al dan niet gebruiken van de rabo-plus-account, lijkt de oorspronkelijk vraag lijkt me niet meer dan terecht. Vermits Ethias net zoals Rabo 2 types spaarrekeningen heeft (een met een hoge getrouwheid en een met een hoge basisrente) is het interessant om te weten of ze dezelfde intentie m.b.t. renteverhoging hebben.pol schreef:accountrekening dat is geen spaarrekening....maar een valstrik. puntmr intrest schreef:
Een verhoging op de rabo-accountrekening van 1% naar 1,25% noem ik een aanzienlijke verhoging, vermeerderd dan nog met de 1,5% getrouwheidspremie.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste, bedankt voor uw vraag. Ons aanbod qua rentevoeten voor spaarrekeningen behoort nu inderdaad al lang bij de beste van de markt, en ondanks de aanpassingen die sommige concurrenten de laatste tijd doorgevoerd hebben, blijft dit nog altijd het geval, dankzij de stabiele tariefpolitiek die wij altijd gevoerd hebben. Voor deze redenen overwegen wij geen wijziging in onze tarificatie op korte termijn. Wij zullen natuurlijk de situatie op de financiële markten blijven evalueren en houden u verder op de hoogte van onze intenties op dit vlak.
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank
Beste mensen van Ethias Bank,ethias schreef:Beste, bedankt voor uw vraag. Ons aanbod qua rentevoeten voor spaarrekeningen behoort nu inderdaad al lang bij de beste van de markt, en ondanks de aanpassingen die sommige concurrenten de laatste tijd doorgevoerd hebben, blijft dit nog altijd het geval, dankzij de stabiele tariefpolitiek die wij altijd gevoerd hebben. Voor deze redenen overwegen wij geen wijziging in onze tarificatie op korte termijn. Wij zullen natuurlijk de situatie op de financiële markten blijven evalueren en houden u verder op de hoogte van onze intenties op dit vlak.
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank
Wordt het niet stilaan tijd om jullie rentevoeten vanaf 1 april bekend te maken? Het is vandaag 31 maart, 15h00 en nog steeds geen nieuws, noch op de website ...? Hallo transparantie? Ik weet momenteel nog niet welke rentevoet ik morgen krijg ...
Je hebt je antwoord toch al? Er verandert niets. De rente van vandaag is de rente van morgen.Timino schreef:Beste mensen van Ethias Bank,ethias schreef:Beste, bedankt voor uw vraag. Ons aanbod qua rentevoeten voor spaarrekeningen behoort nu inderdaad al lang bij de beste van de markt, en ondanks de aanpassingen die sommige concurrenten de laatste tijd doorgevoerd hebben, blijft dit nog altijd het geval, dankzij de stabiele tariefpolitiek die wij altijd gevoerd hebben. Voor deze redenen overwegen wij geen wijziging in onze tarificatie op korte termijn. Wij zullen natuurlijk de situatie op de financiële markten blijven evalueren en houden u verder op de hoogte van onze intenties op dit vlak.
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank
Wordt het niet stilaan tijd om jullie rentevoeten vanaf 1 april bekend te maken? Het is vandaag 31 maart, 15h00 en nog steeds geen nieuws, noch op de website ...? Hallo transparantie? Ik weet momenteel nog niet welke rentevoet ik morgen krijg ...
In de vorige post lees je trouwens "Voor deze redenen overwegen wij geen wijziging in onze tarificatie op korte termijn."
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Dank u. Misschien toch voor alle duidelijkheid bijvoegen dat wij zeker geen daling voorzien van onze tarieven. In dat kader zouden wij gerust onze voorwaarden opnieuw kunnen garanderen, maar heeft dat nog veel zin, in de huidige context van financiële markten ?
Graag jullie opinie hierover...
Met vriendelijke groeten,
Ethias Bank.
Ethias Bank.
-
Tux
Garantie van rente over een bepaalde periode geeft toch een bepaalde zekerheidethias schreef:Dank u. Misschien toch voor alle duidelijkheid bijvoegen dat wij zeker geen daling voorzien van onze tarieven. In dat kader zouden wij gerust onze voorwaarden opnieuw kunnen garanderen, maar heeft dat nog veel zin, in de huidige context van financiële markten ?
Vind ik ook !Tux schreef:Garantie van rente over een bepaalde periode geeft toch een bepaalde zekerheidethias schreef:Dank u. Misschien toch voor alle duidelijkheid bijvoegen dat wij zeker geen daling voorzien van onze tarieven. In dat kader zouden wij gerust onze voorwaarden opnieuw kunnen garanderen, maar heeft dat nog veel zin, in de huidige context van financiële markten ?
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste, bedankt voor deze reacties. Wij krijgen intern ook vragen van klanten die graag zouden hebben dat wij onze garantieperiode verlengen. Zoals gezegd willen wij dat zeker doen, en garanderen wij onze huidige tarieven tot minstens 30 juni 2011.
Ethias Bank.
Ethias Bank.