ook MeDirect neemt gas terug
ook MeDirect neemt gas terug
Exact om 17u een (eentalig Engels) mailbericht van MeDirect ontvangen. Ze leggen uit dat de ME3-spaarrekening zakt van 2,10 naar 1,95 vanaf 26 september 2014. De express spaarrekening zou zakken van 1,50 naar 1,35 % vanaf 26 juni.
De lage ECB-rente zou hen ook verplichten tot lagere brutorentes op de termijnrekeningen. Alle looptijden geven 0,40 % minder vanaf morgen. De rente voor looptijden van 1 jaar tot 5 jaar varieert voortaan van 2,40 tot 3,00 %
Wie deze rentedaling had voorspeld, krijgt weer gelijk. Wie intekende aan de oude voorwaarden, krijgt dus ook gelijk.
De lage ECB-rente zou hen ook verplichten tot lagere brutorentes op de termijnrekeningen. Alle looptijden geven 0,40 % minder vanaf morgen. De rente voor looptijden van 1 jaar tot 5 jaar varieert voortaan van 2,40 tot 3,00 %
Wie deze rentedaling had voorspeld, krijgt weer gelijk. Wie intekende aan de oude voorwaarden, krijgt dus ook gelijk.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Re: ook MeDirect neemt gas terug
Dat ze gingen zakken stond wel al vast, maar dat het zoveel zou zijn had ik niet verwacht 
Evi getrouwheidsrekening is op dit moment het interessantste!

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hun nieuwe slogan wordt misschien "als je iets doet, moet je het direct goed doen". Heb geen nieuwe termijnrekeningen geopend, want spaargeld ging naar tak 21 (CredoSecure). Het is niet makkelijk om te kiezen hé,
maar we kunnen nog kiezen.

En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Heb hetzelfde bericht ontvangen maar gewoon in het Nederlands, zal wel aan uw instellingen liggen, mijn bericht kwam wel 2 minuutjes laterfidinda schreef:Exact om 17u een (eentalig Engels) mailbericht van MeDirect ontvangen.
ik vrees wel dat die Evi getrouwheidsrekening tegen eind september ook nog wel gaat zakken dus ik denk dat medirect toch wel het interessantste gaat blijven... want hun rente zakt pas 26 september en niet met onmiddelijke ingangKevva schreef:Dat ze gingen zakken stond wel al vast, maar dat het zoveel zou zijn had ik niet verwacht
MeDirect zou graag reageren, dus op vraag van MeDirect verplaatst naar de 'vraag het aan... ' rubriek
De 2,10% nettorente op onze ME3 spaarrekening blijft inderdaad gehandhaafd tot 26 September. Als u vandaag een ME3 opent dan verdient u de hogere rente nog tot 26 September en van dan af 1.95%
De nieuwe rentes voor termijnrekeningen en voor onze Express spaarrekening gelden vanaf 26 juni.
De nieuwe rentes voor termijnrekeningen en voor onze Express spaarrekening gelden vanaf 26 juni.
Dus al je je het geld 1 tot 3 jaar bij MeDirect onderbrengt is een ME3 Spaarrekening sowieso het interessantste? Brengt meer op dan een termijnrekening waar je voor deze rente je geld sowieso 3 jaar moet laten staan.
Kreeg deze mail ook in het Nederlands.ptj schreef:Heb hetzelfde bericht ontvangen maar gewoon in het Nederlands, zal wel aan uw instellingen liggen, mijn bericht kwam wel 2 minuutjes laterfidinda schreef:Exact om 17u een (eentalig Engels) mailbericht van MeDirect ontvangen.
en het is al zover ook de Evi getrouwheidsrekening laat haar rente zakken en zodus blijft MeDirect de onbetwiste nummer 1 met hoogste rente. beste keuze voor mij in ieder gevalKevMaster schreef:ik vrees wel dat die Evi getrouwheidsrekening tegen eind september ook nog wel gaat zakken dus ik denk dat medirect toch wel het interessantste gaat blijven... want hun rente zakt pas 26 september en niet met onmiddelijke ingangKevva schreef:Dat ze gingen zakken stond wel al vast, maar dat het zoveel zou zijn had ik niet verwacht
ME3 Spaarrekening is dus interessanter dan een termijnrekening op 1 jaar.
Je moet een termijnrekening op 3 jaar nemen wil je de rente van de ME3 spaarrekening evenaren.
Je moet een termijnrekening op 3 jaar nemen wil je de rente van de ME3 spaarrekening evenaren.