Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
TIP
Re: Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
Hallo groot licht. Een dag geleden kom je hier nog debiteren dat de prestatie van BASF bepaald wordt door de heel korte termijn koers van BASF, dwz de koers op 3 weken. Want die gaat omhoog, dus BASF is heel goed bezig. En vandaag kom je zeggen dat koersen niets voorstellen. Wat jij allemaal debiteert op de SG slaat kant nog wal hoor.vortex schreef: ↑18 april 2026, 13:22Ach, de koersen bepalen voor jou dus of die straat van Hormuz open of dicht is?Het is niet omdat Iran eenzijdig verklaart dat de straat weer open is, dat ze ook open is, terwijl ze wat verderop afgesloten blijft door de VS. Jij bent precies ook geen groot licht het het scherpste mes in de schuif hé
![]()
De hilarische beelden gezien bij de aanvang van de Europese topontmoeting tussen Meloni & Macron bij het Iran-overleg?
Hij dacht "aah eindelijk eens een lekker jonge chick kussen ipv die oude feeks die me slaat en waarmee 'Daddy' en wijlen Berlusconi me zo hard uitlachen" - haar lichaamstaal was ... not amused.
Hij dacht "aah eindelijk eens een lekker jonge chick kussen ipv die oude feeks die me slaat en waarmee 'Daddy' en wijlen Berlusconi me zo hard uitlachen" - haar lichaamstaal was ... not amused.
Hallo kaars lichtje in de wind, ik heb geschreven dat de koers van de afgelopen drie weken weergeeft wat de markt over desbetreffende periode denk, dat is totaal iets anders dan de ziekelijk kromme interpretatie die jij er alweer aan geeftchesini schreef: ↑18 april 2026, 13:39 Hallo groot licht. Een dag geleden kom je hier nog debiteren dat de prestatie van BASF bepaald wordt door de heel korte termijn koers van BASF, dwz de koers op 3 weken. Want die gaat omhoog, dus BASF is heel goed bezig. En vandaag kom je zeggen dat koersen niets voorstellen. Wat jij allemaal debiteert op de SG slaat kant nog wal hoor.
Ik geef geen kromme interpretaties, ik zeg wat ik zie: gisteren kom je zeggen dat de beurskoers voorspellend en interpretatief is, en vandaag beweer je het tegendeel. Ik zie wat ik zie.vortex schreef: ↑18 april 2026, 14:06Hallo kaars lichtje in de wind, ik heb geschreven dat de koers van de afgelopen drie weken weergeeft wat de markt over desbetreffende periode denk, dat is totaal iets anders dan de ziekelijk kromme interpretatie die jij er alweer aan geeftchesini schreef: ↑18 april 2026, 13:39 Hallo groot licht. Een dag geleden kom je hier nog debiteren dat de prestatie van BASF bepaald wordt door de heel korte termijn koers van BASF, dwz de koers op 3 weken. Want die gaat omhoog, dus BASF is heel goed bezig. En vandaag kom je zeggen dat koersen niets voorstellen. Wat jij allemaal debiteert op de SG slaat kant nog wal hoor.![]()
@vortex:Jij hebt stront in jouw ogen uw groot oranje idool verkondigde dit zelf, onder welke steen zit jij? Je mag het laatste woord hebben..groot licht…
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ja, het is al lang duidelijk dat wat jij ziet allerminst met de realiteit overeen komt, hallucineren is een betere omschrijving voor wat jij als zien ervaart.
LOL, een Trump hater gaat nu de woorden van Trump ter verdediging van zijn eigen onzin aanhalen, kan het nog gekker. Je hebt er nochtans veel mee gemeen, wat jij en Trump uitkramen komt zelden overeen met de realiteit
- WartDeBever
- Newbie

- Contacteer:
Hela, Trump niet beledigen. We hebben de man nog nodig!
2de poging
:straat van Hormuz even geopend, hoera stemming op de beurzen vrijdag, olie -10%. Straat snel weer dicht, reactie maandag? Lijkt me zeer slecht voor de economie.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Even slecht voor de economie als 3 dagen geleden toen Iran ze nog niet voor open had verklaard en even slecht als 2 dagen geleden toen Iran zei dat ze open was maar nog steeds dicht was door de Amerikanen. Wat heeft dan nu voor zin om op elke scheet te reageren alsof het een grote verandering is, zolang er geen deftig akkoord is tussen Iran, Israël en de VS is die straat defacto dicht, de paar schepen die er zo nu en dan door glippen maken geen zak uit voor de globale economie.