Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
TIP
Re: Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
Vooral door jaren zelfs ver in het verleden mee te nemen naar het heden, dat trekt op niks. Mensen die toen bv kozen om die 104 dagen te werken kunnen dat nu niet meer veranderen en dat waren de regels toen. Ze wisten ook dat hun pensioen sowieso lager zou zijn maar kozen hiervoor... Je kan dingen veranderen maar niet op die manier. De nva is een bende criminelen.
Laatst gewijzigd door Indalo op 9 april 2026, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ik wil komaf maken met de gevestigde waarden van de SG: VV, Trivium, Vortex. Ze mogen hun mening neerzetten, maar niet meer uit de nek kletsen. Ze moeten leren hun standpunt met argumenten te verdedigen.Destereir schreef: ↑Gisteren 17:36Dat is nou net wat hij anderen verwijt...chesini schreef: ↑Gisteren 16:45
Als er 2 personen zijn die onze pensioenen willen afpakken dan zijn het niet de vriendjes hier maar De Wever en Jambon. Je moet leren een kat een kat te noemen.
Zoals gezegd, schelden kan je op veel manieren doen. Jij doet niets anders dan schelden op mensen, elke post van u is het prijs. Maar je hebt nooit niets gedaan uiteraard. De onschuld zelve. I did not start the fire.
Schelden en van nick wisselen.
Nicks wisselen mag alleen als hij het zelf is of als het er van 'de goede kant' zijn![]()
![]()
Ze gaan je dankbaar zijn voor de eer. De gevestigde waarden ....
Uit hun nek kletsen mag niet meer ?
Hoe ga je dat stoppen ?
Net zoals een rat zijn uitwerpselen dropt waar hij loopt... Net zo gaan die gasten nonsens uit hun nek blijven kletsen.
Het is het allooi van de beest. Dat gaat er nooit uit.
De gouden regel om gelukkig te zijn in het leven.
Verander wat je kan veranderen, aanvaard met wat je niet kan veranderen, en ken het verschil tussen die twee.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Nu heb je wel je coverage vrijgegeven. Niet zo slim.Destereir schreef: ↑Gisteren 17:56Ze gaan je dankbaar zijn voor de eer. De gevestigde waarden ....![]()
![]()
Uit hun nek kletsen mag niet meer ?
Hoe ga je dat stoppen ?
Net zoals een rat zijn uitwerpselen dropt waar hij loopt... Net zo gaan die gasten nonsens uit hun nek blijven kletsen.
Het is het allooi van de beest. Dat gaat er nooit uit.
De gouden regel om gelukkig te zijn in het leven.
Verander wat je kan veranderen, aanvaard met wat je niet kan veranderen, en ken het verschil tussen die twee.
Dat ga je me nog eens moeten uitleggen want dat begrijp ik niet.
Ik zie mijn naam, voornaam, of adres daar niet bij staan...
Ik zie mijn naam, voornaam, of adres daar niet bij staan...
Ik weet waar het vandaan komt maar ik heb dit uit mijn zakje parate kennis gehaald.
Met de organisatie waarmee het vaak wordt verbonden, heb ik niets te maken.
Als sommigen denken van wel ... Je m'en fous.
Ze hebben al zoveel van mij gedacht.

Met de organisatie waarmee het vaak wordt verbonden, heb ik niets te maken.
Als sommigen denken van wel ... Je m'en fous.
Ze hebben al zoveel van mij gedacht.
Je moet geen spreuken citeren als je niet weet vanwaar ze komen.
Wel ... Dat zei ik juist.
Ik weet wel degelijk waar het vandaan komt.
Et alors ?
Waarom zou jij nu ineens lichtgeraakt in je gat gebeten zijn ?
Omdat ik zeg dat ik geen lidkaart heb van die club , mag ik het ook niet citeren ?
1. overal waar wijsheid in zit , kan ik citeren. Blij of niet blij : mij om het even. ik schrijf hier trouwens gewoon wat ik wil.
2. Het is niet omdat je geen boeddhist bent of zelfs een islamiet, dat je geen wijsheid mag halen uit het boeddhisme of uit de citaten van de Dalai Lama. Wat voor nonsens is dat nu weer.
Voor de gasten van rechts : ik zit niet in jullie clubje.
Voor chesini : ik zit ook niet in jouw clubje. Beschouw me gerust als een onafhankelijke.
Ik weet wel degelijk waar het vandaan komt.
Et alors ?
Waarom zou jij nu ineens lichtgeraakt in je gat gebeten zijn ?
Omdat ik zeg dat ik geen lidkaart heb van die club , mag ik het ook niet citeren ?
1. overal waar wijsheid in zit , kan ik citeren. Blij of niet blij : mij om het even. ik schrijf hier trouwens gewoon wat ik wil.
2. Het is niet omdat je geen boeddhist bent of zelfs een islamiet, dat je geen wijsheid mag halen uit het boeddhisme of uit de citaten van de Dalai Lama. Wat voor nonsens is dat nu weer.
Voor de gasten van rechts : ik zit niet in jullie clubje.
Voor chesini : ik zit ook niet in jouw clubje. Beschouw me gerust als een onafhankelijke.
Laatst gewijzigd door Destereir op 9 april 2026, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reinhold Niebuhr. Ondertussen lacht heel Azië Europa uit door het geslijm van Rutte aan zijn daddy..
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Reinhold ... maar ook de AA. De anonieme alcoholisten.
Rutte : Je kan niet zeggen dat ze verrast zijn over zijn geslijm..
Rutte : Je kan niet zeggen dat ze verrast zijn over zijn geslijm..
Laatst gewijzigd door Destereir op 9 april 2026, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat niet maar het wordt potsierlijk.
Hiermee ben ik akkoord. Je moet geen spelregels veranderen tijdens het spel. Verworven rechten moeten gevrijwaard blijven.Indalo schreef: ↑Gisteren 17:51Vooral door jaren zelfs ver in het verleden mee te nemen naar het heden, dat trekt op niks. Mensen die toen bv kozen om die 104 dagen te werken kunnen dat nu niet meer veranderen en dat waren de regels toen. Ze wisten ook dat hun pensioen sowieso lager zou zijn maar kozen hiervoor... Je kan dingen veranderen maar niet op die manier. De nva is een bende criminelen.
Maar het is niet alleen de NVA. Ik heb niet gehoord dat de andere regeringspartijen die hervorming geblokkeerd hebben. Maar dat durven ze natuurlijk niet want anders moet de regering vallen en kunnen ze opnieuw beginnen.
Maar we zijn nu wel in het verkeerde topic daarover bezig.
Aan dat pensioen(2300-3000)ga ik nietTrivium schreef: ↑Gisteren 16:37Ik zal stoppen op de leeftijd die mij werd voorgehouden bij het tekenen van mijn contract. Mogelijks moet ik daar een malus op betalen, dat is nog niet duidelijk maar dat zal me worst wezen. Ze mogen ze hebben hun malus.
Het verschil is dat ik geen dag werkloos ben geweest en ben beginnen werken op mijn 18. Ik kom dus sowieso aan een lange loopbaan.
Mensen die echt ziek zijn verdienen een uitkering. De profiteurs maken het onbetaalbaar. Toch raar dat links dat niet wil snappen. Door de vele profiteurs moeten de mensen die echt hulp nodig hebben het met veel minder doen.
Brembosje was trouwens leerkracht als ik me niet vergis (of als ze niet gelogen heeft). Die zal afhankelijk van welke leerkracht ze was ook wel niet kunnen klagen over haar pensioen. Ik schat tussen de 2300 en 3000 netto. Van mij dik verdiend en ze mag het hebben. Vergeet niet dat je vriendjes de afgunstigen hier dat veel te veel vinden en willen verminderen.
geraken...