Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
TIP
Re: Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
Dorpsfiguren/idioten hebben in hun denkwereld een broerVincentVega schreef: ↑9 april 2026, 21:39Vervang “rechts” door “extreem-links” en “de helft” door “100%” en je hebt volledig gelijk, broer![]()
![]()
- VincentVega
- VIP member

Ik ben de figuur, maar jij de idiootKV schreef: ↑9 april 2026, 21:45Dorpsfiguren/idioten hebben in hun denkwereld een broerVincentVega schreef: ↑9 april 2026, 21:39
Vervang “rechts” door “extreem-links” en “de helft” door “100%” en je hebt volledig gelijk, broer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Ondertussen zijn ze hier in La Palma in alle staten omdat de euro 95 1.44 euro de liter kost. Als ik hen vrolijk fluitend mijn tank vullend de Belgische prijs meedeel dan krijgen ze een beroerte.
In Nederland zijn ze inmiddels al
de 2,50€ de liter gepasseerd....
"Overleg tussen VS en Iran mislukt", de oranje clown heeft weer wat in gang gezet...
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Neen, mijn argumenten komen niet van ChatGPT. Heb je ook een nieuw kunstje bijgeleerd? Iedereen die iets zinnigs vertelt op de SG framen op ChatGPT? Argumenteren en opbouwen, dat is werken. Willen werken, willen tijd investeren. Dat is niet achteroverliggen en oneliners of HLN-artikelen poneren of +1 uitdelen zoals jij.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Zal wel weer rechtstreeks van ChatGPT geplukt zijn.chesini schreef: ↑12 april 2026, 13:36Neen, mijn argumenten komen niet van ChatGPT. Heb je ook een nieuw kunstje bijgeleerd? Iedereen die iets zinnigs vertelt op de SG framen op ChatGPT? Argumenteren en opbouwen, dat is werken. Willen werken, willen tijd investeren. Dat is niet achteroverliggen en oneliners of HLN-artikelen poneren of +1 uitdelen zoals jij.
Prompt van chesini: hoe ontken ik best dat mijn antwoorden van ChatGPT komen.
Steek zelf eens wat tijd en werk in uw antwoorden chesini, het zal mogelijk meer hallucinaties opleveren, maar zeker meer voldoening
Heb je uw post van vandaag over migranten gelezen: kweken als konijnen; stappen van hun bootje in Lampedusa, zoeken gratis advocaat en eisen dan woning op in BE; wonen niet in (verkrotte) arbeiderswoningen.the_bishop schreef: ↑13 april 2026, 13:47Zal wel weer rechtstreeks van ChatGPT geplukt zijn.chesini schreef: ↑12 april 2026, 13:36
Neen, mijn argumenten komen niet van ChatGPT. Heb je ook een nieuw kunstje bijgeleerd? Iedereen die iets zinnigs vertelt op de SG framen op ChatGPT? Argumenteren en opbouwen, dat is werken. Willen werken, willen tijd investeren. Dat is niet achteroverliggen en oneliners of HLN-artikelen poneren of +1 uitdelen zoals jij.
Prompt van chesini: hoe ontken ik best dat mijn antwoorden van ChatGPT komen.
Steek zelf eens wat tijd en werk in uw antwoorden chesini, het zal mogelijk meer hallucinaties opleveren, maar zeker meer voldoening![]()
Dat is een gedrocht van een hallucinatie. Dat kan idd alleen uit uw koker komen.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Zal wel weer rechtstreeks van chatgpt komen...chesini schreef: ↑13 april 2026, 14:05 Heb je uw post van vandaag over migranten gelezen: kweken als konijnen; stappen van hun bootje in Lampedusa, zoeken gratis advocaat en eisen dan woning op in BE; wonen niet in (verkrotte) arbeiderswoningen.
Dat is een gedrocht van een hallucinatie. Dat kan idd alleen uit uw koker komen.
formuleer nu eens een eigen antwoord chesini
Ik heb geen ChatGPT nodig om u van antwoord te dienen. Uw logica is zo elementair, zo primitief dat ze in elkaar stuikt door gewoon maar eens met de ogen te knipperen.the_bishop schreef: ↑13 april 2026, 14:14Zal wel weer rechtstreeks van chatgpt komen...chesini schreef: ↑13 april 2026, 14:05 Heb je uw post van vandaag over migranten gelezen: kweken als konijnen; stappen van hun bootje in Lampedusa, zoeken gratis advocaat en eisen dan woning op in BE; wonen niet in (verkrotte) arbeiderswoningen.
formuleer nu eens een eigen antwoord chesini
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
chesini heeft weer eens aan chatgpt gevraagd om met een gevat antwoord te komen
In de 2de zin zie je dat het probleem met hallucinaties van de chatbot zeer hardnekkig is
Geen enkele chatbot kan een antwoord formuleren op de onzin die jij uitkraamt. Chatbots zijn getraind op wat normale mensen zeggen en schrijven. Die zijn niet getraind op het gewauwel van u. Denk je dat OpenAI, Google, Anthropic ea gaan engineering en tijd en resources steken in het ontcijferen van uw gebrabbel? Die hebben wat anders te doen hoor.the_bishop schreef: ↑13 april 2026, 14:46chesini heeft weer eens aan chatgpt gevraagd om met een gevat antwoord te komen![]()
In de 2de zin zie je dat het probleem met hallucinaties van de chatbot zeer hardnekkig is![]()
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
ipv dit zelfs bij mekaar te typen zal ie het weer wel door chatgpt laten genereren hebben…chesini schreef: ↑13 april 2026, 18:22 Geen enkele chatbot kan een antwoord formuleren op de onzin die jij uitkraamt. Chatbots zijn getraind op wat normale mensen zeggen en schrijven. Die zijn niet getraind op het gewauwel van u. Denk je dat OpenAI, Google, Anthropic ea gaan engineering en tijd en resources steken in het ontcijferen van uw gebrabbel? Die hebben wat anders te doen hoor.
teveel werk en tijd om dat zelfs te doen voor chesini
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Je zit je tijd te verprutsen met Vincent Vega en al zijn nicks. Hij is intellectueel niet in staat inhoudelijk te redeneren. Daarom valt hij altijd iedereen aan.chesini schreef: ↑13 april 2026, 18:22Geen enkele chatbot kan een antwoord formuleren op de onzin die jij uitkraamt.the_bishop schreef: ↑13 april 2026, 14:46
chesini heeft weer eens aan chatgpt gevraagd om met een gevat antwoord te komen![]()
In de 2de zin zie je dat het probleem met hallucinaties van de chatbot zeer hardnekkig is![]()