op zoek
TIP
op zoek
Ik ben op zoek naar de juiste rente van:
Jaar 2006
Maand januari
Bank AXA
type Vast over 20 jaar... (variabel 1/1/1 was dan 3.33)
Alvast bedankt,
Jaar 2006
Maand januari
Bank AXA
type Vast over 20 jaar... (variabel 1/1/1 was dan 3.33)
Alvast bedankt,
Re: op zoek
die gaat volgens mij afhangen van dossier tot dossier.
Banken hanteren niet 1 rentevoet voor 1 bepaalde formule in één maand.
Het tarief van je hypothecaire lening hangt van veel meer zaken af.
Ik denk dat je best je kredietovereenkomst erbij neemt om te zien hoeveel de intrest toen was, of eens contact opneemt met je bankkantoor.
Staat op het betalingsattest dat je jaarlijks ontvangt ook niet de toegepaste rentevoet van het krediet?
Ik denk dat je best je kredietovereenkomst erbij neemt om te zien hoeveel de intrest toen was, of eens contact opneemt met je bankkantoor.
Staat op het betalingsattest dat je jaarlijks ontvangt ook niet de toegepaste rentevoet van het krediet?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
,zerre schreef:die gaat volgens mij afhangen van dossier tot dossier.
dat zoek ik nu net;hoeveel interest (rentevoet)AXA vroeg voor een lening op 20 jaar vast als je weet dat de 1/1/1 op dat moment 3.33 procent was
bedankt
Ach je wil gewoon het referentietarief weten, zonder kortingen enzo.
Misschien neem je dan beter contact op met een kantoor of met de hoofdzetel, die zullen wel een overzicht hebben van de historische rentevoeten
Misschien neem je dan beter contact op met een kantoor of met de hoofdzetel, die zullen wel een overzicht hebben van de historische rentevoeten