Opbrengsten Zonnepanelen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Higherdemon
- Jr. Member

- Contacteer:
Opbrengsten Zonnepanelen
Wat zouden jullie doen met opbrengsten van Zonnepanelen.
Al 3 jaar zet ik alles op een first rekening van Ethias maar die stopt nu. (allé zinloos om hier verder in te storten)
Ik ben op zoek naar een ander iets waar ik geregeld iets kan in storten. Bedoeling is om na 12 jaar dus nu nog 9 jaar eens te kijken hoeveel dat allemaal heeft opgebracht.
Ik kan het op een spaarrekening zetten maar zoweel bij Rabobank of Keytrade of Argenta kan ik maar 1 hoogrentende rekening aanmaken. Komt per jaar ongeveer 1200 euro bij maar wel in stukjes (certificaten en uitsparing electriciteit).
Ik heb gedacht aan een bijkomend fund investment plan maar daar moet je iedere maand in storten.
Tak 21 producten hier betaal je telkens kosten op en aangezien ik veel kleine stortingen wil doen is dat niet zo handig denk ik.
Iemand een idee?
Al 3 jaar zet ik alles op een first rekening van Ethias maar die stopt nu. (allé zinloos om hier verder in te storten)
Ik ben op zoek naar een ander iets waar ik geregeld iets kan in storten. Bedoeling is om na 12 jaar dus nu nog 9 jaar eens te kijken hoeveel dat allemaal heeft opgebracht.
Ik kan het op een spaarrekening zetten maar zoweel bij Rabobank of Keytrade of Argenta kan ik maar 1 hoogrentende rekening aanmaken. Komt per jaar ongeveer 1200 euro bij maar wel in stukjes (certificaten en uitsparing electriciteit).
Ik heb gedacht aan een bijkomend fund investment plan maar daar moet je iedere maand in storten.
Tak 21 producten hier betaal je telkens kosten op en aangezien ik veel kleine stortingen wil doen is dat niet zo handig denk ik.
Iemand een idee?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Opbrengsten Zonnepanelen
Je kan anders nog een NIBC hoogrentende spaarrekening openen?
Momenteel een opbrengst van 1,5% + 1,5% en de beste op de markt!
Momenteel een opbrengst van 1,5% + 1,5% en de beste op de markt!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er is een simpele oplossing: Stort de winsten van je zonnepanelen aan een goed doel, je kan deze dan fiscaal in mindering brengen.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Denk eraan om de opbrengst van de zonnepalen te storten in aandelen van de coöperatieve aan ecopower. Als je niet direct aan je centjes moet zitten ( 6 jaar vast ) en niet vies bent van een klein beetje risico, krijg je toch zo een 6% op je inleg. Niet slecht en toch investeer je ergens in 'groenere' energie 
In een fund investment plan kan je storten wanneer je wil.Higherdemon schreef:Wat zouden jullie doen met opbrengsten van Zonnepanelen.
Iemand een idee?
Je moet het starten, en daarna gewoon stopzetten.
Nadien stort je naar believen, en je maakt er zo veel je wil.
Ik laat mijn buurman mee genieten van de opbrengsten van mijn zonnepanelen. Gans de winter ttz van januari tot eind februari leg ik een verlengkabel over de haag, vanachter in zijn tuin. Hij mag die daar gebruiken zoveel hij wil, gelimiteerd tot 4A. Zo blijf je met je buren in een goede verstandhouding, hij moet tenslotte méé betalen voor mijn zonnepanelen.
4 ampere x 220 volt < 900 Watt/uur...
Wat doet je buurman daar nu mee?
Stofzuigen denk ik al niet...
Misschien een koffiezetapparaat of een strijkijzer?
Nu ja, 't is 't gebaar dat telt
Wat doet je buurman daar nu mee?
Stofzuigen denk ik al niet...
Misschien een koffiezetapparaat of een strijkijzer?
Nu ja, 't is 't gebaar dat telt
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
@vlo ik heb hem een elektrische kettingzaag uitgeleend. Zélf heeft hij geen brandhout of kachel, maar ik wel. Een hoop van 3m hoog ligt daar te wachten om gezaagd te worden.
Clever boy,
Je leent hem dus jouw kettingzaag om jouw brandhout ten jouwen bate te verzagen en dan laat je het nog uitschijnen als een vriendendienst
En dan nog iets Marc M; De DSMT in dat andere topic, heeft dat iets te maken met de Dezert-Smarandache Theory?
Je leent hem dus jouw kettingzaag om jouw brandhout ten jouwen bate te verzagen en dan laat je het nog uitschijnen als een vriendendienst
En dan nog iets Marc M; De DSMT in dat andere topic, heeft dat iets te maken met de Dezert-Smarandache Theory?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Het is puur toeval dat ik dat daar expres gepost heb. Kwestie van tegenstrijdigheden te verenigen.