openen spaarrekening en rente-evolutie op korte termijn
-
mr intrest
- Full Member

openen spaarrekening en rente-evolutie op korte termijn
Beste,
graag 2 vraagjes :
1. Recent stuurde ik mijn aanvraagformulier op voor de opening van een spaarrekening bij Ethias. Hoelang duurt het ongeveer eer ik mijn rekeningnummer zal krijgen?
2. Bij veel banken is er een operatie aan de gang om de intrestvoeten te laten zakken. Ik zou niet graag hebben dat -wanneer ik mijn rekeningnummer krijg- bij jullie de intrestvoeten intussen zouden gedaald zijn. Kan u een uitspraak doen omtrent de rente-evolutie op heel korte termijn voor de spaarekening?
Dank alvast voor een antwoordje terug.
Vriendelijke groeten
graag 2 vraagjes :
1. Recent stuurde ik mijn aanvraagformulier op voor de opening van een spaarrekening bij Ethias. Hoelang duurt het ongeveer eer ik mijn rekeningnummer zal krijgen?
2. Bij veel banken is er een operatie aan de gang om de intrestvoeten te laten zakken. Ik zou niet graag hebben dat -wanneer ik mijn rekeningnummer krijg- bij jullie de intrestvoeten intussen zouden gedaald zijn. Kan u een uitspraak doen omtrent de rente-evolutie op heel korte termijn voor de spaarekening?
Dank alvast voor een antwoordje terug.
Vriendelijke groeten
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: openen spaarrekening en rente-evolutie op korte termijn
Beste,
- het openen van een spaarrekening bij Ethias Bank gaat zeer snel, voor zover alle documenten die wij nodig hebben bij het aanvraagformulier aanwezig zijn. U kan altijd contact opnemen met ons contactcenter (011/28.28.21) indien u meer inlichtingen wenst over de behandeling van uw persoonlijk dossier.
- Ik kan u bevestigen dat wij op heel korte termijn geen aanpassingen voorzien ivm de rentevoeten van onze spaarrekeningen.
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank
- het openen van een spaarrekening bij Ethias Bank gaat zeer snel, voor zover alle documenten die wij nodig hebben bij het aanvraagformulier aanwezig zijn. U kan altijd contact opnemen met ons contactcenter (011/28.28.21) indien u meer inlichtingen wenst over de behandeling van uw persoonlijk dossier.
- Ik kan u bevestigen dat wij op heel korte termijn geen aanpassingen voorzien ivm de rentevoeten van onze spaarrekeningen.
Met vriendelijke groet,
Ethias Bank
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
mr intrest
- Full Member

Bedankt voor uw heel snelle reactie en duidelijkheid rond rente-evolutie op korte termijn : weet ik te waarderen.
Mvg
Mvg
Ik vraag me af hoe snel 'heel snel' is. Een week geleden alle nodige papieren opgestuurd, tot op heden nog geen reactie. Of is onze post dan toch zo snel niet ?
Na precies 8 dagen was het rekeningnummer er.
Na precies 8 dagen was het rekeningnummer er.
Laatst gewijzigd door peerbe op 2 september 2009, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Om verder te gaan ivm de vraag over de rente-evolutie van onze spaarrekeningen wensen wij te melden dat er geen aanpassing voorzien is van onze rentevoeten gedurende de maand september.
Met vriendelijke groeten,
Ethias Bank
Sales Support
Met vriendelijke groeten,
Ethias Bank
Sales Support