Openen van een glazen bol
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Openen van een glazen bol
Ik zou hier even jullie mening willen vragen rond de huidige rentevoet van 0.11 op een spaarrekening. Denken jullie dat we in 2018 een lichte verhoging van de rentevoet gaan krijgen? Op welke termijn zien jullie dat te gebeuren? Zullen we ooit nog een rentevoet van 1 procent krijgen op een spaarboekje?
Re: Openen van een glazen bol
ooit komt die 1% nog wel terug en zelfs veel meer
alles zit in een cylclus he
alles zit in een cylclus he
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De ECB zal pas in 2018 de rente verhogen en die renteverhoging zal door de banken met vertraging en met mondjesmaat aan de klanten doorgegeven worden. Die 1% zal er komen maar hou je adem niet in. 4% zoals we ooit hebben gehad komt nooit meer terug.
Hou er rekening mee dat je pas 1% zult krijgen wanneer de inflatie flink gestegen is, dus winst zul je er niet mee maken. Je verliest koopkracht door op een spaarboekje te sparen.
Hou er rekening mee dat je pas 1% zult krijgen wanneer de inflatie flink gestegen is, dus winst zul je er niet mee maken. Je verliest koopkracht door op een spaarboekje te sparen.
Er zijn alternatieven hoor als nog steeds aan 0.11.pio123 schreef: ↑11 juni 2017, 09:08 Ik zou hier even jullie mening willen vragen rond de huidige rentevoet van 0.11 op een spaarrekening. Denken jullie dat we in 2018 een lichte verhoging van de rentevoet gaan krijgen? Op welke termijn zien jullie dat te gebeuren? Zullen we ooit nog een rentevoet van 1 procent krijgen op een spaarboekje?
Zal wel via het web moeten.
Estate Guru believer.
Ook in deze zaak kunnen wij met onze familiezaak zeer behulpzaam zijn. Onze hoofdactiviteit is en blijft voordeuren, maar één van onze aangetrouwde kozijns is zopas begonnen in glazen bollen. Ik denk wel dat hij alle soorten en maten kan openen. Enfin, morgen is hij terug van een glazenbollencongres in het land van oz, en kzal het hem voorleggen.
Doen jullie ook verhuizingen? Kevva zoekt mss een firma om zijn zetel te verplaatsen. Die offerte van de voordeur mag je dan verticaal klasseren.veujdeuj schreef: ↑11 juni 2017, 20:25 Ook in deze zaak kunnen wij met onze familiezaak zeer behulpzaam zijn. Onze hoofdactiviteit is en blijft voordeuren, maar één van onze aangetrouwde kozijns is zopas begonnen in glazen bollen. Ik denk wel dat hij alle soorten en maten kan openen. Enfin, morgen is hij terug van een glazenbollencongres in het land van oz, en kzal het hem voorleggen.

- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
pukkie007 schreef: ↑11 juni 2017, 22:09Doen jullie ook verhuizingen? Kevva zoekt mss een firma om zijn zetel te verplaatsen. Die offerte van de voordeur mag je dan verticaal klasseren.veujdeuj schreef: ↑11 juni 2017, 20:25 Ook in deze zaak kunnen wij met onze familiezaak zeer behulpzaam zijn. Onze hoofdactiviteit is en blijft voordeuren, maar één van onze aangetrouwde kozijns is zopas begonnen in glazen bollen. Ik denk wel dat hij alle soorten en maten kan openen. Enfin, morgen is hij terug van een glazenbollencongres in het land van oz, en kzal het hem voorleggen.![]()

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
pukkie007 schreef: ↑11 juni 2017, 22:09Doen jullie ook verhuizingen? Kevva zoekt mss een firma om zijn zetel te verplaatsen. Die offerte van de voordeur mag je dan verticaal klasseren.veujdeuj schreef: ↑11 juni 2017, 20:25 Ook in deze zaak kunnen wij met onze familiezaak zeer behulpzaam zijn. Onze hoofdactiviteit is en blijft voordeuren, maar één van onze aangetrouwde kozijns is zopas begonnen in glazen bollen. Ik denk wel dat hij alle soorten en maten kan openen. Enfin, morgen is hij terug van een glazenbollencongres in het land van oz, en kzal het hem voorleggen.![]()
de btw die aangerekend wordt is wel uit Thailand
De Inflatie zal niet flink stijgen. ECB hanteert de 2 procent grens. En ze weten waarom ze het doen. Ten eerste om geen hyperinflatie te veroorzaken en ten 2de om geen deflatie te veroorzaken.Yaris schreef: ↑11 juni 2017, 09:42 De ECB zal pas in 2018 de rente verhogen en die renteverhoging zal door de banken met vertraging en met mondjesmaat aan de klanten doorgegeven worden. Die 1% zal er komen maar hou je adem niet in. 4% zoals we ooit hebben gehad komt nooit meer terug.
Respectievelijk de oorzaak van Duitsland en Japan