Opening Account
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Berichten: 1022
- Lid geworden op: 13 nov 2008
- Contacteer:
Opening Account
Geachte,
Ik heb maandag een brief op de post gedaan om een account te openen. Krijg je normaal geen bevestiging via e-mail dat de account geopend is? Ik weet ook wel dat ik gewoon wat geduld moet hebben maar een mens houdt nu eenmaal van een houvast
Ik heb maandag een brief op de post gedaan om een account te openen. Krijg je normaal geen bevestiging via e-mail dat de account geopend is? Ik weet ook wel dat ik gewoon wat geduld moet hebben maar een mens houdt nu eenmaal van een houvast
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Opening Account
Alvast bedankt voor uw vertrouwen in Rabobank.be!
Wanneer u ons uw aanvraagformulier voor opening van een nieuwe rekening toestuurde dan wordt deze aanvraag meestal nog dezelfde dag behandeld. Als de aanvraag volledig is worden vervolgens uw rekeningen onmiddellijk geopend en krijgt u inderdaad van ons een bevestigingsmail toegestuurd met daarin de melding van de opening van uw rekeningen en de aankondiging dat uw Digipass, rekening- en gebruiksgegevens eerstdaags per post bij u zullen worden afgeleverd.
Indien u tot op heden deze bevestigingsmail nog niet ontving dan lijkt het ons het beste om de status van uw aanvraag na te kijken. Om dat te kunnen doen dienen we wel te beschikken over een aantal identificatiegegevens. U neemt daarom best telefonisch contact op met onze Klantendienst op het nummer 03/289 28 88. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 08u30 tot 19u00 (vrijdag tot 18u30). U kan ons natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar info@rabobank.be. Wij kijken met plezier uw aanvraag na en informeren u over de status ervan.
Wanneer u ons uw aanvraagformulier voor opening van een nieuwe rekening toestuurde dan wordt deze aanvraag meestal nog dezelfde dag behandeld. Als de aanvraag volledig is worden vervolgens uw rekeningen onmiddellijk geopend en krijgt u inderdaad van ons een bevestigingsmail toegestuurd met daarin de melding van de opening van uw rekeningen en de aankondiging dat uw Digipass, rekening- en gebruiksgegevens eerstdaags per post bij u zullen worden afgeleverd.
Indien u tot op heden deze bevestigingsmail nog niet ontving dan lijkt het ons het beste om de status van uw aanvraag na te kijken. Om dat te kunnen doen dienen we wel te beschikken over een aantal identificatiegegevens. U neemt daarom best telefonisch contact op met onze Klantendienst op het nummer 03/289 28 88. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 08u30 tot 19u00 (vrijdag tot 18u30). U kan ons natuurlijk ook altijd een mailtje sturen naar info@rabobank.be. Wij kijken met plezier uw aanvraag na en informeren u over de status ervan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Berichten: 1022
- Lid geworden op: 13 nov 2008
- Contacteer:
Re: Opening Account
het is in orde, ik had blijkbaar vergeten mijn handtekening te zetten
Het is ook de eerste keer dat ze mij vroegen om een grotere kopie van identiteitskaart toe te voegen. Wou er een A0 formaat insteken maar heb het maar bij A4 gehouden :-)
Dank u voor de moeite, Dat is niet meer zo vanzelfsprekend in de financiële sector
Dank u voor de moeite, Dat is niet meer zo vanzelfsprekend in de financiële sector