Operationele leasing prijzen vergelijken?
Operationele leasing prijzen vergelijken?
Weet iemand nog websites buiten DirectLease waar ik gemakkelijk prijzen kan vergelijken?
Ben vooral op zoek naar het beste wat ik kan halen uit 48 maand + 25000km per jaar + automaat + cruise control
Ik dacht aan een Toyota Yaris Hybride Y-conic (full option), maar weet niet zeker of een buggy in die koffer zou passen mocht er ooit een kind komen. Eventueel andere hatchbacks kan ik ook nog met goede opties proberen samen stellen zoals de Ford Fiesta, Kia Rio, Nissan Pulsar, ...
Ik blijf met voorkeur wel liever weg van breaks of wagons alsook Franse automerken of Volkswagen groep.
Qua SUVs had ik mijn ook laten vallen op een Suzuki Vitara, Ford Ecosport, Kia Niro, Opel Crossland X, andere?
Ben vooral op zoek naar het beste wat ik kan halen uit 48 maand + 25000km per jaar + automaat + cruise control
Ik dacht aan een Toyota Yaris Hybride Y-conic (full option), maar weet niet zeker of een buggy in die koffer zou passen mocht er ooit een kind komen. Eventueel andere hatchbacks kan ik ook nog met goede opties proberen samen stellen zoals de Ford Fiesta, Kia Rio, Nissan Pulsar, ...
Ik blijf met voorkeur wel liever weg van breaks of wagons alsook Franse automerken of Volkswagen groep.
Qua SUVs had ik mijn ook laten vallen op een Suzuki Vitara, Ford Ecosport, Kia Niro, Opel Crossland X, andere?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Operationele leasing prijzen vergelijken?
Komt in grote lijnen wel overeen :-). Helpt me al zeker verder!landethk schreef: ↑25 november 2018, 16:30 Deze heb je ook nog:
https://www.autogids-leasing.be/nl/vehi ... =VOLVO#sme
Re: Operationele leasing prijzen vergelijken?
Check ook eens Arval. Ook vaak tijdelijke deals.