Oplaad palen aandelen
TIP
-
Vinny70
Oplaad palen aandelen
Oplaad palen aandelen. Op dit moment iets waar velen wellicht al zijn ingestapt of dit van plan zijn.
Ik kijk vooral uit naar het EVBox aandeel die binnenkort op de beurs zou gaan.
Zou normaal eind maart zijn. Vreemd dat dit nog niet het geval is.
Zou er alsnog een haar in de boter zitten?
Is voor 40% in handen van Engie en misschien is het daarom ook interessant om wat van deze aandelen te kopen.
Engie is immers een zeer sterk bedrijf.
EVBox staat in Europa momenteel aan de top in Europa
Vooral nu beslist is dat bedrijfswagens, volledig moet overschakelen naar elektrisch denk ik dat er heel wat te verwachten is in deze sector.
Ik ben dit onderwerp gestart om via deze weg misschien meer te weten te komen ivm deze nog te ontploffen aandelen.
Ik kijk vooral uit naar het EVBox aandeel die binnenkort op de beurs zou gaan.
Zou normaal eind maart zijn. Vreemd dat dit nog niet het geval is.
Zou er alsnog een haar in de boter zitten?
Is voor 40% in handen van Engie en misschien is het daarom ook interessant om wat van deze aandelen te kopen.
Engie is immers een zeer sterk bedrijf.
EVBox staat in Europa momenteel aan de top in Europa
Vooral nu beslist is dat bedrijfswagens, volledig moet overschakelen naar elektrisch denk ik dat er heel wat te verwachten is in deze sector.
Ik ben dit onderwerp gestart om via deze weg misschien meer te weten te komen ivm deze nog te ontploffen aandelen.
Re: Oplaad palen aandelen
Op beursig is er reeds een topic over evbox
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.