Opsplitsen verzekeringen brand en diefstal
Opsplitsen verzekeringen brand en diefstal
Dag iedereen,
Wij zitten noodgedwongen met een brandverzekering bij Dexia (lees: voorwaarde voor hypothecaire lening)
Nu zijn we niet tevreden met deze bank, we willen dus zo weinig mogelijk van hun diensten gebruik maken.
Is het interessant om een diefstal en inboedelverzekering bij een andere maatschappeij te nemen, of weegt het 'voordeel' van een groepering onder 1 polis nooit op tegen de aparte bedragen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij zitten noodgedwongen met een brandverzekering bij Dexia (lees: voorwaarde voor hypothecaire lening)
Nu zijn we niet tevreden met deze bank, we willen dus zo weinig mogelijk van hun diensten gebruik maken.
Is het interessant om een diefstal en inboedelverzekering bij een andere maatschappeij te nemen, of weegt het 'voordeel' van een groepering onder 1 polis nooit op tegen de aparte bedragen?
Re: Opsplitsen verzekeringen brand en diefstal
Bij schade aan gebouw en inhoud heb je tweemaal vrijstelling. is een groot nadeel.Fraka schreef:Dag iedereen,
Daarnaast misschien discussie wat inhoud en gebouw is (bvb kapotte inductieplaat door bliksem, is gebouw maar Dexia zal wel moeilijk doen om de boel te vertragen)
Nu, Dexia is ook wel een kl*teverzekering dus ik zou toch mijn inboedel apart verzekeren (en zeker rechtsbijstand na brand nemen)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dag nuyttie, bedankt voor je antwoord!
Bijvraagje,
Ik heb berekend dat de 'boete' in % bij het wegnemen van de brandverzekering een meerkost van 309,787 euro per jaar zou geven.
Haal ik dat eruit???
Ik heb berekend dat de 'boete' in % bij het wegnemen van de brandverzekering een meerkost van 309,787 euro per jaar zou geven.
Haal ik dat eruit???
Nee, dat zou ik niet doen. 309,87 euro is veel geld (voor mij toch)Fraka schreef:Bijvraagje,
Haal ik dat eruit???