Opzeggen argenta rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Opzeggen argenta rekening
Ik ben op de site van argenta aan het kijken en hier op het forum aan het zoeken.
Maar wat moet ik juist doen om mijn rekening bij argenta op te zeggen?
Een aangetekende brief sturen? Maar naar welk adres. Iemand die mij misschien kan helpen?
Maar wat moet ik juist doen om mijn rekening bij argenta op te zeggen?
Een aangetekende brief sturen? Maar naar welk adres. Iemand die mij misschien kan helpen?
Re: Opzeggen argenta rekening
Beste.
Je kunt zelf uw spaarrekeningen laten stopzetten in uw Argenta kantoor.Zij zullen alles meteen afsluiten en saldo met interest overschrijven naar uw andere bank.Je hoeft niks aangetekend op te sturen.Je kunt ook uw andere bank de opdracht geven om de rekeningen met bijhorend saldo en domicieleringen laten over te zetten.Dan hoef je niet meer in uw Argenta kantoor te zijn.
Je kunt zelf uw spaarrekeningen laten stopzetten in uw Argenta kantoor.Zij zullen alles meteen afsluiten en saldo met interest overschrijven naar uw andere bank.Je hoeft niks aangetekend op te sturen.Je kunt ook uw andere bank de opdracht geven om de rekeningen met bijhorend saldo en domicieleringen laten over te zetten.Dan hoef je niet meer in uw Argenta kantoor te zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Opzeggen argenta rekening
Dank je wel. Ben gewoon langs geweest en alles is opgezegd.