opzeggen iinternetrekeningen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Bankroet
opzeggen iinternetrekeningen
Zou iemand mij kunnen meedelen hoe ik internetrekeningen kan stopzetten
Ik heb er 3 bij Rabobank en zou die met Nieuwjaar willen opzeggen
Of is het aan te raden om die te houden met saldo nul ?
Ik heb er 3 bij Rabobank en zou die met Nieuwjaar willen opzeggen
Of is het aan te raden om die te houden met saldo nul ?
Re: opzeggen iinternetrekeningen
Bij Deutsche bank en Keytrade logde ik in in via de website en stuurde dan een berichtje via de contactmogelijkheid. Heeft al altijd gewerkt.
Pecunia non olet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Op de site van Rabobank vind ik iet echt iets over hoe je rekeningen kunt afsluiten.
Maar volgens mij is dat ook helemaal niet nodig. Ik zou de rekening houden. Ze is toch gratis en als de interestvoeten bij Rabobank zouden stijgen kan je er eenvoudigweg opnieuw geld opzetten en hoef je geen nieuwe rekening te openen
Maar volgens mij is dat ook helemaal niet nodig. Ik zou de rekening houden. Ze is toch gratis en als de interestvoeten bij Rabobank zouden stijgen kan je er eenvoudigweg opnieuw geld opzetten en hoef je geen nieuwe rekening te openen
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Het is inderdaad makkelijker om gratis rekeningen te houden voor het geval de rente er opnieuw zou stijgen.
Tenzij je er echt weg wil, kan je hen gewoon een brief sturen met het volgende bij ingesloten:
- rekeningen die je wil afsluiten
- kopie van identiteitskaart (voor- en achterkant) van ALLE rekeninghouders (volmachthouders)
- rekeningnummer waarop het resterende saldo en eventuele intresten op kunnen doorgestort worden.
- alle rekeninghouders dienen de brief te handtekenen.
Op deze manier heb ik nooit problemen ondervonden om ergens een rekening af te sluiten.
Tenzij je er echt weg wil, kan je hen gewoon een brief sturen met het volgende bij ingesloten:
- rekeningen die je wil afsluiten
- kopie van identiteitskaart (voor- en achterkant) van ALLE rekeninghouders (volmachthouders)
- rekeningnummer waarop het resterende saldo en eventuele intresten op kunnen doorgestort worden.
- alle rekeninghouders dienen de brief te handtekenen.
Op deze manier heb ik nooit problemen ondervonden om ergens een rekening af te sluiten.
Ik heb hier ooit eens gelezen dat als je een spaarboekje hebt en je laat dit staan zonder bij te storten dat je daarop beboet wordt. Klopt dit? Kan belangrijk zijn in het bovenstaande verhaal.
Kan iemand mij zeggen of er iets aangerekend wordt als je bij Keytrade of Rabobank een boekje laat bestaan zonder geld op of zonder dat het aangroeit?
Kan iemand mij zeggen of er iets aangerekend wordt als je bij Keytrade of Rabobank een boekje laat bestaan zonder geld op of zonder dat het aangroeit?
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Mijn raborekening heeft lange tijd leeg gestaan, nooit problemen mee gehad.
Denk bij Keytrade net hetzelfde.
Nooit problemen mee gehad.
klopt : enkel bij bv Recordbank, Argenta en nog een aantal banken moet je betalen als je enkele jaren bv minder dan 50 euro op de rekening hebt, en gedurende die jaren geen verrichtingen doetfreetotax2005 schreef: Mijn raborekening heeft lange tijd leeg gestaan, nooit problemen mee gehad.
Dat is een interessant weetje, dan moet ik niet de hele tijd die 50 euro houden op de rekeningen die ik amper gebruik. Waar heb je dat gelezen, Stier?Stier schreef: Ik denk dat die regel nu al bij alle banken is afgeschaft. Argenta gebruikt deze niet meer vanaf 2009.
-> Ik heb het gevonden. Het stond in een ouder bericht
Laatst gewijzigd door Maarten op 9 december 2009, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.