Orange Belgium
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Orange Belgium
Ter info: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210407_93291352
En:
Ik biedt mijn stukken niet aan.
En:
De kalender voorziet dat het Bod open wordt gesteld van 8 april 2021 tot en met 23 april 2021. De resultaten worden gepubliceerd op 27 april 2021.
Indien de gewone algemene vergadering van de Doelvennootschap van 5 mei 2021 het voorgestelde brutodividend van 0,50 EUR per aandeel voor het boekjaar 2020 goedkeurt en de ex-dividend datum valt vóór de datum van betaling van de Biedprijs, wordt het bedrag van dit bruto dividend afgetrokken van de Prijs van het Bod van 22,0 EUR per Aandeel. De prijs van het Bod zal dus 21,50 EUR bedragen.
Ik biedt mijn stukken niet aan.
Re: Orange Belgium
Weinig boeiend, we zijn natuurlijk allemaal aan het wachten op de beursgang van Orange EMEA, wat wel een zeer lange termijnbedoeling is, blijkbaar....
(en echt niks van nieuws te vinden, sebiet is het al gebeurd zonder dat ik ervan weet)
Maar bon, altijd grappig als banken onderling discussieren.
(en echt niks van nieuws te vinden, sebiet is het al gebeurd zonder dat ik ervan weet)
Maar bon, altijd grappig als banken onderling discussieren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vandaag laatste dag van het (initiële) bod. Heb zonet enkele ITM september call opties gekocht om mee te liften op een eventueel hoger bod. Neerwaarts risico lijkt me zeer beperkt aangezien alle partijen het erover eens zijn dat OBEL "minstens" 22€ waard is.
Orange SA heeft na eerste ronde zowat 75% van de aandelen van Orange Belgium in handen, en lanceert een tweede ronde aan dezelfde biedprijs 22€. Niet meteen uitzicht op een hoger bod dus. Koers noteert intussen wel terug hoger dan het bod.
Euronext heeft de opties op Orange Belgium geschrapt nav. het overnamebod
en gesettled op basis van "fair value".
Dat vind ik nogal prematuur aangezien het aandeel wel nog gewoon verhandeld wordt.
Dat vind ik nogal prematuur aangezien het aandeel wel nog gewoon verhandeld wordt.
Het bod op Orange Belgium wordt niet verdergezet, Orange SA blijft steken op een belang van 77%.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
De koersval (correctie?) is precies begonnen ...