Orange TV
Re: Orange TV
+ je vergelijkt een beetje verkeerd.
Internet bij orange is onbeperkt.
Internet bij orange is onbeperkt.
ja nu we toch bezig zijn is ook orange.
150 minuten bellen
onbeperkt sms
1,5 gb data
voor 15 € per maand wie gebruikt dat. ( de duurdere buiten beschouwing gelaten)
( die data oke , de rest maar wel elke maand 15 €)
Over een gsm voor 9 € spreken we nog niet.
Estate Guru believer.
Hoe ik dat regel met die 4 fakturen per maand :
Skype stuurt geen faktuur. Er gaat gewoon een bedrag van mijn prepaid saldo bij Skype.
Betaling via domiciliering voor de rest ... en fakturen elektronisch ontvangen en opslaan.
Maar ik denk dat het geen gemeende vraag was van Platin
De telecombedrijven willen iedereen het idee aanpraten dat wij voor alles EEN leverancier willen.
ZIJ willen dat. Ik niet.
Voor MIJN zak vergelijk ik helemaal niet verkeerd.
Ik heb genoeg met minder dan 40 GB per maand. Waarom moet ik nu eigenlijk onbeperkt internet hebben ?
Ik heb genoeg met 150 minuten, 500 MB en 1000 sms'en voor 8 euro bij Scarlet.
Waarom moet ik 15 euro geven om meer te kunnen verbruiken als ik dat niet doe..
De rekening is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Ik wou alleen maar zeggen dat bv de MINIMUS eerder een kleine Maximus is. En dat kopen in Quattro play niet altijd de beste keuze is.
Vroeger had Fortis een zichtrekening met de mogelijkheid om kaarten voor optredens te boeken, tegen maandelijkse betaling uiteraard. Waarom zou ik elke maand betalen om kaarten daarvoor bij Fortis te kunnen bestellen als ik maar naar 1 optreden om de 10 jaar ga ?
Wees een bewuste consument en weet wat je nodig hebt. Ik wil wel betalen voor kwaliteit. Niet voor ongebruikte extra's.
Als je morgen een groentenwinkeltje begint van 5 m2 groot ga je toch ook geen vrachtwagen van 15 ton kopen om je spullen te van de vroegmarkt te vervoeren ?
Orange : De 'zo goed als' verplichting om meer producten af te nemen bij TV (gedeeltelijk ook zo bij Melkimus) : ik stel me daar de vraag bij of ze eigenlijk wel klanten willen. Of alleen die klanten die onder hun voorwaarden producten gaan afnemen.
Skype stuurt geen faktuur. Er gaat gewoon een bedrag van mijn prepaid saldo bij Skype.
Betaling via domiciliering voor de rest ... en fakturen elektronisch ontvangen en opslaan.
Maar ik denk dat het geen gemeende vraag was van Platin

De telecombedrijven willen iedereen het idee aanpraten dat wij voor alles EEN leverancier willen.
ZIJ willen dat. Ik niet.
Voor MIJN zak vergelijk ik helemaal niet verkeerd.
Ik heb genoeg met minder dan 40 GB per maand. Waarom moet ik nu eigenlijk onbeperkt internet hebben ?
Ik heb genoeg met 150 minuten, 500 MB en 1000 sms'en voor 8 euro bij Scarlet.
Waarom moet ik 15 euro geven om meer te kunnen verbruiken als ik dat niet doe..
De rekening is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Ik wou alleen maar zeggen dat bv de MINIMUS eerder een kleine Maximus is. En dat kopen in Quattro play niet altijd de beste keuze is.
Vroeger had Fortis een zichtrekening met de mogelijkheid om kaarten voor optredens te boeken, tegen maandelijkse betaling uiteraard. Waarom zou ik elke maand betalen om kaarten daarvoor bij Fortis te kunnen bestellen als ik maar naar 1 optreden om de 10 jaar ga ?
Wees een bewuste consument en weet wat je nodig hebt. Ik wil wel betalen voor kwaliteit. Niet voor ongebruikte extra's.
Als je morgen een groentenwinkeltje begint van 5 m2 groot ga je toch ook geen vrachtwagen van 15 ton kopen om je spullen te van de vroegmarkt te vervoeren ?
Orange : De 'zo goed als' verplichting om meer producten af te nemen bij TV (gedeeltelijk ook zo bij Melkimus) : ik stel me daar de vraag bij of ze eigenlijk wel klanten willen. Of alleen die klanten die onder hun voorwaarden producten gaan afnemen.
Het probleem dat Orange heeft is puur Telenet.
Telenet vraagt enorm hoge tarieven om Orange de kabel te laten gebruiken en daardoor moet je verplicht een gsm abbonement erbij nemen. Want daar kunnen ze winst op halen.
En verplichten om producten bij de TV te nemen? Welke dan?
Internetsnelheid is meer dan voldoende.
Extra decoders betaal je voor.
Maar dat is toch bij elke provider?
bij Scarlet vind ik de opties zelfs nog erger. daar kan je extra zenderpakketten enzo betalen tot je op het niveau zit qua kosten gelijk aan Proximus met de helft snelheid.
Telenet vraagt enorm hoge tarieven om Orange de kabel te laten gebruiken en daardoor moet je verplicht een gsm abbonement erbij nemen. Want daar kunnen ze winst op halen.
En verplichten om producten bij de TV te nemen? Welke dan?
Internetsnelheid is meer dan voldoende.
Extra decoders betaal je voor.
Maar dat is toch bij elke provider?
bij Scarlet vind ik de opties zelfs nog erger. daar kan je extra zenderpakketten enzo betalen tot je op het niveau zit qua kosten gelijk aan Proximus met de helft snelheid.
Je kan Orange TV niet als 'stand alone' product nemen. Je moet er gsm of internet bijnemen.
Bij Proximus moet je er een vaste lijn of internet bijnemen... Zelfde pot nat.
Voor mij is dat al reden genoeg om van geen van beide merken tv in huis te willen.
Ik heb het niet voor die logica van 'als je vier verschillende producten bij ons koopt ben je maar een beetje duurder af'.
En die lullige korting dioe je krijgt als je een heel duur gsm abonnement erbij neemt ... pffffffff...
Ach.. Ik heb het niet voor dat merk. Voor geen enkele eigenlijk. Ik ben van geen enkel merk in de telecom nog fan.
Ik neem gewoon wat me het beste uitkomt. Dat zou iedereen moeten doen.
En die lullige korting die je krijgt als je een heel duur gsm abonnement erbij neemt ... pffffffff...
Ach.. Ik heb het niet voor dat merk. Voor geen enkele eigenlijk. Ik ben van geen enkel merk in de telecom nog fan.
[/quote]
Hopelijk worden ze ooit eens wakker de meute.
[/quote]
Hopelijk worden ze ooit eens wakker de meute.
Estate Guru believer.
Onlangs ook overgestapt op Orange tv + Internet.
Technieker was hier op minder dan een uurtje terug buiten. Installatie was gratis, dus waarom niet de sprong wagen.
Digitale tv doet het goed. Eerste drie seconden na zappen lopen inderdaad niet synchroon, maar dat herstelt zich snel en ervaar ik niet als hinderlijk.
Ook het internet lijkt op het eerste zicht ruimschoots te voldoen (snelheidstest +70 Mbps download).
Reden waarom we zijn overgestapt: de constante prijsverhogingen van telenet en het gebrek aan erkenning van bestaande jarenlange klanten. Nieuwe klanten daarentegen worden bijna doodgesmeten met cadeaus en allerhande kortingen.
Daarbij komt dat we maandelijks 6 euro besparen (alle beetjes helpen), onze gsm-abonnementen een upgrade krijgen zowel qua belminuten als data en het internetgebruik 'onbeperkt' is (Netflix!).
Afwachten natuurlijk wat de toekomst brengt, maar eerste indruk is alleszins positief!
Technieker was hier op minder dan een uurtje terug buiten. Installatie was gratis, dus waarom niet de sprong wagen.
Digitale tv doet het goed. Eerste drie seconden na zappen lopen inderdaad niet synchroon, maar dat herstelt zich snel en ervaar ik niet als hinderlijk.
Ook het internet lijkt op het eerste zicht ruimschoots te voldoen (snelheidstest +70 Mbps download).
Reden waarom we zijn overgestapt: de constante prijsverhogingen van telenet en het gebrek aan erkenning van bestaande jarenlange klanten. Nieuwe klanten daarentegen worden bijna doodgesmeten met cadeaus en allerhande kortingen.
Daarbij komt dat we maandelijks 6 euro besparen (alle beetjes helpen), onze gsm-abonnementen een upgrade krijgen zowel qua belminuten als data en het internetgebruik 'onbeperkt' is (Netflix!).
Afwachten natuurlijk wat de toekomst brengt, maar eerste indruk is alleszins positief!
Onlangs ook zelf overgeschakeld naar Orange alsook 2 collega's en 2 familieleden overtuigd over te schakelen.
Er zijn nog maar weinig redenen om bij Telenet / Proximus te blijven.
Ik zie nog maar 2 mogelijke redenen om niet over te schakelen:
- ontbreken homespot / Proximusfon functie. Maar hoe vaak gebruik je dat effectief?
- het verknocht zijn een een @telenet.be of @proximus.be mailadres. Maar imo is het gebruiken van een mailadres via de privder altijd een slechte keuze. Gratis provider-onafhankelijke alternatieven genoeg.
Voor mezelf een besparing van €10 per maand. Bij collega's en familie liep de besparing soms op tot €25 per maand.
- ontbreken homespot / Proximusfon functie. Maar hoe vaak gebruik je dat effectief?
- het verknocht zijn een een @telenet.be of @proximus.be mailadres. Maar imo is het gebruiken van een mailadres via de privder altijd een slechte keuze. Gratis provider-onafhankelijke alternatieven genoeg.
Voor mezelf een besparing van €10 per maand. Bij collega's en familie liep de besparing soms op tot €25 per maand.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Zijn er geen plannen van de regering dat je uw email adres mag behouden, ook na een overstap. Hetzelfde principe zoals bij een overstap van een gsm nummer?interzone schreef: ↑19 juli 2018, 14:41 Onlangs ook zelf overgeschakeld naar Orange alsook 2 collega's en 2 familieleden overtuigd over te schakelen.
Indien dit erdoor komt, stap ik zeker over naar Orange.
Ik gebruik een telenet email en dat is nog de enige reden om te blijven...
Nog niets van gehoord dat er die plannen zouden zijn. Zou mooi zijn.
Als er mensen zijn waar dat het enige struikelblok is, na afsluiten van je Telenet abo is je mailadres nog 18 maanden bruikbaar. Lijkt me sowieso tijd genoeg om contacten in kennis te stellen.
Mails die je bewaard hebt op de server van Telenet, kan je overigens importeren in je outlook.com of gmail.com adres.
Als er mensen zijn waar dat het enige struikelblok is, na afsluiten van je Telenet abo is je mailadres nog 18 maanden bruikbaar. Lijkt me sowieso tijd genoeg om contacten in kennis te stellen.
Mails die je bewaard hebt op de server van Telenet, kan je overigens importeren in je outlook.com of gmail.com adres.
Ook enige tijd geleden overgestapt van Telenet naar Orange en dit levert voor ons een voordeel van 30.8€ per maand op.
Zeker de moeite om dit eens te bekijken.

Zeker de moeite om dit eens te bekijken.
E-mail adres behouden zou mooi zijn, eens mailtje sturen naar KP of A. De Croo, die regelen alles.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Krijg je trouwens nog steeds eleven sports gratis bij uw Love pakket?
Is dit een permanent voordeel?
Is dit een permanent voordeel?
Heb eleven sports 1 en 2, ben nu toch al reeds enkele maanden klant dus denk ik dat het in het pakket blijft.
Ik zit momenteel bij Proximus (GSM met weinig verbruik bij Dommel), dus benieuwd als ik was ben ik even gaan kijken op de site van Orange. Voor mij is het geen optie, ik kom er zelfs dik 5 euro per maand duurder uit.