Orange TV
Re: Orange TV
Ik zit daar toch al jaren redelijk goed bij (vergelijk periodiek met de aanbiedingen van Proximus maar zijn altijd een beetje duurder). Zit er al bij toen ze nog Mobistar genoemd werden (en de eersten waren om het monopolie van Belgacom te doorbreken). Dat ze nu Orange heten kan ik ook niet helpen. Zolang ze hun voorwaarden blijven houden die mijn vraag dekt blijf ik lekker zitten. Kost me zelden meer dan een euro/maand.
Ik weet niet of we over hetzelfde praten hier.
Ik bedoelde dat je, als je Orange TV wil, ook andere producten van hen moet nemen. Anders kan het niet.
Ik had het niet over mobiele telefonie maar over het tv aanbod van Orange.
Als ik dat op dit moment bekijk, zie ik dat je nog altijd de TV moet nemen in combinatie met internet.
Misschien is het ook voor Orange zelf een zwakte dat ze de tv niet als enige product kunnen aanbieden en dat ze het in combinatie met een ander product (moeten) doen om nog aan winst te komen.
Als ik voor mezelf kijk, ...maar dat is dan voor mijn specifieke situatie en verbruik ben ik niet goedkoper af met Orange.
Internet : 27,50 voor Proximus Internet, 100 GB per maand datatrafiek
Mobiele telefonie : 8 euro bij Scarlet voor een abonnement met 150 min, onbeperkt SMS en 500 MB data
TV : sat tv voor 14,90 euro per maand - een paar honderd zenders , veel Engelse tv zenders via Astra 2 (gratis te bekijken)
Skype onbeperkt bellen naar vaste lijnen : 3,15 euro per maand
Totaal 53,55 euro
Love is 74 euro maar dan heb je wel onbeperkte datatrafiek voor internet, onbeperkt bellen en 8GB data voor mobiel, gratis Eleven Sports op tv.
Onbeperkte data heb ik niet nodig voor internet, onbeperkt bellen op mobiel ook niet, 8GB op mobiel idem.. en Eleven sports heb ik liever niet dan wel.
Mijn besparing voor 'alles wat ik wil en nodig heb' is 20,45 euro per maand.
Mijn combinatie zal niet voor iedereen nuttig zijn, daar ben ik me van bewust.
Ik bedoelde dat je, als je Orange TV wil, ook andere producten van hen moet nemen. Anders kan het niet.
Als ik dat op dit moment bekijk, zie ik dat je nog altijd de TV moet nemen in combinatie met internet.
Misschien is het ook voor Orange zelf een zwakte dat ze de tv niet als enige product kunnen aanbieden en dat ze het in combinatie met een ander product (moeten) doen om nog aan winst te komen.
Als ik voor mezelf kijk, ...maar dat is dan voor mijn specifieke situatie en verbruik ben ik niet goedkoper af met Orange.
Mobiele telefonie : 8 euro bij Scarlet voor een abonnement met 150 min, onbeperkt SMS en 500 MB data
TV : sat tv voor 14,90 euro per maand - een paar honderd zenders , veel Engelse tv zenders via Astra 2 (gratis te bekijken)
Totaal 53,55 euro
Love is 74 euro maar dan heb je wel onbeperkte datatrafiek voor internet, onbeperkt bellen en 8GB data voor mobiel, gratis Eleven Sports op tv.
Onbeperkte data heb ik niet nodig voor internet, onbeperkt bellen op mobiel ook niet, 8GB op mobiel idem.. en Eleven sports heb ik liever niet dan wel.
Haelewyn,
Het is heel simpel op het moment zelf kan Orange enkel winst maken met gsm abbonementen door de tarieven die telenet aanrekent voor internet en tv.
Als je echter het nieuws hebt gevolgd gaan die tarieven door de wet omlaag en zal Orange dus in de middellange toekomst internet only kunnen aanbieden en aantrekkelijkere prijzen.
Vanaf augustus gaan die tarieven omlaag maar het effect zal zich pas voelen in 2019.
Het is heel simpel op het moment zelf kan Orange enkel winst maken met gsm abbonementen door de tarieven die telenet aanrekent voor internet en tv.
Als je echter het nieuws hebt gevolgd gaan die tarieven door de wet omlaag en zal Orange dus in de middellange toekomst internet only kunnen aanbieden en aantrekkelijkere prijzen.
Vanaf augustus gaan die tarieven omlaag maar het effect zal zich pas voelen in 2019.
Die rekening moet iedereen inderdaad voor zichzelf maken. Wij gebruiken beiden meer mobiele data met ons gsm-toestel. Handig is dan ook dat de data in het Love pakket van Orange wordt verdubbeld.haelewyn schreef: ↑19 juli 2018, 23:07
Totaal 53,55 euro
Verder maken we vaak gebruik van Netflix, dus 1OO gb /maand trekt het niet voor ons. Nu kunnen we ongestoord in HD kijken zonder ons zorgen te maken over de data (vanaf 500 gb valt Orange overigens terug op een tragere verbinding, maar die hoeveelheid zie ik ons niet halen)
Love is trouwens 69 euro als je het limited koala-abonnement erbij neemt, anders kan het ook minder. Met een abonnement van 8 euro per maand (vergelijkbaar met het abonnement van scarlet dat je aanhaalde), zou het komen 57 euro per maand als mijn berekeningen kloppen.
Maar zoals ik dus al eerder zei, die berekening moet ieder voor zich maken. Door er een beetje tijd in te steken kan je al snel wat besparen en/of je mobiel abonnement upgraden zonder meerkost.
United Telecom (25.5 € met eigen vdsl router) ONBEPERKT downloadenhaelewyn schreef: ↑19 juli 2018, 23:07 Internet : 27,50 voor Proximus Internet, 100 GB per maand datatrafiek
Totaal 53,55 euro
30/3 officiëel
http://www.internetenbellen.be/pakket/1 ... bps-binnen
25 €
https://www.edpnet.be/nl/thuis/internet.html?
Ik lees echter:
"Wij hebben de formule "Snel" waarmee de downloadsnelheid op 30 Mbps en uploadsnelheid op 3 Mbps gecapped zou moeten zijn. Dit is bij ons echter niet zo. We halen 20 Mbps download en 30 (!) Mbps upload. "
Sat: hoe mager is het pakket bij TVV, en véél zenders nog in SD

Vijf
Vitaya
Caz
Zes
Kanaal Z
TLC
Fox
Eurosport 2
Discovery
MTV
Ontbreken:
Nat Geographic Wild HD
Viceland HD
Comedy central
Wanneer Focus/WTV (regionale TV)?
Vlaamsparlement TV?
...
Da's appels met peren vergelijken. Hopelijk heb je quad/quattro LNB, zodat je 2 uitzendingen kan opnemen, en 1 bekijken (kan bij TN en Orange probleemloos). Dus hardwarekost ook doorrekenen a.u.b.
Bij Orange zit decoder erin hé.
Ik weet waarover ik praat, heb zelf een Enigma2 (linux) receiver met Cahor BIG bisat.
euhm, toch veel Duitse zenders ook FTA te bekijken?

Skype als volwaardig alternatief van bellen aanschouwen?

Ik heb fritzbox en een ovh.fr account voor 1.20 € quasi onbeperkt bellen 24/7 naar 40 landen.
GSM: Orange tempo giga (prepaid) 10-15 €/maand, die ik nadien volledig cash door google play apps, busticket, tomtom abbo jaarlijks, psn games zoonlief,...Bellen doe ik meestal via signal/whatsapp/voip (csipsimple) of call-back (voiptiger).
Laat ons zeggen dat je voor 69 € bij Orange veel meer comfort hebt, beeldkwaliteit TOP (en ik weet waarover ik spreek), onbeperkt bellen, surfen, en je hebt geen hardware om in te investeren nodig (zoals bij sat)
Ikzelf helaas, ga Orange ook buitenzwieren, daar geen gsmabbo nodig en tvabbo.

Genoeg goede FTA zenders en veel via livestreaming (vrt nu, vtm,....) of op de site
Dat klopt niet. In vele gevallen mag je dezelfde waarden hanteren als bij Telenet zoals 750 GB in piekuren en de rest onbeperkt. HHet kan zelfs zijn als je de enige bent op die node dat je gewoon na 1 TB zelfs geen problemen ziet.Broekie schreef: ↑20 juli 2018, 11:35
Die rekening moet iedereen inderdaad voor zichzelf maken. Wij gebruiken beiden meer mobiele data met ons gsm-toestel. Handig is dan ook dat de data in het Love pakket van Orange wordt verdubbeld.
Verder maken we vaak gebruik van Netflix, dus 1OO gb /maand trekt het niet voor ons. Nu kunnen we ongestoord in HD kijken zonder ons zorgen te maken over de data (vanaf 500 gb valt Orange overigens terug op een tragere verbinding, maar die hoeveelheid zie ik ons niet halen)
Ik mag van Orange omdat ik mijn verbruik niet zie gewoon onbeperkt downloaden tot ze die technische fout vinden. Maar actief zoeken ze er niet naar dus ik doe geen moeite om dat in orde te krijgen. Ik heb bevestiging gekregen dat het onbeperkt is dus is het onbeperkt.
Nu ja vlaamse parlement tv wat een verrijking als of iedereen dat gelul wil aanhoren.
wat die focus , via streaming kan men ook kijken hoor.
Wat uw opmerking over euro sport enz betreft.
Met mijne linux kan ik dat allemaal gratis kijken.
Tvvl , canal nl enz
De ene linux is de andere niet zeker

Alles heeft zijn voordeel en nadelen , Teleslet , Proxi , orange , scarlet , sat tv , ip tv enz
Estate Guru believer.
Heb je mijn volledige zenderlijst gelezen? Nu licht je er toevallig ene uit....
Als ik wil vergelijken, dan vergelijk ik het GANSE zenderaanbod. En wil niet vergelijken als TVV geen Eurosport 1 en 2 in HD heeft, geen Penthouse HD1, geen Elevensports 1&2, de helft van de Vlaamse zenders in SD...
Een livestream gaat perfect met Enigma2, helaas werkt focus daar niet mee. Heb eens youtube plugin geinstalleerd op mijn box, en kan de focus stream niet openen. Nochtans OpenATV 6.2 (high specs box)

1. gaat ook over gebruiksgemak hé.
2. kan ook via youtube op mijn smarttv naar focus kijken ja. Nu klik op op nr. 3 en kijk focus.
Bij via youtube kijken, doe ik daar 2' over om over te schakelen en dergelijke.
3. En dan vrt via een app kijken. En mss. enkel op tablet, daar niet compatible met smartphone of vice versa.
4. En andere zender dan via een livestream link ergens?
5. voor sommige misschien niet belangrijk: maar via youtube zijn gezichten precies of ze allen te lang in de zon hebben gelopen....
Ik wil gewoon kunnen zappen.
From: <*****@focus-wtv.be>
Subject: RE: Focus-WTV (regionale TV) streaming toevoegen
To: <>
antwoord Focus
"Dag ******,
Je mag dit gerust nog eens aankaarten bij de klantendienst van TV Vlaanderen dat je de afwezigheid van regionale televisie ervaart als een gemis. Het blijft bizar dat ze enkel TV Limburg, ATV en TV Oost opnemen in hun aanbod en niet alle regionale zenders. Wij hebben dit ook al een aantal keer aangekaart. Helaas heeft TV Vlaanderen daar nog geen gevolg aan gegeven vandaar dat wij ook kijkers van TV Vlaanderen aanraden dit te melden.
Wij bieden inderdaad ook een livestream aan via YouTube. Dit kan als alternatief gebruikt worden om Focus en/of WTV toch te kunnen bekijken. Je kan dit inderdaad ook doen via de YouTube app op je televisietoestel. Wij werken helaas niet met andere stream-url’s dan deze via YouTube."
Twee andere mogelijke oplossingen die ik kan aangeven zijn:
· Zou je vanop op je Linux box een browser kunnen openen en gaan naar www.focus-wtv.be/live om zo onze livestream te bekijken?
· Chromecast stick (+/- 40 euro): Dit is de grootte van een USB stick en dien je in te pluggen in een HDMI-ingang van je tv-toestel. De Chromecast stick moet je verbinden met je draadloos netwerk waarop je computer, smartphone, tablet of andere apparaten op aangesloten zijn. Vanaf deze apparaten kan je in je browser gaan naar onze livestream YouTube. In de videoplayer kan je dan op het icoontje rechtsboven kiezen om het beeld te casten naar de Chromecast stick om het weer te geven op je tv-toestel. Ook andere videodiensten zoals Stievie en de website vrt.nu bieden de mogelijkheid om het beeld via Chromecast af te spelen op je tv-toestel.
Met vriendelijke groet,
Doe niet zo hautain, man.
Ja, en we gaan dus een ILLEGAAL, strafbaar aanbod, vergelijken met een betalend aanbod?

35 € levenslang alle zenders, JA, dat zal zeker legaal zijn. Dat maak je jezelf wijs?

http://cccamserver.tv/#pricing
U doet m.a.w. aan cardsharing.
En het is gekend (zelf moeten ondervinden) dat de beeldkwaliteit van enigma2 receivers niet zo top is als de goede oude receivers.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/politie- ... -opsporen/
Gebruikers van de illegale tv-dienst kunnen voor het illegaal kijken naar tv-zenders niet alleen straf- maar ook civielrechtelijk vervolgd worden. Zo kunnen tv-aanbieders die inkomsten door het illegaal kijken zijn misgelopen dit op de afnemers van de illegale tv-dienst verhalen.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/forse-ce ... nnementen/
Veel succes, zo kan ik ook het goedkoopste all-in one pakket hebben. Misschien nog de wificode van de buren vragen?

Je hebt gelijk dat het nu voor 69 euro kan met onbeperkt bellen inbegrepen.Broekie schreef: ↑20 juli 2018, 11:35 Love is trouwens 69 euro als je het limited koala-abonnement erbij neemt, anders kan het ook minder. Met een abonnement van 8 euro per maand (vergelijkbaar met het abonnement van scarlet dat je aanhaalde), zou het komen 57 euro per maand als mijn berekeningen kloppen.
Ook dat je het goedkoper kan maken door mobiele telefonie 'Kolibrie' te nemen. Maar dan zak ik in aantal minuten en GB data en zou ik soms moeten bijbetalen. Op zich geen ramp. Maar waarom meer betalen om minder te krijgen ?
57 klopt, maar aangezien ik geen onbeperkt bellen heb voor die prijs ook nog de 3,15 euro erbij voor Skype.
@Sat :
Voor de lokale zenders heb ik het geluk dat 'de mijne' ertussen staat bij TVV. Maar zelfs dan kijk ik nooit naar de regionale zender.
Geen interesse in hun aanbod / programma's, eeuwig herhalend lokaal nieuws.
Ik moet daar misschien wel eens meer naar kijken om wat voeling te krijgen met mijn streek.
Decoders : een nadeel van sat tv is wel dat hun decoders niet goedkoop zijn en vaak technische problemen hebben. Zelf hou ik het bij de TVV (brol)bakjes omdat je die niet om de haverklap moet aanpassen voor wat de zenderlijst of software betreft.
De slechte betrouwbaarheid schijnt met TN en Prox ook zo te zijn maar bij TVV moet je ze zelf betalen als ze stuk gaan. Ik ben in ieder geval op tien jaar ongeveer al aan het vijfde of zesde bakje toe. Dat is zeker een nadeel.
Als je alles vergelijkt, vind ik ook dat (vooral met 3 ontvangstkoppen op 1 schotel) bij regen er veel te snel verlies van signaal is. Mijn schotel is optimaal afgeregeld maar het schijnt een eigenschap te zijn van dat ding. Ik heb niet de kleinste, ook niet de grootste schotel. Elk jaar is er ook wel eens iets : sneeuwvrij maken, inspuiten preventief tegen sneeuw, al eens een LNB vervangen. Ik raad het niemand aan die er nooit meer omzien wil naar hebben.
In gedachten beschouw ik de installatie al enkele jaren als afgeschreven maar je moet die misschien ook wel als extra in rekening brengen. Zeker als je met sat nieuw zou beginnen.
Wat ik vooral wil zien zijn de Engelse stations op Astra2.
De Duitse : eerlijk gezegd kijk ik daar bijna nooit naar. En laat ons zeker die zenders vergeten die de ganse dag cambeelden uitzenden met daarnaast de tekst : 'ich bin heiss, ruf mich an'. Die heb je trouwens in Engelse versies ook.

Ik hoor wel eens van mensen die 20-30 jaar ouder zijn dan mezelf dat ze naar Duitse shows kijken.. Pfff.. Thanks, but no thanks.
Het enige wat ik mis en wat ik graag zou toevoegen aan mijn huidig zenderpakket zijn de docukanalen, genre Discovery en zijn vele varianten. Bij TVV kan ik er een paar meer krijgen maar dan voor 10 euro extra. Wat er verder nog in het pakket zit interesseert me niet.
Mijn eigen mix is tegenwoordig vooral Evenaar , jammer genoeg geen NJAM. Wel ook Vier, Discovery, Nat Geo, CAZ, Britse stations allerhande en dan heb ik het allemaal gehad. Meer hoeft het voor mij niet te zijn.
Viceland en Comedy Central zouden me misschien kunnen bekoren.
Ik heb maar één aansluiting per LNB. Ik gebruik single LNB's.
Je kan dat een rare keuze vinden maar ik probeer het opnemen zo veel mogelijk te beperken.
Ik heb vandaag nog gezien dat ik hier dingen opgenomen heb in mei en dat ik nog altijd geen zin heb gehad om er naar te kijken. Dat van meerdere programma's bekijken + opnemen kan handig zijn maar ik mis het niet.
Skype is geen volwaardig alternatief voor telefonie. Wel mijn gsm (bereikbaar en ik kan overal bellen) + Skype (ik kan overal onbeperkt gratis naar vaste lijnen bellen). Ik heb je tips over OVH vroeger met interesse gelezen maar nog niets mee gedaan.
Skype is voor mij op dit moment prima. Ik ben tevreden van de kwaliteit. De kostprijs is laag. Je kan er op chatten en bestanden versturen. Meer moet dat voor mij niet zijn.
We hadden het er eerder al over : vroegere providers die ik probeerde te gebruiken gaven me of slechte kwaliteit van de verbinding of zelfs al problemen bij het opzetten van een account. Ik heb het daarom bij de eerste gehouden waar ik weinig problemen mee heb : skype. Voor die 3,15 euro voor gemiddeld 700 minuten per maand moet ik me niet bedrogen voelen, vind ik. Alle respect voor wie liever iets anders gebruikt. Er is goedkoper op de markt, zonder twijfel.
Beeldkwaliteit : van sat tv werd nog niet zo lang geleden beweerd dat het de top was (indien HD). Heb je de indruk dat het beeld van Orange beter is ?
Nu heb ik wat problemen om (bovenop de plinten) nieuwe coax te leggen, maar ik hou het wel voor mogelijk dat ik na het einde van mijn verbouwingen hier overal coax en UTP kabel ga laten leggen, onder de vloer. De coax die nu in huis ligt is niet meer geschikt om er veel data over te sturen denk ik.. Zit al vol gaten geschoten van de nietjes her en der

De kabel zelf is 40 jaar oud. Ik denk, als ik daar Orange of TN data over stuur dat ik erg vaak ga plat vallen.
Kijk, dat wist ik dus niet. Weer iets bijgeleerd, daarvoor zijn forums toch handigboonpwnz schreef: ↑20 juli 2018, 14:48Dat klopt niet. In vele gevallen mag je dezelfde waarden hanteren als bij Telenet zoals 750 GB in piekuren en de rest onbeperkt. HHet kan zelfs zijn als je de enige bent op die node dat je gewoon na 1 TB zelfs geen problemen ziet.Broekie schreef: ↑20 juli 2018, 11:35
Die rekening moet iedereen inderdaad voor zichzelf maken. Wij gebruiken beiden meer mobiele data met ons gsm-toestel. Handig is dan ook dat de data in het Love pakket van Orange wordt verdubbeld.
Ik mag van Orange omdat ik mijn verbruik niet zie gewoon onbeperkt downloaden tot ze die technische fout vinden. Maar actief zoeken ze er niet naar dus ik doe geen moeite om dat in orde te krijgen. Ik heb bevestiging gekregen dat het onbeperkt is dus is het onbeperkt.

Nog even een aanvulling op de installatie van Orange: de modem die zij hebben geïnstalleerd is volgens mij exact dezelfde als diegene die Telenet hier enkele jaren geleden heeft geïnstalleerd.
Critici zullen nu wel aanhalen: 'zie je, ze gebruiken verouderde hardware van Telenet'.
Misschien.
Maar Telenet heeft toch ook nooit initiatief genomen om deze modem te vervangen, dus als ik gewoon bij hen was gebleven, zou de modem hier ook nog jaren gehangen hebben. De modem van Telenet deed het trouwens uitstekend hier, net zoals de modem van Orange (tot op heden). Verouderd of niet, hier voldoet de modem ruimschoots, dus ik ga er mijn slaap niet voor laten.
Scarlet was initieel ook een optie, maar ben toch meer fan van het internet via kabel dan de vdsl-technologie. Bijkomend zouden er extra werkzaamheden nodig zijn voor Scarlet (lees: inrit opbreken om een telefoonkabel te trekken), dus daarvoor hebben we toch vriendelijk bedankt. Hierdoor werden onmiddellijk alle andere vdsl-aanbieders uitgesloten.
De mobiele Orange tv app werkt bij ons trouwens goed, bij mij draait deze ook stabieler dan de yelo tv app van Telenet, die regelmatig eens vastliep.
Dat klopt, maar onder de motorkap is hij net iets anders. Zo kan je bij de Orange HGW modem ook MAC passthrough instellen. Hierbij kun je een betere router (vb. met Wifi AC of voip) achter de Orange plaatsen, waarbij de Orange router enkel als modem werkt, en je dus ook geen dubbele NAT hebt (ideaal als je voip= bellen gebruikt).
Bij Telenet kan je een 'modem only' vragen (maar dan moet je op je strepen staan)
Orange heeft dit niet, en dan is deze MAC passthrough optie een prima alternatief.
Ik dacht niet dat ze nog 'oude' HGW routers installeerden bij Orange. Sommigen wilden deze nog, maar de voorraad was zogezegd 'op'.
Persoonlijk vind ik idd. de Wifi technologie verouderd op deze toestellen als je hem als router gebruikt. Met wifi ac haal je wel degelijk uw VOLLE snelheid van uw internetabonnement.
Ik thuis heb een Fritzbox 7590 en die is nog een stap verder en biedt MU-MIMO aan Wifi ac Wave 2.
https://www.techzine.be/blogs/8753/mu-m ... redirect=1
'Oude' router Orange/Telenet

'nieuwe' router Orange (met Wifi AC)

http://www.askey.com.tw/pdf/TCG300.pdf
Model Vendor Askey, Model Name TCG300
Hier kan je geen MAC passthrough instellen helaas.

Tja, ik ben wel fan hoor. Mijn upload is 4x (!!!) hoger als bij Orange, Telenet Whop en ik betaal 33 €/maand. (zonder TV weliswaar).
En nu ga je zeggen. Ik heb dat niet nodig. Wel, we werken meer en meer 'in de cloud': gmail, onedrive, tax on web, google apps, google photo, thuiswerk... Dus een snelle upload: daar zeg ik geen nee tegen. Download hoeft voor mij zeker niet sneller. Het internet is 'de bottleneck'.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Inderdaad. Mijn missing.haelewyn schreef: ↑19 juli 2018, 23:07 Ik weet niet of we over hetzelfde praten hier.
...
Ik gebruik alleen Orange voor gsm (vast abonnement met 150 gratis SMS/maand, gratis bellen naar alle gsm toestellen met hetzelfde abonnement en een 7 cent/minuut voor externe verbindingen) en TV, radio en pc via basic Telenet. Kost nooit meer dan 30€/maand in totaliteit.
Voldoet ruimschoots aan mijn digitale behoeften al kan ik me voorstellen dat anderen meer wensen op dat vlak.
@cronos: Je verhaal rammelt langs alle kanten.
Ofwel kan ik niet rekenen, ofwel vertel je niet het volledige verhaal, ofwel kick je erop om te liegen.
https://www2.telenet.be/nl/internet-en- ... gitale-tv/
45 €/maand (36 € zonder digicorder) en dan heb je uw -fictief?- gsmabbo nog niet bijgerekend....
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... iefplannen
'gratis bellen naar alle gsm toestellen met hetzelfde abonnement '
Dus je belt constant tussen de toestellen met hetzelfde abbo? Of heb je heel je familie/vriendenkring op Orange gezet?
Ik bel ook eens graag naar de dokter, garage, verzekeraar, of iets langer naar familie/kennissen...
Daarvoor gebruik ik OVH. Heb dan geen duur gsmabbo voor nodig.
Soit, aan uw prijs teken ik direct in hoor. Geef me de JUISTE gegevens a.u.b.

Ofwel kan ik niet rekenen, ofwel vertel je niet het volledige verhaal, ofwel kick je erop om te liegen.
https://www2.telenet.be/nl/internet-en- ... gitale-tv/
45 €/maand (36 € zonder digicorder) en dan heb je uw -fictief?- gsmabbo nog niet bijgerekend....
Ik vind je tariefplan nergens terug hoor?!Cronos schreef: ↑21 juli 2018, 15:00Inderdaad. Mijn missing.
Ik gebruik alleen Orange voor gsm (vast abonnement met 150 gratis SMS/maand, gratis bellen naar alle gsm toestellen met hetzelfde abonnement en een 7 cent/minuut voor externe verbindingen) en TV, radio en pc via basic Telenet. Kost nooit meer dan 30€/maand in totaliteit.
https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... iefplannen
'gratis bellen naar alle gsm toestellen met hetzelfde abonnement '
Dus je belt constant tussen de toestellen met hetzelfde abbo? Of heb je heel je familie/vriendenkring op Orange gezet?

Ik bel ook eens graag naar de dokter, garage, verzekeraar, of iets langer naar familie/kennissen...
Daarvoor gebruik ik OVH. Heb dan geen duur gsmabbo voor nodig.
Soit, aan uw prijs teken ik direct in hoor. Geef me de JUISTE gegevens a.u.b.
Oud tariefplan, eventueel business, voor gsm ?
Is de gsm een formule met "betaal wat je verbruikt', genre base 0 ?
Moet postpaid zijn of met maandelijkse herlading, anders krijg je geen korting voor bellen naar familie. Business abonnement kan ook.
Kabelabo nog apart per jaar gefactureerd maar misschien vergeten mee te rekenen ? Oud tariefplan digitale tv ? Of alles, ook tv en radio, over internet ? Stievie ?
Basisabo voor internet, 27,80 euro per maand... dus denk dat je nooit op 30 kan uitkomen met tv en gsm erbij.
Cronos bedoelt het vast niet slecht maar ik denk dat hij misschien wat kosten niet meegerekend heeft.
Is de gsm een formule met "betaal wat je verbruikt', genre base 0 ?
Moet postpaid zijn of met maandelijkse herlading, anders krijg je geen korting voor bellen naar familie. Business abonnement kan ook.
Kabelabo nog apart per jaar gefactureerd maar misschien vergeten mee te rekenen ? Oud tariefplan digitale tv ? Of alles, ook tv en radio, over internet ? Stievie ?
Basisabo voor internet, 27,80 euro per maand... dus denk dat je nooit op 30 kan uitkomen met tv en gsm erbij.
Cronos bedoelt het vast niet slecht maar ik denk dat hij misschien wat kosten niet meegerekend heeft.
Ja, en we gaan dus een ILLEGAAL, strafbaar aanbod, vergelijken met een betalend aanbod?
35 € levenslang alle zenders, JA, dat zal zeker legaal zijn. Dat maak je jezelf wijs?
Noppes van cardsharing hoor. enkel een internet verbinding.
En het is gekend (zelf moeten ondervinden) dat de beeldkwaliteit van enigma2 receivers niet zo top is als de goede oude receivers.
Misschien nog de wificode van de buren vragen?
Zo kunnen we internet uitsparen.
[/quote]
Ja dat van die wifi nog zo een geldklopperij.
10 appartementen 10 * kassa voor aanbieder.
Met 1 duurste abbo en ze hebben ook allemaal internet. ( maar ja dat is nie veilig zeker)
Ja en als een tweede verblijf terug kassa kassa.
En de meute blijft er maar intrappen.
En der is nog scarlet ook voor tv kijken en internetten aan schappelijke prijs 39 €/

Noppes van cardsharing hoor. enkel een internet verbinding.
Misschien nog de wificode van de buren vragen?

[/quote]
Ja dat van die wifi nog zo een geldklopperij.
10 appartementen 10 * kassa voor aanbieder.
Met 1 duurste abbo en ze hebben ook allemaal internet. ( maar ja dat is nie veilig zeker)
Ja en als een tweede verblijf terug kassa kassa.
En de meute blijft er maar intrappen.
En der is nog scarlet ook voor tv kijken en internetten aan schappelijke prijs 39 €/
Estate Guru believer.