overbruggingskrediet
TIP
overbruggingskrediet
beste,
wij hebben een woning gekocht en ook onze woning is verkocht. beide compromissen zijn getekend. Maar het schrijven van onze woning zal 3 a 4tal weken later gebeuren.
moeten wij een overbruggingskrediet voorzien?
mvg,
wij hebben een woning gekocht en ook onze woning is verkocht. beide compromissen zijn getekend. Maar het schrijven van onze woning zal 3 a 4tal weken later gebeuren.
moeten wij een overbruggingskrediet voorzien?
mvg,
-
anonymous
Re: overbruggingskrediet
Dat denk ik wel he. Wat zou het alternatief kunnen zijn, denk je?
Je kan natuurlijk proberen of je het beschrijf van de verkoop naar voor te krijgen of dat van de koop naar achter.
Of als er iemand van familie/vrienden tijdelijk kan bijspringen?
Je kan natuurlijk proberen of je het beschrijf van de verkoop naar voor te krijgen of dat van de koop naar achter.
Of als er iemand van familie/vrienden tijdelijk kan bijspringen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het tekenen van de notariele akte en betaling van de koopsom aan de verkopers is hoe partijen overeenkomen.
Wil je boete vermijden moet je wel binnen de 4 maanden de registratie kosten betalen.
Het tekenen van de akte en betalen van de koopsom aan de verkopers kan dan nadien gebeuren.
Mogelijks kunnen de verkopers wel enig nalatigheid intrest vragen, is allemaal hoe je overeenkomt.
Wil je boete vermijden moet je wel binnen de 4 maanden de registratie kosten betalen.
Het tekenen van de akte en betalen van de koopsom aan de verkopers kan dan nadien gebeuren.
Mogelijks kunnen de verkopers wel enig nalatigheid intrest vragen, is allemaal hoe je overeenkomt.
Ik vroeg het mij gewoon af, omdat het via zelfde notaris aankoop/verkoop gebeurde en er maar 2 weken tussen zal zitten of er dan overbruggingskrediet nodig is, maar is geen probleem was gwn ter informatie.