Overname Cazenove Capital Management
TIP
Overname Cazenove Capital Management
en bijgevolg sta ik plots -17% op dit fonds...
Via deze e-mail wensen wij u te informeren over het beleggingsfonds Cazenove UK Equity Fund dat U in portefeuille heeft bij BinckBank.
De overname van Cazenove Capital Management Limited door Schroders werd in de loop van vorig jaar afgerond. Als onderdeel van de integratie van de twee bedrijven, zijn de beleggingsfondsen van Cazenove Capital naar Iers recht gefuseerd met de in Luxemburg gevestigde Schroder ISF compartimentscala op 12/3/2014.
In het kader van deze fusie heeft BinckBank de omvorming verwerkt van uw positie in Cazenove UK Equity Fund (ISIN IE0032376562) naar Schroder ISF UK Opportunities (ISIN LU0995123261).
De omwisselverhouding werd vastgesteld op 0.039783 deelbewijzen Schroder ISF UK Opportunities voor elk aangehouden deelbewijs in Cazenove UK Equity Fund.
De restfracties in het fonds zullen spoedig in cash uitgekeerd worden op uw BinckBank rekening.
U kan reeds handelen in het beleggingsfonds Schroder ISF UK Opportunities via de website van BinckBank.
Bijkomende informatie over het fonds Schroder ISF UK Opportunities kan U terugvinden op de site van Schroders:
http://www.schroders.com/beflemish/onze ... 61&sc=6307" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkopen dan maar? Of even uitzitten?
Re: Overname Cazenove Capital Management
Normaal gezien heb je geen geld/rendement verloren, hansv. Je gaat nog geld op je rekening uitgekeerd krijgen omdat de NAV van het nieuwe fonds redelijk hoog is (€100) t.o.v. de Cazenove-versie en Binck alleen met hele getallen werkt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De overschot, bedrag kleiner dan 100 euro staat nu als verlies, dat bedrag verwacht ik dat ze gaan storten.
Hopelijk sturen ze nog een afrekening, met alle details.
Hopelijk sturen ze nog een afrekening, met alle details.
Cazenove wordt Schroder
Deze omzetting is voor mij bij Binckbank gebeurd, maar dat liep helemaal niet van een leien dakje.
Ondertussen hebben ze het een en ander aangepast.
Maar het ziet er zeer slecht uit.
Bij Binckbank heeft Cazenove UK Equity Fund Inc ( IE0032376562) een aankoopwaarde van 94 euro gekregen.
Dat moet 100 euro zijn, 12 maart = 100 euro
http://markets.ft.com/research/Tearshee ... 123261:EUR" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik dat maal het aantal doe en daar de cash bij reken , kom ik op een serieus verlies, ergens in de buurt van 5%!!
Wie kan dit voor mij ook eens narekenen in zijn eigen port bij Binckbank.?
Ondertussen hebben ze het een en ander aangepast.
Maar het ziet er zeer slecht uit.
Bij Binckbank heeft Cazenove UK Equity Fund Inc ( IE0032376562) een aankoopwaarde van 94 euro gekregen.
Dat moet 100 euro zijn, 12 maart = 100 euro
http://markets.ft.com/research/Tearshee ... 123261:EUR" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik dat maal het aantal doe en daar de cash bij reken , kom ik op een serieus verlies, ergens in de buurt van 5%!!
Wie kan dit voor mij ook eens narekenen in zijn eigen port bij Binckbank.?
Samengevoegd met reeds bestaande topic.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!